Gå til innhold

Snotras dagbok.

Snotra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Tirsdag morgen og torsdag kveld? :)

Krysser fingrene for dere!

Takk for det! Det blir nok en runde i halvsøvne grytidlig på tirsdagsmorgenen ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri se på The Conjuring på kvelden! :sjokkbla: Skjønner at du trengte kaffe dagen etter. Jeg har hatt en skikkelig tøff kaffeavvenning de siste månedene. Men jeg velger å tro at en kaffekopp, og noen ganger en liten kopp til, går bra.

Typisk at jobbreiser kommer midt oppi de viktigste dagene! Håper dere fikk til å jukse det til likevel. Jeg har troa på dobbel pergo :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2017 den 12.24, Snotra skrev:

Da er det søndag igjen, og jeg prøver å ikke drikke så mye kaffe som jeg egentlig har lyst på. :PHar sovet veldig dårlig denne helga, noe som jeg tror delvis skyldes at vi har sett på skumle filmer. Blant annet The Conjuring. :sjokkert:

I uka som gikk gjennomførte jeg dobbel dose av pergo. Også denne gangen gikk det uten særlig bivirkninger å snakke om. Puh! F.o.m i dag skal vi starte med annenhver-dag-sex. Selvsagt måtte det by på ekstra utfordringer, fordi plutselig må mannen på jobbreise tirsdag-torsdag. Sukk, så jeg håper vi får jukset det til på et vis uansett. 

Nei.... spørs om jeg klarer å holde meg unna den kaffekoppen altså. :fnise:

The conjuring?!! Er du gal kvinne! Da jeg så den filmen lå jeg bak en pute og hylte som en stukken gris, da faenskapen var over måtte jeg gå og skifte genser fordi jeg var gjennomsvett :fnise: :laugh:.... Er det grusomste jeg har vært med på! :raven:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sånne filmer :popcorn: 

Men jeg må se de sammen med f.eks samboer da, ikke alene! 

Takler ikke sånne blodige skrekkfilmer med motorsager og innvoller og blod og gørr da, men sånn som the Conjuring, Annabelle er nok min lille svakhet.. :P 

Nå håper jeg dere er godt i gang med satsingen av aksjer for denne perioden, og at det gikk bra på tross av jobbkluss :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, The Conjuring er en fæl skrekkfilm - men kjempebra! (Toeren er også bra!) Dog jeg skal innrømme at jeg angret meg stort på at vi så den forrige helg, da jeg var alene hjemme i uka som gikk. Katta er dessverre ikke til så stor trøst i sånne tilfeller. Han ser jo så mye rart rundt i rommet som jeg ikke ser. Plutselig stirrer han på noe i et hjørne eller opp i taket. Det hjelper ikke på frynsete nerver. :alice:

På fredag og lørdag hadde jeg en god del stikkinger i mageregionen (litt i dag også). Dette antar jeg er EL-symptomer, selv om jeg ikke har hatt positiv EL-test enda. Prøver å teste i noen dager til, selv om jeg nå er på CD 18. Når jeg først har fått positiv test har det brukt å være på rundt dag 17. Mulig jeg har gått glipp av positiv test også, det hender jo. 

Ellers prøvde værgudene å stikke kjepper i hjulene for kaninuka. Pga uværet i nord kom ikke mannen hjem før på fredag, så da var det å hive seg i sengevalsen med en gang på ettermiddagen. :fnise: Har lagt inn aksjer igjen i dag, og kommer til å gjøre det på tirsdag også. Jeg vil tro vi har fått sånn høvelig "god dekning". Stemninga i huset er god, og vi er positive. Så får vi se hvor lenge det varer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Katter er noen bastards når det kommer til sånne ting. Jeg er en pyse i tillegg, så jeg får helt noia :fnise:

Du er tøff som liker sånne filmer. Jeg har ikke sett skrekkfilmer siden jeg så The Ring og måtte sove i stua i en uke :P 

Håper dere fikk skikkelig god dekning :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin uka faktisk!! :skratte::skratte:

Jeg har skikkelig trua på at spira sitter denne måneden,  jeg kjenner det på meg! :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 14.51, Weebs skrev:

Huff! Katter er noen bastards når det kommer til sånne ting. Jeg er en pyse i tillegg, så jeg får helt noia :fnise:

Du er tøff som liker sånne filmer. Jeg har ikke sett skrekkfilmer siden jeg så The Ring og måtte sove i stua i en uke :P 

Håper dere fikk skikkelig god dekning :biggrin:

Hehe, katter er ofte bastards. Det er vel en del av sjarmen. :ninuskapus:

Jeg føler meg virkelig ikke tøff altså, til det har jeg alt for god fantasi. :fnise: Og The Ring har jeg faktisk aldri sett. The Grugde derimot... Verste jeg har vært med på! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 16.38, Ruccula skrev:

Kanin uka faktisk!! :skratte::skratte:

Jeg har skikkelig trua på at spira sitter denne måneden,  jeg kjenner det på meg! :ninuskapus:

Hurra for at du har trua! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag fikk jeg endelig positiv EL-test. Det vil si at eggløsning kanskje er i morgen? Det betyr i så fall at EL er på CD 20. Så sent har jeg aldri fått positiv EL-test, men jeg leser nå at det ikke er uvanlig med senere eggløsning når man har tatt pergotime. 

