Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2016 #2401 Del Skrevet 6. mai 2016 For en snill ost vi har her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2402 Del Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: For en snill ost vi har her inne. Han er jo borte, jo Har noen spsit opp Brunjosten? @Hoppetaujenta se strengt inn i skjermen . Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #2403 Del Skrevet 6. mai 2016 Rævklyyyp...!!! 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2404 Del Skrevet 6. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er jo borte, jo Har noen spsit opp Brunjosten? @Hoppetaujenta se strengt inn i skjermen . Anonymkode: d7aca...61f Neida hun har bare smakt ( ) på han Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. mai 2016 #2405 Del Skrevet 6. mai 2016 Som dere fabulerer, jeg er her, like hel og rund. Det er i helgen at jeg skal bortover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2406 Del Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, Nietsoj skrev: Som dere fabulerer, jeg er her, like hel og rund. Det er i helgen at jeg skal bortover. ...bortover å bli smakt på? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2407 Del Skrevet 6. mai 2016 Bortover Aldri hørtmom bortoverost. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2408 Del Skrevet 6. mai 2016 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: For en snill ost vi har her inne. Er det sant at du får smake på han i helga? Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2409 Del Skrevet 6. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant at du får smake på han i helga? Anonymkode: e7763...421 Fet som er helt sant er at du risikerer å havne på kg - kvittreren. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2410 Del Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fet som er helt sant er at du risikerer å havne på kg - kvittreren. Anonymkode: d7aca...61f Hvorfor det? Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2411 Del Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fet som er helt sant er at du risikerer å havne på kg - kvittreren. Anonymkode: d7aca...61f Kvittrer du da? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 #2412 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg aner ikke hva dere snakker om. Sånn er det med den saken. Skulle bare lufte godt i soverommet da jeg la meg i går, men sovnet fra hele vinduet på vid vegg. Jøss så godt det var å ha kald luft i rommet og god og varm dyne å sove under. Jeg har nemlig min vinterdyne ennå og hurra-meg-rundt-for-det! God kg-dag til dere alle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2413 Del Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg aner ikke hva dere snakker om. Sånn er det med den saken. Skulle bare lufte godt i soverommet da jeg la meg i går, men sovnet fra hele vinduet på vid vegg. Jøss så godt det var å ha kald luft i rommet og god og varm dyne å sove under. Jeg har nemlig min vinterdyne ennå og hurra-meg-rundt-for-det! God kg-dag til dere alle. God dag, Hoppemor. Vinterdyne er kjekt å ha, men nå synger den snart på siste vinterdyneverset. Pass opp så du ikke fryser deg snufs med så mye kald luft i ett/mange gufs. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 #2414 Del Skrevet 7. mai 2016 Takk for gode ønsker...men det er nok litt for sent. I dag er det den store snufse&snyteseg-dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2415 Del Skrevet 7. mai 2016 Ungdommen av i dag, de må lære av erfaring Notere på sin glemte erfaringslite Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 #2416 Del Skrevet 7. mai 2016 Jammen...jeg skulle bare.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2417 Del Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen...jeg skulle bare.... Vel, går det ikke over, så blir det jaffal bedre til syttendemaien. Om ikke det er en overdose Bjørkepollen du har fått i nesen? Hvor lenge er adjø for bestandig? Adjø for alltid? Førerkortbeskag for alltid er omlag fem år, er fem timer eller fem dager bestandig nok i en kg tråd Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 #2418 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg har ikke noe i mot bjørkepollen. Det ble nok for mye gjennomtrekk de siste dagene, men ikke stort å gjøre med når det er så varmt som det ble i går. Kroppen får bare venne seg til det, for jeg liker luft OG vifter i heten. Står en på nå også faktisk. Her i tråden er for alltid bare fem-seks minutter tror jeg. Det er til å leve med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2419 Del Skrevet 7. mai 2016 38 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har ikke noe i mot bjørkepollen. Det ble nok for mye gjennomtrekk de siste dagene, men ikke stort å gjøre med når det er så varmt som det ble i går. Kroppen får bare venne seg til det, for jeg liker luft OG vifter i heten. Står en på nå også faktisk. Her i tråden er for alltid bare fem-seks minutter tror jeg. Det er til å leve med. Fem minutter x fem pluss forsinkelsesrenter sier vi da, sånn omtrentligens Takk for påminnelse om at det i min bod finnes en vifte. Den skal snart få komme frem fra vinterglemsel. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #2420 Del Skrevet 7. mai 2016 Ønsker Hoppetussa en fortreffelig lørdag. Kose seg masse. ☺ 💏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå