Gå til innhold

Vesla og Mini - kos og kaos


Emiliania

Anbefalte innlegg

Den Saturday, August 13, 2016 at 23.18, Emiliania skrev:

Nei, fødte på sykehuset. :sjenert: Det kom kanskje ikke helt tydelig frem i historien? 

Nei, det hørtes ut som det var hjemme :) Men det virker som det var en flott fødsel! Og godt med god oppfølging på sykehuset. Det er så viktig at man føler seg ivaretatt og at de små blir passet godt på! 

Synes Vesla høres ut som ei god og kjærlig storesøster. Klart det er litt vanskelig å dele mamma og pappa når hun har hatt dere for seg selv hele livet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Surriball skrev:

Nei, det hørtes ut som det var hjemme :) Men det virker som det var en flott fødsel! Og godt med god oppfølging på sykehuset. Det er så viktig at man føler seg ivaretatt og at de små blir passet godt på! 

Synes Vesla høres ut som ei god og kjærlig storesøster. Klart det er litt vanskelig å dele mamma og pappa når hun har hatt dere for seg selv hele livet! 

Skal få endret historien slik at jeg får det litt tydeligere frem. :jepp: Det var også en flott fødsel, var overrasket over hvor mye kontroll jeg hadde denne gangen sammenlignet med forrige fødsel. Og ja, er fornøyd med oppfølgingen vi har fått. Heldigvis er mini frisk og rask, men starten var jo som sagt litt hektisk. 

Hu er en utrolig flott storesøster, det virker nå som om det verste er over. Er jo litt trass her og der, men ikke så ille som det var helt i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagen med mannen hjemme, blir litt rart å være alene med to små. Nå er jeg jo heldig at han jobber halve dager, men det blir jo noe annet enn å ha mannen hjemme. Får se om vi kommer oss ut et par turer slik at Vesla kan få spilt og lekt litt ute. :jepp: Eller kanskje tegne, lage ting eller spille spill? I tillegg er det snakk om 6 dager før hu begynner på skolen igjen, så får prøve å gjøre en del før hu er opptatt med venninner og skolearbeid. Tror nok det uansett går greit alene, mannen greide det i dag, så jeg burde vel greie det jeg også. :fnise: 

Jeg var ute alene for første gang på en stund, for et jobbintervju. Søkte på en doktorgradsstilling ved universitetet en halvtime unna. Trodde ikke jeg skulle bli valgt ut blant søkerne, men jeg var visst en av to som ble valgt ut fra en gjeng på 60 stykker. Så, i dag var jeg på intervju. Det gikk greit, får høre mer neste uke. :sjenert: 

Nyter livet som tobarnsmamma, selv om jeg er sliten. Ammingen tar mye energi merker jeg, for det er ikke manko på søvn for å si det sånn. Lillebror sover lenge om natta (4-5 timer), og storesøster sover rimelig lenge når hu først sovner. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overlevde dagen uten pappa hjemme. :fnise: Neida, var jo ikke akkurat noe nytt, bare litt vanskelig å finne en balanse. Vi greide ikke å komme oss ut i dag, men Vesla og jeg fikk lekt litt (og det var målet mitt, at jeg tilbrakte tid med henne også). Mini hadde ikke lyst til å sove før kl. 11, han var overtrøtt stakkars. Prøvde flere ganger å legge han i senga og i vogna, men etter noen minutter var det hyling og han ville helst i armene mine. Det virker som om han har en tendens til å kjempe mot søvnen på dagtid mens han sover som en stein på natta. Han er utrolig lik storesøster på akkurat det området. Får se om jeg går til anskaffelse av en mei-tai eller bæresele, slik at jeg kan gå med Mini og ha armene mine litt fri. 

Er litt rastløs her jeg sitter, vil gjerne jogge igjen. Når det kommer til å trene og å komme meg litt tilbake til gamle trakter har jeg noen planer for det kommende året.

