Gå til innhold

BeKind har endelig baby i magen <3


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Gjest BeKind

:rodmer: Kom nettopp hjem fra besøk hos det ferskeste tantegullet. Har ikke sett henne siden hun ble født, og synes allerede hun har vokst :sjokk: Hun er jo bare 9 dager gammel, men tiden raser jo i vei. Man blir så avslappet av å holde en så liten bebis :hjerter: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BeKind

Vi tar en pause fra prøvinga nå

Kommer nok til å oppdatere litt uansett her inne, men vi tenker egentlig ikke å forsøke mer før til mai-juni. 

Jeg er ganske lei av skuffende hvite tester, og synes heller ikke sexlivet gjør seg så godt når man så gjerne ønsker å bli gravid :fnise: 

Vi skal ikke bare 'ikke-prøve' å se hvordan det går, nå blir det kondominnkjøp. 

Så om vi kaster gummien i mai og forhåpentligvis treffer da, så blir det faktisk termin i samme måned som jeg opprinnelig hadde i fjor før MA'n :) Kanskje vi lykkes igjen på samme tid. 

Nå skal jeg kose meg med spontan god sex, alkohol og spekeskinke :hoho: og trene masse! Kunne godt tenkt meg å mistet 5-10 kg før jeg blir gravid også, så jeg skal gi meg selv en liten mulighet til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekeskinke :hjerte: Skjønner at dere trenger det ;) Slitsomt i lengden å holde på :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause er dere vel unt! Nyt våryrheten, sola, sexen, spekeskina og osten, tunfisken og treningen :) Så håper jeg du oppdaterer oss litt etterhvert når du føler deg klar for det.

Riktig god påske og forsommer BeKind :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BeKind

Håper alle som titter innom har hatt en fin påske :) 

Jeg har i alle fall hatt det! Må si at denne ikkeprøveåbligravid tiden har vært veldig deilig.

Mye øl, og mye sex :fnise: Jeg hadde eggløsning i går, som forventet, men har aldri kjent lysten så mye da vi prøvde. Litt kjedelig å må fikle på disse kondomene hver gang, men jeg er sikker på at det faktum at vi ikke prøver øker lysten min. 

Har heller aldri hatt så mye eggløsningssmerter eller slim, så det var sikkert tidenes eggløsning :hoho: Men vi har beskyttet oss, så nå er det ingen sjans for baby i desember. I tillegg har vi punget ut å kjøpt oss en 14dagers sydentur i desember :nigo: Tvinger oss litt ekstra til å hoppe over prøveperioden i april også, men tror mai skal gå greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er beinhard som holder ut med kondomer altså! Tror ikke jeg hadde klart det hvis det ikke klaffet nå. Sydentur i desember er jo en ekstra motivasjon da, det var lurt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult med sydentur i desember! Hvor går turen? 
Imponert over kondombruken altså! Den tror jeg ikke at jeg hadde klart :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
6 timer siden, Sjela skrev:

Kult med sydentur i desember! Hvor går turen? 
Imponert over kondombruken altså! Den tror jeg ikke at jeg hadde klart :fnise: 

Tenerife :) Aldri vært dær, så blir spennende og godt med en tur :sol: 

Vanesak :hoho: langt i fra like godt, men vi holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BeKind

I går kom tanta på besøk, og endelig var det faktisk ikketrist :fnise: 28 dagers lang syklus også, så kroppen spiller på lag ;) 

Er litt dårlig på å oppdatere, og holde meg oppdatert i andres dagbøker om dagen, men kommer tilbake etterhvert :) Akkurat nå nyter jeg å ikke være prøver. 

Tankene rundt trening og vektnedgang går kanskje ikke heelt etter planen, men spekemat og alkohol har det blitt en del av :hoho: Følt meg som en 18åring igjen i de siste helgene. Vært ute på byen 3(!!) ganger på 2 helger :ler: Tror det var hele kvota i fjor gitt! 

Men man må jo bare nyte det så lenge det varer.

Regner med at vi kaster kondomene i mai :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenerife høres nice ut! :nigo: Fint å ha noe å se frem til også.

