Gå til innhold

Er single asylsøkermenn aktuelle for deg som norsk kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvem her inne mener du har dømt deg og din familie, og dine landsmenn?

Du kan jo starte med å skumme forumet "aktuelle saker og politikk"....... :sukk: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Du kan jo starte med å skumme forumet "aktuelle saker og politikk"....... :sukk: 

 

Var i denne tråden, burde vel kanskje presisert det klarere.

Er tross alt anklager som sitter på bevisbyrden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg og min mann er Kurdere, min familie fra Iraq og hans fra Syria. Ser det er mange rare syn her inne på oss som er fra den delen av verden. Og noen nevner at vi ikke er ressurssterke? 

Både jeg og min mann holder på med høyere utdanning. Alle i min familie er høyt utdannet og det samme gjelder min mann sin familie. 

Barn fra vår del av verden er langt mer fremme i kunnskap pga skolesystemet, enn barn i Norge. Vi måtte gjerne vente et par år før vi kom til å lære noe "nytt".

De fleste Syrere er meget høyt utdannet og er ressurssterke for Norge! 

Norge hadde ikke klart å holde seg oppe i fremtiden uten innvandring, da nordmenn venter lenge med å stifte familie og får få barn. 

Og ja, vi er religiøse og vi tenker ikke og behandler ikke ikke-troende noe annerledes!  OG min mann ser aldeles ikke på meg som mindre verdt pga jeg er kvinne!  

Se hvordan dere her inne drar alle over en kam! Ikke så rart med tanke på hvordan media fremstiller ting.

Kjenner heller ingen som passer inn i beskrivelsen deres. Kanskje dere burde bli kjent med oss før dere dømmer. 

 

Anonymkode: fce05...fa8

Jeg tenker aldri negativt om utenlandske kvinner, faktisk kommer jeg veldig godt overens med kvinner fra Midtøsten, og stortrives i deres selskap. 

Menn fra Midtøsten derimot, opplever jeg veldig mye ekkelt med, faktisk så mye at de ødelegger hver bidige norske sommer for meg, med seksuell trakassering og dritt. Ikke alle er sånn selvsagt, men er så lei av å se innvandrere bli fornærmet og mener vi/jeg er dømmende og slem når jeg faktisk har reelle erfaringer om hvorfor jeg skygger unna arabiske menn. Det handler ikke om media, det handler om hva jeg personlig opplever som ødeleggende og skummelt. 

Anonymkode: 46d4b...0fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater ikke noen som ikke har oppholdtillatelse, rett og slett fordi det er for stor risk til at de blir sent vekk en dag. Og jeg er ikke typen til å gifte meg bare for å holde på en mann.

Anonymkode: 8b55c...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2016 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Nei. Ikke pga hudfargen, men pga kvinnesynet og det faktum at de er svært lite ressurssterke. 

Anonymkode: 2035e...a9b

Så du mener at alle har samme kvinnesyn? 

Anonymkode: aa86f...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde antakelig ikke vært aktuelt. Jeg ville nok vært for redd for kulturforskjeller til å gi det en sjanse. Det betyr ikke at ikke det er mange flotte menn som er asylsøkere, men jeg hadde nok ikke turt å ta sjansen. Videre ville jeg ikke involvert meg med en som risikerer utseendelse, og det gjør man jo så lenge man er asylsøker. 

Anonymkode: 5d303...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...