Gå til innhold

BeKind har endelig baby i magen <3


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Ååååååå nå ble jeg glad :strix: gratulerer så mye :strix: har tenkt på deg innimellom, så dette var fantstiske nyheter :rodmer:

Når har du termin? Du er vel ca likt i løypa som jeg var i fjor? :danse: gud så gøøøy.. Ikke alle plagene og bekymringene da. Men de hører med og blir desverre ikke mindre. Man må bare finne en måte å leve med de 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9. september 2016 at 17.37, LilleMy1989 skrev:

Hurra! Hurra! Hurra! :strix: yes! 

Gratulerer så mye :nigo: Så kjekt å lese at det har gått bra og at du allerede er så langt på vei :sjokk: Dere må jo ha truffet på første forsøk da? Dette var gode nyheter ;) 

Føler tiden fram til uke 12 gikk såååå seint! Håper det går litt raskere nå, for jeg føler jeg har vært gravid i et år allerede :fnise: 

Vi kasta kondomen i mai uten hell, men i juni satt den :nigo: Jeg kasta EL-tester, ga f i juice, folat og alt det andre som skal være bra for EL. Slappa mye mer av, og ble veldig overrasket da jeg fikk to streker :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 21.57, Kakaoen skrev:

Ååååååå nå ble jeg glad :strix: gratulerer så mye :strix: har tenkt på deg innimellom, så dette var fantstiske nyheter :rodmer:

Når har du termin? Du er vel ca likt i løypa som jeg var i fjor? :danse: gud så gøøøy.. Ikke alle plagene og bekymringene da. Men de hører med og blir desverre ikke mindre. Man må bare finne en måte å leve med de 😘

Åh, Kakaoen :vinke::hoppe: Hvordan er det med deg og bønna? Begge bønnene? :strix: 

Tusen takk :nigo: Jeg har termin 15. Mars tror jeg :danse: 

Plager og bekymringer hører vell litt med ja, og det blir jo verdt det til slutt håper jeg :) Så lenge alt går bra så skal jeg tåle ganske mye! Gleder meg mye til å kjenne liv, men det er vell mange uker til det enda. Blir godt å føle den lille som ligger der inne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 17.51, A4-livet skrev:

:strix: Gratulerer!! 

Og så 14 uker allerede, fra nå av går det bare enda fortere. Blir spennende å se om det stemmer med gutt da. Kanskje ikke noen vits i å lage tippeliste siden lille allerede har vist seg fram :fnise:

Tusen takk :strix: 

Håper tiden går raskt nå, for fram hit har det gått sååå sent :fnise: Jeg har veldig guttefølelse ja, men gyno sa at jenter også kunne ha lang hoven klitoris enda :vetikke: Tørr ikke kjøpe inn noe enda, selv om jeg er glad i nøytrale klær. Blir for virkelig å handle inn noe, og jeg er så redd for å bli for glad :bond: #håpløs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 20.20, Atziri skrev:

Gratulerer så mye :strix: Dette var jo helt fantastisk lesning! Nå må du bare prøve å glede deg, dette skal gå bra :) Føler med deg med kvalmen, har selv blitt diagnostisert med hyperemesis, så vet hvor fælt det kan være. Har de vært greie med deg ang. tilpassing på jobb?

Takk :strix: Er redd for å være for glad, men jeg skal prøve å nyte det å være gravid også :) Vi har jo ikke sagt det til familie og venner enda. Mye på grunn av meg egentlig. Føler det blir så virkelig da, og det vil være mer vondt om det går galt dersom det er helt virkelig hvis du skjønner :fnise: Vet jo at jeg faktisk er gravid, men jeg forsøker nok å glemme av det mest mulig. Tørr ikke knytte meg helt til det enda, selv om jeg innerst inne har gjort det for lengst .. 

Hypermesis må være et mareritt :( Jeg er nok ikke så ille, men det kommer opp en del ja. Håper det gir seg i 2 trimester nå :hoppe:  Lederen min og nærmeste kollegaer har vært veldig greie :nigo: Har verdens godeste leder, og hun bare klemte meg og sa at vi nå må passe på

meg og helsa mi framover. Jobber 50% nå, og håper det går bra framover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14+0 ut fra appen i dag :nigo: Håper jeg snart får innkallelse til OUL!! Gleder og gruer meg! :bond: 

 

Jeg var på storhandel i dag og handlet inn ganske mye mat. Det ble noen tunge løft av storbrus i 4pk osv, og det førte til en del slimete utflod etterpå. (Beklager detaljer) :ler:  Så nå har jeg vært superstressa.. Åh, jeg hater alle disse bekymringene. Vet jo at tunge løft skal unngås om mulig, men håper det er innafor med noen tunge løft en sjelden gang. 

Håper å få høre hjertelyd på jordmortimen 30 september :hjerte: ellers blir jeg gal :bond: 

 

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare kjempetunge løft du skal unngå. Nå er jo jeg vant til å bære på jr, men er ikke noe problem å bære rundt på han selv om han veier over 14 kg :) Men det er jo deilig å slippe å løfte også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ganske langt opp i vekt før det gjør noe å løfte altså. .. Det er mest med tanke på å ikke skade seg selv feks ved bekkenløsning. Ellers er det bare buktrykket som kan gjøre noe (som blir høyt vedfeks benkpress, markløft og knebøy). 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så bekymra siden egentlig :) Puppene mine er megastygge for tiden :ler: Jeg har fått så sykt store brystringer (husker ikke navnet), med massevis av blodårer på.. Huff :fnise: Og kvalmen har økt på litt, men har ikke kastet opp på ei lita uke :nigo: 

Også bestemt meg for å ikke løfte mer, for korsryggen ble verre etter den handlerunden, så mulig den bekkenløsningen ikke likte det noe særlig. 

 

Jordmor ringte og lurte på om vi kunne bytte time fra 30.09 til 28, så da får jeg forhåpentligvis høre hjertelyd da :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallelse til OUL nå :hoppe: Men synes det er litt sent. Er 20+1 når ultralyden er. Vil de greie å sette termin da? Trodde det helst skulle skje innen uke 19, men aner ikke :vetikke: Leeenge å vente til da, men forhåpentligvis ser de hva som skjuler seg inni der da :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min mente at uke 19 var fristen, og hvis du fikk innkalling så sent så hadde de det skikkelig travelt :P Mange graviduser som har termin på likt, det er jo en ganske poppis måned ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte i dag og legen min hadde sendt feil dato på første dag i siste mens. Hun hadde sagt 16. Juni og ikke 6, så jeg fikk flyttet fram timen :nigo: Er 18+3 når OUL er, og det er akkurat 4 uker til :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese. Var litt avslapping som skulle til for at spiren satt ja :strix: Gravidpupper er fancye greier. Areola blir jo svære og mørke for at babyen skal klare å finne de selv :P 

Så gøy med tidligere jm time og oul. Jeg tror jeg var på oul rundt uke 20 denne gangen. Jeg tenkte og at det var litt sent, men men :P Trodde det var mellom uke 18-21 eller noe slikt som var best. Helt ærlig kjenner jeg de kunnskapene har begynt å slippe litt taket :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Her på sykehuset kan det virke som om de bare har ul når man er 18+5, er det jeg har vært begge gangene hvertfall.

Men du, kanskje ny dagboktittel er på sin plass nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 15. september 2016 at 10.01, Kakaoen skrev:

Så herlig å lese. Var litt avslapping som skulle til for at spiren satt ja :strix: Gravidpupper er fancye greier. Areola blir jo svære og mørke for at babyen skal klare å finne de selv :P 

Så gøy med tidligere jm time og oul. Jeg tror jeg var på oul rundt uke 20 denne gangen. Jeg tenkte og at det var litt sent, men men :P Trodde det var mellom uke 18-21 eller noe slikt som var best. Helt ærlig kjenner jeg de kunnskapene har begynt å slippe litt taket :ler: 

Ja hva skjer med puppene liksom :bond: Ser ut som de skal sprekke! Skjønner ikke hva som foregår inni der så tidlig :fnise: 

Gleder meg såå mye til OUL nå :hjerte: Det blir forhåpenligvis en veldig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. september 2016 at 12.13, A4-livet skrev:

Så bra :) Her på sykehuset kan det virke som om de bare har ul når man er 18+5, er det jeg har vært begge gangene hvertfall.

Men du, kanskje ny dagboktittel er på sin plass nå? :fnise:

Hun jeg snakket med sa i alle fall at en dag i uke 18 var idealet, så 18+5 er jo sikkert veldig bra :) Glad jeg fikk den litt tidligere enn uke 20, også fordi jeg slipper å vente så lenge :nigo: Vi skal ikke fortelle det til familien før etter OUL :fnise: 

Godt øye! Har helt glemt dagboktittelen! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+0 i dag :) Litt bekymret i dag kjenner jeg. Ikke at jeg til vanlig pleier å være såå lite bekymra altså, men litt ekstra bekymra i dag. Jeg er småuggen når jeg ikke spiser, og har blodårer på brystene, men ellers føler jeg meg ikke gravid lengre :vetikke: Ingen stikkinger i livmora, ingen økt utflod og ingen mage what so ever. Når skal den magen liksom komme? Var 13+4 sist UL og da var alt fint, så håper jo det fortsatt det, en og en halv uke etter :hjerte: Håper jordmor finner hjertelyd neste uke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var fælt i den tiden trøttheten hadde gitt seg, men det enda var for tidlig til å kjenne spark. Hadde liksom ingen gravidsymtomer å få meg til å slappe av. Kjøpte doppler jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...