Kjør på med uteliv, alkohol og spekemat. Nyt det mens du kan! Utepils (utevin) er skikkelig digg på sommeren :sol: og også våren ;) 

Blir spennende med kondom-kasting. Virker lovende at du har så tydelige tegn nå og at syklus er stabil :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her var dagboken din ja, ikke så god til å leite jeg:daane: Høres ut som du nyter livet som ikke-prøver, men har dere prøvd denne måneden? :) Gled deg til Tenerife forresten! Har vært der mange ganger og liker det veldig godt. Kan jeg spørre hvor på øya dere skal bo? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heldige deg som skal til Tenerife :sol:Gøy å ha noe å se frem til. Har dere forresten blitt prøvere igjen nå? :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Greier ikke skrive uten at dette blir laaangt.. 

Det er sååå koselig at dere har vært innom dagboka mi altså :hjerte: Og så har bare meldt meg heelt ut:sprettoy: Men nå er jeg tilbake, og har myyye lesing å ta igjen! 

Sydentur i desember er avlyst, for jeg vil ikke fly i 6 timer en vei som gravid:danse: Ja jeg er gravid! :hoppe: 

Har bare holdt meg unna ALT av snakk om graviditet for å unngå å jinxe graviditeten. Skikkelig teit, men alle fikk vite det i uke 5 sist gang, og da gikk det ikke. Overtroisk mersom :ler: Dette er første gang jeg forteller det til noen, for uten om mannen, mamma og sjefen da. Ingen andre i familien vet det, og ingen venner :fnise: Vi tok jo pause og startet opp i mai igjen, og i juni satt den gitt! På mandag er jeg 14 uker :bond: 

Men en enkel periode har det ikke vært.. Litt brun utflod i uke 7 resulterte i tidlig UL. Heldigvis var alt fint med den lille reka. Deretter fikk jeg igjen, etter sex, brun utflod i uke 10, - ny ultralyd igjen. (Vi har brukt noen lapper for å si det sånn)..  Alt fint da også, og det så endelig ut som en baby! På forhånd hadde jeg også bestilt UL til uke 12. I tillegg har jeg hatt (forhåpentligvis) siste UL før OUL, i dag - 13+4 :hjerte: 

UL i dag viser en frisk og fin baby med fire hjertekammer, fin hjerne, fem fingre på hendene, to sparkevillige føtter og en søt liten nese. I tillegg så vi noe som stakk ut mellom bena, og den så litt lang ut til å evt være en hoven klitoris :babygutt: Tar det med en klype salt, men jeg har hatt skikkelig guttefølelse, så jeg blir overrasket på OUL om det ikke er en guttebaby :fnise: 

Har lovet mannen at jeg skal forsøke å slappe av mer nå. Får se hvor lenge det varer. Jordmortime igjen 30 september, og stikker rett på UL om hun ikke hører hjertelyd da :ler::bond: 

Ellers er jeg gradert sykemeldt og er veldig dårlig om dagen, desverre. Jeg har fra før av veldig høyt blodtrykk, så legen følger meg tett opp. Har ligget stabilt.            Har en del hodepine. Har også spydd hver dag siden uke 6 og gått ned 2 kg (ikke så trist). Med 15kg overvekt før graviditet ekke det så farlig, men det er slitsomt å spy.  B I tillegg har jeg fått bekkenløsning og er henvist til fysio. Noen dager må mannen hjelpe meg opp av senga fordi det gjør så vondt. Men alt er seriøst verdt det om denne graviditeten går bra! Det må bare gå bra denne gangen, for jeg vil seriøst bli mamma i mars :hjerte: 

sjuuukt lang post! Skal fatte meg mer i korthet framover :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad::strix:

Jaaa! Gratulerer! Dette er jo fantastisk! Gratulerer! Oi, det hadde jeg skrevet. 

Ingen grunn til å fatte seg i korthet, lange innlegg er tingen ;) 

Skjønner det har vært en stressende start, og slitsomt med sånne vondter. Men i mars får dere jo et fantastisk resultat av det hele :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Hurra! Hurra! :strix: yes! 

Gratulerer så mye :nigo: Så kjekt å lese at det har gått bra og at du allerede er så langt på vei :sjokk: Dere må jo ha truffet på første forsøk da? Dette var gode nyheter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer!! 

Og så 14 uker allerede, fra nå av går det bare enda fortere. Blir spennende å se om det stemmer med gutt da. Kanskje ikke noen vits i å lage tippeliste siden lille allerede har vist seg fram :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix: Dette var jo helt fantastisk lesning! Nå må du bare prøve å glede deg, dette skal gå bra :) Føler med deg med kvalmen, har selv blitt diagnostisert med hyperemesis, så vet hvor fælt det kan være. Har de vært greie med deg ang. tilpassing på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...