Pikachu Skrevet 22. februar 2016 #101 Skrevet 22. februar 2016 Den 19. februar 2016 at 23.04, AnonymBruker skrev: Alt det som skjer nå, med Odins Sønner og det hele, synes jeg er skremmende. Går vi en ny nazi-tid i møte, denne gangen med muslimer og ikke jøder som uskyldige ofre? Anonymkode: 2aa2a...b77 Du tror vel ikke helt ærlig vi får en holocaust til, bare denne gangen med muslimer?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #102 Skrevet 3. mai 2016 (endret) Den 21.2.2016 at 22.36, Pikachu skrev: Du tror vel ikke helt ærlig vi får en holocaust til, bare denne gangen med muslimer? Hvorfor ikke? http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE8567102/frygt-danmarks-fremtid/ I 2016 stiller den førte indvandrerpolitik os tre alternativer – underkastelse, repatriering eller borgerkrig. Medmindre Europa begynder at føre en ansvarlig familie-, indvandrer- og integrationspolitik oplyst af evolutionsteori, synes borgerkrig mest sandsynlig. Decay-artiklen gjorde tre venstreorienterede samfundsforskere så vrede, at de indklagede den til Udvalgene vedrørende Videnskabelig Uredelighed (UVVU). Der er tale om et uredeligt, højreekstremistisk, evolutionært vrøvlepropagandaskrift, som skader dansk forsknings omdømme, sagde de. Den skal trækkes tilbage og forfatteren og emnet lægges på is. Efter UVVU’s henstilling om tilbagetrækning nedsatte forlaget imidlertid en komité med fire af verdens førende forskere på området og bad dem uafhængigt af hinanden vurdere artiklen. Ingen af dem fandt tegn på uredelighed, så forlaget afviste en tilbagetrækning. (...) Anonymkode: 7ccb0...a34 (Sitat forkortet, Tekola, admin) Endret 4. mai 2016 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #103 Skrevet 3. mai 2016 sikke noget sludder! Anonymkode: 4204a...ff3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #104 Skrevet 4. mai 2016 Vi kan jo håpe, men jeg tviler på det kommer til å skje. Anonymkode: 37b92...c13
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #105 Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi kan jo håpe, men jeg tviler på det kommer til å skje. Anonymkode: 37b92...c13 Du er kul, ass. Skikkelig "edgy" Anonymkode: 5daa7...f98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå