Gå til innhold

Er single asylsøkermenn aktuelle for deg som norsk kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som kjent er det er kommet, og vil fortsette å komme, en del enslige menn til Norge som asylsøkere. Dette er i teorien godt nytt for single norske kvinner, da markedet utvides og det blir flere single menn å velge mellom. 

Jeg lurer på hva dere single damer her inne tenker om å date f.eks. syriske eller afghanske asylsøkere? Er dere åpne for det, hvorfor/hvorfor ikke? Anser dere disse som en del av "singelmarkedet", eller velger dere kun norske menn.

Spent på meninger :)

Anonymkode: 9c223...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Fordi alle mine menn har vært, og kommer til å være fjellfolk. Men finner jeg en oppi fjellheimen, som er råere på ski og klatring enn meg, så skal jeg vurdere han, selv om jeg fortetrekker blonde menn ;)

Anonymkode: 352f9...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke pga hudfargen, men pga kvinnesynet og det faktum at de er svært lite ressurssterke. 

Anonymkode: 2035e...a9b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slapp av, norske menn. Dere får ikke økt konkurranse som følge av innvandringen. 

Anonymkode: 2035e...a9b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det skjer ikke. Jeg foretrekker høye menn med blondt eller rødt hår. Pluss jeg orker ikke kulturforskjellene heller. Blir nok aldri så desperat at jeg kommer til å gå for det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med at du klarte å komme på ENDA et tema som kunne kombineres med asylsøker her på KG. Det er visst bare fantasien som setter grenser! 

Anonymkode: 9f0f3...0a4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede en kjæreste som ble født i Afganistan, men kom til Norge som tiåring. Han er medisinstudent og klarer seg kjempebra. Vi har det fantastisk sammen og han er drit kjekk. Så: ja, absolutt!

Anonymkode: 067b7...376

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kommer ikke på tale. Nr 1. Helt forvrengt kvinnesyn. Nr.2 Jeg synes ikke menn fra denne delen av verden er så attraktive. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De er vel på bunnen av rangstigen min når det gjelder dating. 

Anonymkode: c8e6f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rimelig uaktuelt. For det første har jeg en tendens til å falle for norske menn, for det annet mistenker jeg at kvinnesynet til mange av asylsøkerne ikke aldeles matcher mitt, og for det tredje er de for unge. 

Tenker jeg forblir singel, jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Liker ikke utseendet, kvinnesynet, kulturen, religionen eller faktumet at de er ressurssvake.

Anonymkode: 3dc64...ba4

Ryddet for krenkende kommentar.

Phaedra,adm

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfasinert av mørkt hår og brune øyne, men jeg klarer IKKE kvinnesynet og holdningene, -og hater virkelig alt med religion unntatt Den Gyldne Regel. (Omtrent, iallefall)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Fordi alle mine menn har vært, og kommer til å være fjellfolk. Men finner jeg en oppi fjellheimen, som er råere på ski og klatring enn meg, så skal jeg vurdere han, selv om jeg fortetrekker blonde menn ;)

Anonymkode: 352f9...aa2

Afghanistan er vel et fjell-land. 

 

Anonymkode: a01e0...5b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på HI: Nei, det kunne jeg ikke. Jeg kunne ikke datet en hvit kristen mann heller for den saks skyld. Jeg imot religion. 

Ryddet for svar på ryddet innlegg.

Phaedra,adm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gitt at alle de som kommer hit og får opphold ikke har partner. En del har vel en partner i et annet land. Andre vil som de fleste andre mennesker før eller siden få seg en partner i landet de kommer til, i dette tilfelle Norge. Jeg har ikke sett noen tall på at ungkarer flest voldtar som det siktes til i innlegget over her. 

For min egen del: Da jeg så etter en partner var det visse kvaliteter jeg så etter. Hadde jeg funnet de kvalitetene i en person som tilfeldigvis tidligere hadde kommet hit som flyktning, ville ikke flyktningstatusen vært det som vippet det av pinnen. Det er mye forskjellig folk vektlegger når man finner seg en partner, og enda godt er det. Hadde vi alle gått etter det samme vil det blitt få å velge i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil da ikke ha sex med noen som ser på oss som skitne og urene fordi vi ikke er muslimer. De har jo lov å behandle ikke-troende som dyr, og sorry, det frister ikke....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...