Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for påminnelse om at det i min bod finnes en vifte. 

Det er det venner er til for vettu. :jepp: 

5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ønsker Hoppetussa en fortreffelig lørdag. Kose seg masse. 

:)  Takk skal du ha. Jeg har gjort som du befalte og kost meg masse. Jeg har vært lørdagssosial,
truffet kjentfolk og sittet på gatecafè i sol....det har omtrentlig vært sommer her i dag.  Alvorlig varmt. :daane: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er det venner er til for vettu. :jepp: 

:)  Takk skal du ha. Jeg har gjort som du befalte og kost meg masse. Jeg har vært lørdagssosial,
truffet kjentfolk og sittet på gatecafè i sol....det har omtrentlig vært sommer her i dag.  Alvorlig varmt. :daane: 

Godt å høre, min venn. ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? :plystre: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? :plystre: 

Å Rumle :vinke:  med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? 

(Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.)

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å Rumle :vinke:  med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? 

(Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.)

Anonymkode: d7aca...61f

:blomst: 

Har hatt litt rumlesaker å gruble på :Nikke:

Og hvordan står det til med kapteinen? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapteinen har det bra, takk som spør. :blomst: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN!

Sender varme tanker :rodmer: til dere hver dag.  :hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: cfbbf...4aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm? *syns så tydelig at jeg hørte ei mus som hostet her inne?* :fnise: 
 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rumle skrev:

Akkurat nå er hun vel ganske sikkert/veldig sannsynlig på vei til en softis-sjappe vil jeg tro? 

Det kunne en kanskje tro, men faktum er at jeg ikke har smakt på en eneste blaut-is ennå. Jeg bare ser.  

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å Rumle med så vakkert hodeplagg, hvor har du holdt deg de siste dagene? 

(Hoppe, kan være hvor som helst og over alt.)

Anonymkode: d7aca...61f

Det siste har du helt rett i og det første der: Jeg tror at hun øver seg i å gå på sånne vanvittig høye hæler som ser ut til å være et must når man går på catwalken, selv om man går som en full dromedar. Nå var ikke det meningen å si at Rumle går som en sånn en. Hun har balansen intakt og går som en grasiøs gazelle som er iført sin kledeligste favorittpose. Med høye hæler.   :glare: *sitte med et fjernt blikk, dypt inni tankene sine....og beundre oppsatsen* 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN!

Sender varme tanker :rodmer: til dere hver dag.  :hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: cfbbf...4aa

Det var da en kjempehyggelig meldig å få på morgenkvisten. :biggrin: Jeg takker og bukker....og Rumle hadde sikkert gjort det om hun hadde vært her, men hun sover ennå kan jeg høre. Dessuten kan man ikke bukke dypt og ærbødig med en sånn vakker po.....jeg mener HATT på hodet. Man neier da. Jeg tror at det rører på seg der inne i hennes jomfrubur nå...men hun står ikke opp. Kanskje hun rett og slett ligger der og mottar mine telepatiske overføringer og neier i halvsøvne? Ja så sannelig! :fnise: 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:rope:   @Hoppetaujenta   Husk å lukke vinduet i natt :fryser: 

Anonymkode: d7aca...61f

Det er mulig at jeg kan fremstå som trassig nå altså, men jeg kjenner at årstiden gjør meg friluftsinteressert. 
Fri luft = frisk luft = splitter pine vidåpent vindu. :nigo: ...men nesa mi renner ikke fullt så mye i dag, som i går.
Den begynner å holde seg på plass nå, tusen takk. Hvordan har du sovet selv da? (dere andre også)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet som en stein, helt til jeg våknet av :sol:  og massevis av med lys.

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

---

Det siste har du helt rett i og det første der: Jeg tror at hun øver seg i å gå på sånne vanvittig høye hæler som ser ut til å være et must når man går på catwalken, selv om man går som en full dromedar. Nå var ikke det meningen å si at Rumle går som en sånn en. Hun har balansen intakt og går som en grasiøs gazelle som er iført sin kledeligste favorittpose. Med høye hæler.   :glare: *sitte med et fjernt blikk, dypt inni tankene sine....og beundre oppsatsen* 

---

 

13.jpg

Hmm?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fine Rumle, fine Hoppetaujente! Dere er de to snillgoèste menneskene på KG - og ja, kanskje i hele VERDEN!

Sender varme tanker :rodmer: til dere hver dag.  :hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: cfbbf...4aa

Så hyggelig å høre :lillesky:Tusen takk for fine ord, hvem enn du er! :hug: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. :jepp: 
Tror at jeg skal benytte anledningen til å sende en akkurat passe temperert tanke tilbake til 4aa. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

 

Hvordan går det med deg i varmen, hopla? Har du funnet frem viftene? :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, dalagirl skrev:

:fnise:  running-around-smiley-emoticon.gif hahaha

Jammen det var helt sant, dalagirl... :jepp: 

...og jadda, de er fremme alle sammen, Rumlemor. Sesongen har begynt tidlig i år. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe søker sommerjobb på viftefabrikken :lol: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et firma som leier ut personlige viftere (meg) for folk som vil ha litt eksklusivitet i hverdagen ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det et firma som leier ut personlige viftere (meg) for folk som vil ha litt eksklusivitet i hverdagen ?

Jeg tenkte du kunne være sånn som satt foran en og en vifte :svett: for å teste at viftene fungerte, eller noe annet :vetikke:  

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...