Håper det ikke betyr noe negativt at den er senere! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snotra skrev:

I ettermiddag fikk jeg endelig positiv EL-test. Det vil si at eggløsning kanskje er i morgen? Det betyr i så fall at EL er på CD 20. Så sent har jeg aldri fått positiv EL-test, men jeg leser nå at det ikke er uvanlig med senere eggløsning når man har tatt pergotime. 

Håper det ikke betyr noe negativt at den er senere! :) 

Oi oi! Da må det hoppes i høyet i kveld ;) det er perfekt timing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i DPO-land, og tida går treeegt. Er vel ca 2 DPO i dag. Og jeg er i PP 14, eller er det PP 15? Har kommet ut av tellinga. :P

Jeg må innrømme at jeg føler meg veldig utålmodig akkurat nå, men det er jo slik de aller fleste har det her i DPO-land. Får distrahere meg selv med Kakekrigen så lenge. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DPO-land varer i en evighet! Selv hvis det er pp15, så er det bare pp2 med pergo, så dette er ekstra spennende! Håper kakekrigen virket, og at du finner på noe skikkelig distraherende i dag også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel rundt 4DPO her. De siste dagene har jeg hatt en god del smerter nederst i korsryggen. Det minner litt om sånne smerter jeg har ved mensen. Håper ikke det betyr at TR er rett rundt hjørnet, selv om pessimisten i meg frykter det verste. Sist PP kom jo mensen på CD 26 og i dag er det CD 24. Jaja, skal prøve å ikke tenke for mye på det, det er jo utenfor min kontroll uansett. :)

I kveld skal jeg og katta ha en hjemme alene-kveld. Og kveldens lørdagsunderholdning ligger laaangt unna The Conjuring. Her skal det bli romantikk og Jane Austin: Fornuft og følelser. Herlige greier med 90-talls varianter av både Hugh Grant, Kate Winslett, Emma Thompson og Alan Rickman. Både jeg og katta gleder oss! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser heller på at det er noe smerter som tegn på at egget fester seg eller noe jeg :) , eller hvertfall at noe er i gang der inne!

Kvelden din høres forresten fantastisk ut! Greit at jeg tar med den bikkja som ikke jager katter, og slenger meg med? :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Snotra skrev:

Da er det vel rundt 4DPO her. De siste dagene har jeg hatt en god del smerter nederst i korsryggen. Det minner litt om sånne smerter jeg har ved mensen. Håper ikke det betyr at TR er rett rundt hjørnet, selv om pessimisten i meg frykter det verste. Sist PP kom jo mensen på CD 26 og i dag er det CD 24. Jaja, skal prøve å ikke tenke for mye på det, det er jo utenfor min kontroll uansett. :)

I kveld skal jeg og katta ha en hjemme alene-kveld. Og kveldens lørdagsunderholdning ligger laaangt unna The Conjuring. Her skal det bli romantikk og Jane Austin: Fornuft og følelser. Herlige greier med 90-talls varianter av både Hugh Grant, Kate Winslett, Emma Thompson og Alan Rickman. Både jeg og katta gleder oss! :fnise:

Hååååper tanta holder seg laaangt unna :dany:

Og godt å se at du har tatt til fornuften ang film valg! Jeg skaø tilbringe en kveld med lydboka mi, jeg eeeeeelsker lydbøker, bruker en liten formue på bøker hver måned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et fornuftig filmvalg for hjemme-alene-kveld, ja! Sånne kvelder er topp. Bra at katta har samme filmsmak :fnise:

Siden du ikke er mer enn 4 DPO nå, høres det ikke ut som noen tantesymptom enda. Da passer det bedre med festesmerter, syns jeg :) Skjønner pessiminsten i deg, en blir jo lei av å håpe på at ulike symptomer betyr noe positivt etter hvert. Men det er gode sjanser denne syklusen.

Håper du har en flott og avslappende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marimba skrev:

Jeg satser heller på at det er noe smerter som tegn på at egget fester seg eller noe jeg :) , eller hvertfall at noe er i gang der inne!

Kvelden din høres forresten fantastisk ut! Greit at jeg tar med den bikkja som ikke jager katter, og slenger meg med? :ler: 

Kvelden ble kjempefin! Synd jeg ikke leste hva du skrev før nå. Det hadde vært spennende med selskap, ikke minst for katta. Han er ikke vant til hunder og hadde nok blitt bra paff hadde en sånn skapning kommet inn døra. :ler:

14 timer siden, Ruccula skrev:

Hååååper tanta holder seg laaangt unna :dany:

Og godt å se at du har tatt til fornuften ang film valg! Jeg skaø tilbringe en kveld med lydboka mi, jeg eeeeeelsker lydbøker, bruker en liten formue på bøker hver måned :P

Lydbøker ja, ikke den verste måten å tilbringe lørdagskvelden med det! Jeg har faktisk aldri hørt på ei lydbok før jeg.. :sjenert: Jeg elsker å lese bøker da, så lydbok burde jo egentlig vært noe for meg. Er bare redd for at jeg har blitt litt utålmodig? Man må vel kanskje ha noe annet å henge fingrene i samtidig? :) 

17 minutter siden, Illy skrev:

Det var et fornuftig filmvalg for hjemme-alene-kveld, ja! Sånne kvelder er topp. Bra at katta har samme filmsmak :fnise:

Siden du ikke er mer enn 4 DPO nå, høres det ikke ut som noen tantesymptom enda. Da passer det bedre med festesmerter, syns jeg :) Skjønner pessiminsten i deg, en blir jo lei av å håpe på at ulike symptomer betyr noe positivt etter hvert. Men det er gode sjanser denne syklusen.

Håper du har en flott og avslappende søndag!

Ja, flaks sånn at katta liker samme filmer som meg. Nå skal det sies at han sovna fra hele sulamitten da. Jeg hadde tent opp i ovnen, og det gjør til at han går i koma. Rare dyret. :ler2: :pasha:

5 DPO i dag. Jeg har ikke kjent noe mer til de korsryggsmertene, så da skal jeg ikke være så pessimistisk. (Akkurat nå.) Jeg har faktisk ikke kjent noe mer av noe som helst faktisk. Det er jo også slik jeg bruker å ha det til vanlig. Nei, her er det bare å smøre tykt på fra tålmodighetskrukka. Dessverre begynner den å gå tom etter 16 måneder med prøving. Men det er ikke noe alternativ å gi opp! :) 

Da skal jeg drikke mine siste slurker med kaffe for dagen og lese meg litt opp i dagbøkene, før jeg skal ut og spasere på blank-isen. Hurra for ustabilt vintervær. God søndag til alle! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snotra skrev:

Kvelden ble kjempefin! Synd jeg ikke leste hva du skrev før nå. Det hadde vært spennende med selskap, ikke minst for katta. Han er ikke vant til hunder og hadde nok blitt bra paff hadde en sånn skapning kommet inn døra. :ler:

Lydbøker ja, ikke den verste måten å tilbringe lørdagskvelden med det! Jeg har faktisk aldri hørt på ei lydbok før jeg.. :sjenert: Jeg elsker å lese bøker da, så lydbok burde jo egentlig vært noe for meg. Er bare redd for at jeg har blitt litt utålmodig? Man må vel kanskje ha noe annet å henge fingrene i samtidig? :) 

Ja, flaks sånn at katta liker samme filmer som meg. Nå skal det sies at han sovna fra hele sulamitten da. Jeg hadde tent opp i ovnen, og det gjør til at han går i koma. Rare dyret. :ler2: :pasha:

5 DPO i dag. Jeg har ikke kjent noe mer til de korsryggsmertene, så da skal jeg ikke være så pessimistisk. (Akkurat nå.) Jeg har faktisk ikke kjent noe mer av noe som helst faktisk. Det er jo også slik jeg bruker å ha det til vanlig. Nei, her er det bare å smøre tykt på fra tålmodighetskrukka. Dessverre begynner den å gå tom etter 16 måneder med prøving. Men det er ikke noe alternativ å gi opp! :) 

Da skal jeg drikke mine siste slurker med kaffe for dagen og lese meg litt opp i dagbøkene, før jeg skal ut og spasere på blank-isen. Hurra for ustabilt vintervær. God søndag til alle! :biggrin:

Lydbøker er genialt når man kjører bil,  vasker hus og går tur med hunder (eller katter) :P

Når jeg bare ligger på sofaen og hører lydbok så må jeg drive med 2 ting samtidig for å ikke bli rastløs ja! Men noen ganger er det så spennende at jeg ligger i senga helt stiv og bare lytter halve natta :fnise:

Ha en fin uke Snotra! 1 uke til testing!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...