Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neida, men det er ikke lenge til. :)  Jeg fikk med meg "Mann 44" på tv...og snutten med kommentarer om KG. Det er nok innom en del kjentfolk og andre kjendiser her inne, uten at vi aner hvem de er. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bård Tufte forteller publikum om klimaet på kg. Her nytter det ikke å be om hjelp til ting for her blir en bitt hodet av i svarene etc. Kan ikke begripe at han snakker om det samme forumet som jeg liker så godt? Bare hyggelige folk på mitt KG. :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååja, sånn ja - ja her nede på lista i en ikke så romstor avdeling er det godt å være. God natt, håper dere har sovet godt. :) 

 

 

(jeg får skrive "dere" nå da så de ikke blir så mange høns av fjæra)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*det er antagelig best det*    Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. :)  Hva med dere andre? 

Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? :klo: Hva gjør du der da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Bård Tufte forteller publikum om klimaet på kg. Her nytter det ikke å be om hjelp til ting for her blir en bitt hodet av i svarene etc. Kan ikke begripe at han snakker om det samme forumet som jeg liker så godt? Bare hyggelige folk på mitt KG. :jepp: 

Det der kg der en blir bitt hodet av kjenner jeg jagfal godt igjen. Jeg sitter her helt hodeløs. :sjokkert: 

:opplyser: Ikke bare hodeløs, men uten hode så har jeg og blitt uten hodelus, så alt har sine fordeler, men man sitter på bakdelen.  

I samme slengen, brødbildeløs er vi alle sammen fortsatt, så:  adjøigjen, for bestandig :vinke: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er "bestandig" over. Det varer så kort i våre dager. :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke for tøys etter å ha pratet med hun som mistet bestefar. 

Meeen..stikker finger'n i øyet på Hoppe. Litt.   😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det ja. (legger tegnestift oppned på favorittstolen til Jerry. 100%  Litt) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Forstår det ja. (legger tegnestift oppned på favorittstolen til Jerry. 100%  Litt) 

Burde stikke fingre du og, da... 😢

Litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :)   
*stikke begge langfingrene inn i sidene på Zenobias midje og kiler henne i et luftangrep hun ikke så komme* :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*holde lighteren under sprinkleranlegget et øyeblikk, så kapteinen får avkjølt seg litt tenker jeg* :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*det er antagelig best det*    Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. :)  Hva med dere andre? 

Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? :klo: Hva gjør du der da? 

Han baker vel brød og kaker til sin kjære Hoppetaujente, innimellom at han maler veggene i deres elsovsrede med de fine malingsspannene han viste frem :hjerte::hjerte:

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*det er antagelig best det*    Jotakk, jeg har jaffal sovet ganske bra i natt. :)  Hva med dere andre? 

Er Nietsoj nede på Lista? Er ikke det et sted langt nede i bunnen av norge? :klo: Hva gjør du der da? 

Han baker vel brød og kaker til sin kjære Hoppetaujente, innimellom at han maler veggene i deres elskovsrede med de fine malingsspannene han viste frem :hjerte::hjerte:

(rettet)

Anonymkode: e7763...421

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg undres på om 421 kan ha fått i seg en del jazztobakk i det siste....  *se ned til høyre her* 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrepet av luft? (Jeg merket iallfall ikke noe)

Her er bare sol og forsommer :hoppendeglad:

Rosévin passer til en lat ettermiddag, har jeg blitt fortalt. Så da så.

Sitter jeg her på KG og aner fred og ingen fare :arwen:  jeg.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sjokoladebit til meg kanskje? :nigo: <  sitt peneste smil

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjokolade i hele huset. Er ingen sjokoman.

Jeg har dadler? Blir jeg daddelverdig da? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...