Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jah, det stemmer jo det! :jepp: Du teller du også ikke sant? 

Jeg teller hele tiden jeg. Teller skritt på skritt telleren, teller penger, teller km, og passer på kmtelleren. Teller dekkene på bilen, teller til to når det gjelder å ha makan sko med meg, og for ikke å snakke om å gå med et par sko og ikke to halve par sko. Teller timer og minutter og teller i telletråden. Livet er et tall på roser :skratte:   Du teller vel bare :hoppe: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jammen en raring du....men jeg teller nok en del mer enn hopp jeg også.  Teller masker på pinnene, teller brettekanter i skapet, teller skritt når jeg snakker i langdistansetelefon og teller nevnere i regnestykkene.  :laugh: Bare for å nevne noe. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du er jammen en raring du....men jeg teller nok en del mer enn hopp jeg også.  Teller masker på pinnene, teller brettekanter i skapet, teller skritt når jeg snakker i langdistansetelefon og teller nevnere i regnestykkene.  :laugh: Bare for å nevne noe. 

Ganske, like, rare vi to :klo: )

Ser man det, kvalitetspreik. Lol.

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke så veldig mye til, bare det er minst to som vil.        Kvalitetspreik til folket!     :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant som det er sagt/skrivi :tommelopp: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetstelling kommer som en veldig god nummer to. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og hører på Torp, igjen. 

I dag er det Ada Austegaard, mammaen til Stine Sofie. Jeg blir aldelse iskald nå hun forteller om hvordan hun fikk vite at datteren var kuttet strupen på da hun ble drept. Hvordan kan noen få seg til å gjøre noe sånt mot barn :grine:

 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt detaljer derfra. Det var ille det der. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har aldri hørt detaljer derfra. Det var ille det der. :( 

Det var en jente som hadde fått vite dette på en fest! Hun ringte Ada sent en lørdagskveld og spurte om dette var sant. Ada hadde aldri fått cite detaljer som dette og måtte spørre videre om dette stemte. Finnes det noe mer grusomt å gjøre mot barn, mer grusomt å få vite for en mamma enn dette og på den måten? :sjokkert:  jo, jeg begynner å bli enig med  Ada om at noen bør aldri slippe ut fra fengsel men sitte inne på livstid. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(  Jeg mener at "livstidsstraff" bare er en vits. Folk slipper jo ut etter ganske kort tid i forhold.
Har man drept noen med kaldt blod, så skal det være en straff som kjennes. Et liv for et liv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:(  Jeg mener at "livstidsstraff" bare er en vits. Folk slipper jo ut etter ganske kort tid i forhold.
Har man drept noen med kaldt blod, så skal det være en straff som kjennes. Et liv for et liv. 

Livstidsstraff i norge har ikke vært for evig og alltid, men Ada sa at hun mente en liten andel forbrytere, kanskje 1 % burde sitte inne fra forbrytelse/dom til de dør. Etter å ha sovet, godt, på saken, sier jeg meg helt enig. 

Noen har forøvrig vært og klusset på forumoppsettet siden mitt siste besøk, :opplyser:  De har flytta på anonymbrukerknappen. Nå må jeg :lete:  for å finne den. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klusset. Det er kanskje en slem blå her inne...som er så slem at hen har blitt gråblå? :glare: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? :)   For en mye bedre lettere luft det er ute i dag. Varmt, men vind. :rodmer: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke hva de har meldt her, men jeg håper at det blir kjøligere. :) 
Hvorfor sukker Jerry? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg aner ikke hva de har meldt her, men jeg håper at det blir kjøligere. :) 
Hvorfor sukker Jerry? 

Jerry sukker fordi han ropte på HoppeTeiten uten svar... 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og... du sjekket ikke trådene mine slik du lovte...mattråder og klemmetråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...