Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ellers takk, men jeg kan kanskje dypfryse deg og ha deg som sånn isbitstein i mitt store glass med saft? :laugh: 

Klart. Om du har glass som rommer 192/97.   :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:grine:

Rolig, Jerri - Hoppe fikk en kald skulder av meg og ble fornøyd med det. Da har hun noe å roe nervene på, så nå blir ikke du fryst ned, men får komme inn i varmen når hun skal tine skulderen ut av ledd .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nietsoj skrev:

Rolig, Jerri - Hoppe fikk en kald skulder av meg og ble fornøyd med det. Da har hun noe å roe nervene på, så nå blir ikke du fryst ned, men får komme inn i varmen når hun skal tine skulderen ut av ledd .

Jærri er glad i Kalde Skuldre. God mat, det.   :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det kan vi få tak i jah! :jepp: 

Tulletøvebukkefant du, ja.   :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da bare få tak i en sånn "kolbe" hvor de skal oppbevare folk....mellom livene altså,
så fremt de klarer å vekke dem igjen da. Det er sikkert en glasskolbe inni der som kan brukes. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kannibalvits #1

Har du hørt om kannibalen som kom sent hjem til middag og ble møtt med en kald skulder! :nigo:

Kanibalvits #2

Har du hørt om kannibalen som hadde naboene til middag? :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moah-moah-moah.... ;)  Nå skal se se de få nyhetene som kanskje er igjen til meg på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...da hadde jammen jeg blitt overrasket. :daane: Hmm...ja, det kan vel stemme det
siden elskeren var hemmelig. Jeg vet jo ikke om ham. :fnise:  Ok, da er jeg med, selv om det er feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Hoppetaujenta har også laget ketsjup i dag, sammen med den kjente og kjære kokken Frantisekk Dill-Larsen fra hotell Grand Prix i Oslo. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sovet altfor lite i det siste og begynner å se syner tenker jeg at vi sier.  :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen huffda, det var ikke bra...men det er heldigvis ikke slik. Jeg slapper av og ser på televisjonen. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehh.....jeg var innendørs og jeg så PÅ tv utenfra. Lite plass INNI de nye flatskjermene syn jeg. 
Gøyere før da man kunne få hilse på hallodamer og enkelte menn med skjegg. :jepp: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen nå og still dere opp i ring, så har vi det bevegelig hyggelig før vi skal sove! :jepp:  ( :fnise: ) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Akkurat nå spiser hun surstrømning sammen med Charter-Svein og Aqua-Lene. Etterpå skal de se på film og spise potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...