  •  Jeg skal kontakte fotterapaut for å få innleggssåler da jeg er plattfot på ene foten og har overpronasjon på andre. Håper det hjelper på bena, da jeg sleit en periode med overbelastning i venstrebenet.
  • Sunnere livsstil. Spiser litt for mye søtt nå, noe jeg ikke gjorde før jeg ble gravid (vel ikke i like stor grad). I løpet av svangerskapet har det sklidd litt ut. 
  • Å løpe 5 eller 10 km ved det årlige maratonet som arrangeres her i byen. Har allerede løpt 5 km ved et løp tidligere, noe jeg har lyst til å gjøre igjen. 
  • Så, hva jeg skal gjøre:
    • Får bruke et av treningsprogrammene jeg har fulgt tidligere, for å trene meg opp igjen. 
    • Kjøpe nye joggesko. De gamle mine detter snart fra hverandre, brukte dem mye under svangerskapet. :sjenert: Eneste behagelige skoene jeg hadde. :fnise: 
    • Kanskje gå til anskaffelse av treningsvogn, slik at jeg eller mannen kan jogge mens vi har mini med oss. Vesla kan bli med på sykkel. :fnise: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæring er gull! :jepp: i hvertfall på borrelåsdager. 

Imponerende at du har lyst til å begynne å trene igjen allerede. Og så jogging også, da. Er allergisk mot jogging selv ;) Gjorde du det mye før du ble gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lengter etter å trene igjen. Bekkenet er dessverre ikke helt enig enda.. 

Det ser ut som en bra plan! Sikkert veldig lurt å komme seg til fotterapeut og få hjelp med det :jepp: Vet av erfaring at problemer der (hadde dårlig ankelmobilitet) skaper problemer i hele kroppen. 

Jeg har alltid syns det ser litt skummelt ut å jogge med vogn? Det er kanskje ikke det? :klo: Sikkert bare noe jeg innbiller meg :fnise: ser for meg snubling og slikt. 

Kjenner godt til det med sukker. Etter sva dia så var det ekstremt godt å kunne spise hva jeg ville så det har jeg gjort i 5 uker :fnise: Bakverk, kake, godteri osv og jeg er GULLSTENDIG hekta på SJOKOLADE :strix: Håper det går over... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Surriball skrev:

Bæring er gull! :jepp: i hvertfall på borrelåsdager. 

Imponerende at du har lyst til å begynne å trene igjen allerede. Og så jogging også, da. Er allergisk mot jogging selv ;) Gjorde du det mye før du ble gravid? 

Da får jeg sjekke om jeg finner noe, siden det er en del borrelåsdager nå den siste tiden. 

Jeg er rastløs, jeg savner det å være i aktivitet. Det har blitt for mye stillesitting den siste tiden. I tillegg synes jeg det var godt å jogge. Jeg var selv allergisk for jogging før jeg begynte å jogge. :fnise: Rett før svangerskapet fikk jeg ikke jogget så mye, men hadde begynt å trappe opp joggingen da jeg hadde tatt det rolig en periode grunnet smerter i bena og masteroppgaven. Før plagene i bena jogget jeg fire dager i uka.

25 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg lengter etter å trene igjen. Bekkenet er dessverre ikke helt enig enda.. 

Det ser ut som en bra plan! Sikkert veldig lurt å komme seg til fotterapeut og få hjelp med det :jepp: Vet av erfaring at problemer der (hadde dårlig ankelmobilitet) skaper problemer i hele kroppen. 

Jeg har alltid syns det ser litt skummelt ut å jogge med vogn? Det er kanskje ikke det? :klo: Sikkert bare noe jeg innbiller meg :fnise: ser for meg snubling og slikt. 

Kjenner godt til det med sukker. Etter sva dia så var det ekstremt godt å kunne spise hva jeg ville så det har jeg gjort i 5 uker :fnise: Bakverk, kake, godteri osv og jeg er GULLSTENDIG hekta på SJOKOLADE :strix: Håper det går over... 

Håper bekkenet ditt blir bedre snart. :jepp: 

Vil jo ikke ødelegge bena mine ved å jogge med to forskjellige overpronasjoner, det gir jo helt skeiv belastning. Har allerede hatt en del problemer grunnet det, men ikke vært helt var på at det faktisk var såpass stor forskjell mellom føttene. 

Joggevogner er mer stødig enn de vanlige, så tror nok det går greit. :fnise: 

Sjokolade og sukker er veldig kjapp energi for oss som ammer, men kanskje ikke helt greit i lengden. Og ja, håper også det går over. :sjenert: Har alltid frukt tilgjengelig, så prøver å spise mer frukt enn noe annet. Ikke alltid jeg lykkes med det. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Emiliania skrev:

Vi overlevde dagen uten pappa hjemme. :fnise: Neida, var jo ikke akkurat noe nytt, bare litt vanskelig å finne en balanse. Vi greide ikke å komme oss ut i dag, men Vesla og jeg fikk lekt litt (og det var målet mitt, at jeg tilbrakte tid med henne også). Mini hadde ikke lyst til å sove før kl. 11, han var overtrøtt stakkars. Prøvde flere ganger å legge han i senga og i vogna, men etter noen minutter var det hyling og han ville helst i armene mine. Det virker som om han har en tendens til å kjempe mot søvnen på dagtid mens han sover som en stein på natta. Han er utrolig lik storesøster på akkurat det området. Får se om jeg går til anskaffelse av en mei-tai eller bæresele, slik at jeg kan gå med Mini og ha armene mine litt fri. 

Er litt rastløs her jeg sitter, vil gjerne jogge igjen. Når det kommer til å trene og å komme meg litt tilbake til gamle trakter har jeg noen planer for det kommende året.

  •  Jeg skal kontakte fotterapaut for å få innleggssåler da jeg er plattfot på ene foten og har overpronasjon på andre. Håper det hjelper på bena, da jeg sleit en periode med overbelastning i venstrebenet.
  • Sunnere livsstil. Spiser litt for mye søtt nå, noe jeg ikke gjorde før jeg ble gravid (vel ikke i like stor grad). I løpet av svangerskapet har det sklidd litt ut. 
  • Å løpe 5 eller 10 km ved det årlige maratonet som arrangeres her i byen. Har allerede løpt 5 km ved et løp tidligere, noe jeg har lyst til å gjøre igjen. 
  • Så, hva jeg skal gjøre:
    • Får bruke et av treningsprogrammene jeg har fulgt tidligere, for å trene meg opp igjen. 
    • Kjøpe nye joggesko. De gamle mine detter snart fra hverandre, brukte dem mye under svangerskapet. :sjenert: Eneste behagelige skoene jeg hadde. :fnise: 
    • Kanskje gå til anskaffelse av treningsvogn, slik at jeg eller mannen kan jogge mens vi har mini med oss. Vesla kan bli med på sykkel. :fnise: 

Henger meg på planen din jeg :jepp: Jeg er veldig glad i jogging selv, og trenger virkelig å komme i form nå. Formen er virkelig helt krise, og rumpa henget som en potetsekk :cry3::ler: I tillegg så trenger jeg den avkoblingen trening gir meg sånn at jeg har mentalt overskudd og litt ekstra lunte til å ta meg av to småbarn på en god måte.

Jeg har forøvrig skjerpet kostholdet ganske kraftig jeg også. Tror jeg har satt ny verdensrekord i is med sjokoladesaus i sommer :sjenert: Det har virkelig vært helt texas når det kommer til søtsaker, og nå er det såpass lenge siden fødsel at jeg har begynt å "bry" meg om hvordan kroppen ser ut igjen. Har 4-5 kg til mål, og uheldigvis lagret kroppen min fett på magen, så jeg føler meg ikke så hot om dagen. 

Inspirert av lista du tror jeg jammen jeg skal trille tur til nærmeste sportsbutikk og handle nye joggesko i dag. Har gavekort og vet hvilke sko jeg skal ha, så det er bare å få ut den berømte fingeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøken Vims skrev:

Henger meg på planen din jeg :jepp: Jeg er veldig glad i jogging selv, og trenger virkelig å komme i form nå. Formen er virkelig helt krise, og rumpa henget som en potetsekk :cry3::ler: I tillegg så trenger jeg den avkoblingen trening gir meg sånn at jeg har mentalt overskudd og litt ekstra lunte til å ta meg av to småbarn på en god måte.

Jeg har forøvrig skjerpet kostholdet ganske kraftig jeg også. Tror jeg har satt ny verdensrekord i is med sjokoladesaus i sommer :sjenert: Det har virkelig vært helt texas når det kommer til søtsaker, og nå er det såpass lenge siden fødsel at jeg har begynt å "bry" meg om hvordan kroppen ser ut igjen. Har 4-5 kg til mål, og uheldigvis lagret kroppen min fett på magen, så jeg føler meg ikke så hot om dagen. 

Inspirert av lista du tror jeg jammen jeg skal trille tur til nærmeste sportsbutikk og handle nye joggesko i dag. Har gavekort og vet hvilke sko jeg skal ha, så det er bare å få ut den berømte fingeren!

Så artig! :jepp: Og ja, jogging er utrolig deilig når det kommer til å få en avkobling og litt ekstra energi i hverdagen. Var utrolig deilig å jogge mens jeg var opptatt med masteroppgaven. Ga meg liksom en pause fra alt sammen og mer energi til å takle alt sammen.

Du er ikke den eneste som ikke føler seg hot om dagen. Jeg er 9-10 kg over vekta jeg var før svangerskapet og magen er litt dvask. Så jeg føler meg ikke akkurat sexy. :sjenert: Merker også at jeg er mer gretten, jeg misliker virkelig å være inne hele tiden. 

Jeg bestiller vel time neste uke en gang hos fotterapauten, slik at jeg kan få bedre såler og litt mindre vondt.

----

Jeg har vært ute i dag, både alene med mini og med begge småtrolla mine. Første gangen var vi ved en lekeplass, hvor vi var en halvtimes tid før mini begynte å vræle. Jeg fikk roet han ned en liten stund før han satte igang på nytt og indikerte at han var sulten. Da gikk vi inn igjen. Tror nok jeg kommer til å pumpe neste gang jeg går ut med begge småtroll slik at Vesla kan få lekt mer. Merker også at jeg er litt mer gneldrete enn tidligere, noe jeg tror har med at det hele er nytt og at jeg ikke har vært ute med Vesla på en god stund. Håper det går seg til snart, slik at vi får det litt mer koselig sammen. :jepp: 

Andre gangen gikk jeg ut alene med Mini og det føltes faktisk litt godt. Da får jeg litt trening med mini og vogna. Fikk gått en 3 km og vært i butikken og handlet. Han sov som en stein i vogna, noe som overrasket meg litt siden han ikke alltid sover på dagtid, han kjemper sånn mot søvnen. Tror nok han trengte å sove litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsimponert over at du i det hele tatt tenker på å jogge, jeg holder meg omtrent foran øynene når jeg ser noen som er ute og løper :ler: Fortrenger en liten stund til at treningen må gjenopptas, selv om jeg så absolutt hadde hatt godt av å få litt muskler på plass igjen *dvaskifisken* Før jogging er aktuelt må jeg ihvertfall trene opp bekkenbunn og magemuskler igjen, tror snarere det blir spinning på meg ass...bekkenbunnsmusklene mine er en sann tragedie denne gangen, føler ikke jeg har kontakt at all, enda jeg kniper dagen lang :bond: Enorm forskjell fra sist!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Diddles skrev:

Dødsimponert over at du i det hele tatt tenker på å jogge, jeg holder meg omtrent foran øynene når jeg ser noen som er ute og løper :ler: Fortrenger en liten stund til at treningen må gjenopptas, selv om jeg så absolutt hadde hatt godt av å få litt muskler på plass igjen *dvaskifisken* Før jogging er aktuelt må jeg ihvertfall trene opp bekkenbunn og magemuskler igjen, tror snarere det blir spinning på meg ass...bekkenbunnsmusklene mine er en sann tragedie denne gangen, føler ikke jeg har kontakt at all, enda jeg kniper dagen lang :bond: Enorm forskjell fra sist!! 

At jeg tenker på det blir noe annet enn å faktisk gjøre det. :fnise: Gleder meg uansett til jeg får begynt igjen. Foreløpig skal jeg trappe opp gåturene. :fnise: Er viktig å lytte til kroppen nå, spesielt så kort tid etter fødselen. Derfor går jeg bare foreløpig. 

Når det kommer til bekkenbunn føler jeg det er strammere enn sist gang. Nå har jeg gått mye og syklet store deler av dette svangerskapet, kan kanskje ha hjulpet en del på bekkenbunnen. :sjenert: Håper det går seg til for din del! KNIIIIP :fnise: 

----

Mannen er søt. Jeg blir bedt om å pumpe slik at han kan gi Mini kveldsmat. Han har sett hvor sliten jeg har vært, så han mater Mini slik at jeg får tid til å slappe av på kvelden. :sjenert: Jeg innrømmer lett at jeg ikke greier å slappe av selv om jeg så gjerne vil. Jeg rydder hele tiden og vasker klær, ammer Mini og bærer mye på han. I tillegg er det viktig at Vesla får tid med mamma. Det gjør at klokka fort blir 22 og jeg ligger i senga med mobilen og lurer på hvor dagen ble av.

Å lese signalene til mini har blitt lettere nå, føler jeg har litt mer kontroll på hva han prøver å si. Merker også at han er veldig glad i å være i nærheten av meg. For å gjøre det lettere for meg/oss har jeg kjøpt en Mei-tai. Håper det hjelper, slik at jeg er litt mer fleksibel og har armene fri. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært utrolig hektisk den siste uka. Mini sliter på kveldstid og det blir mye amming, bæring og trøsting. Jeg har vært utslitt disse kveldene, det koster mye energi å amme og å bære mini. Det verste er at jeg føler meg så maktesløs, jeg føler jeg ikke gjør nok for han når han gråter så sårt. Mannen hjelper til heldigvis og gir Mini en flaske på kveldstid slik at jeg får slappet av og sovet. Så, blir ikke akkurat veldig mye KG tid (eller egentid for min del, annet enn søvn). Jeg leser litt i dagbokene til dere andre og ser at det er noen av dere som sliter med det samme, det er jo en trøst egentlig, selv om det er utrolig slitsomt. 

Vi var på helsestasjonen i dag. Snakket med legen på om magevondt og vi fikk med oss tips for å gjøre det litt lettere for oss og Mini. Han utvikler seg som han skal, har sterk nakke og fokuserer veldig bra på omgivelsene (fikk kompliment fra legen). Han har lagt på seg nesten halvannen kilo og har blitt 4,5 cm lengre. Han er like stor som storesøster var på samme tid :fnise: Utrolig tilfeldig egentlig siden han var mindre enn det hu var da hu ble født. Mini er også lik storesøster på natta, sover stort sett natta igjennom. Er en amming kl. 3-4, ellers sover han stort sett gjennom natta. Er jo greit at jeg får nogenlunde sammenhengende søvn, for det trengs når jeg må ta meg av storesøster som har begynt på skolen, og når mini har vondt. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Emiliania skrev:

Det har vært utrolig hektisk den siste uka. Mini sliter på kveldstid og det blir mye amming, bæring og trøsting. Jeg har vært utslitt disse kveldene, det koster mye energi å amme og å bære mini. Det verste er at jeg føler meg så maktesløs, jeg føler jeg ikke gjør nok for han når han gråter så sårt. Mannen hjelper til heldigvis og gir Mini en flaske på kveldstid slik at jeg får slappet av og sovet. Så, blir ikke akkurat veldig mye KG tid (eller egentid for min del, annet enn søvn). Jeg leser litt i dagbokene til dere andre og ser at det er noen av dere som sliter med det samme, det er jo en trøst egentlig, selv om det er utrolig slitsomt. 

Vi var på helsestasjonen i dag. Snakket med legen på om magevondt og vi fikk med oss tips for å gjøre det litt lettere for oss og Mini. Han utvikler seg som han skal, har sterk nakke og fokuserer veldig bra på omgivelsene (fikk kompliment fra legen). Han har lagt på seg nesten halvannen kilo og har blitt 4,5 cm lengre. Han er like stor som storesøster var på samme tid :fnise: Utrolig tilfeldig egentlig siden han var mindre enn det hu var da hu ble født. Mini er også lik storesøster på natta, sover stort sett natta igjennom. Er en amming kl. 3-4, ellers sover han stort sett gjennom natta. Er jo greit at jeg får nogenlunde sammenhengende søvn, for det trengs når jeg må ta meg av storesøster som har begynt på skolen, og når mini har vondt. :sjenert: 

Hos oss har bæresjal virkelig vært redningen. Mini har vært en del "urolig" (pen måte å si det på :ler: ) om kvelden, men i sjalet roer han seg alltid. Det "gynger"mye bedre i sjalet enn i armene, og ikke minst så får jeg avlastet armene. I tillegg tror jeg han roer seg av at det er trangt i sjalet, litt som svøping. Mulig du har testet sjal, men hvis ikke anbefaler jeg virkelig å prøve! :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frøken Vims skrev:

Hos oss har bæresjal virkelig vært redningen. Mini har vært en del "urolig" (pen måte å si det på :ler: ) om kvelden, men i sjalet roer han seg alltid. Det "gynger"mye bedre i sjalet enn i armene, og ikke minst så får jeg avlastet armene. I tillegg tror jeg han roer seg av at det er trangt i sjalet, litt som svøping. Mulig du har testet sjal, men hvis ikke anbefaler jeg virkelig å prøve! :tommel: 

Vi har prøvd sjal og mini blir forbanna når han sitter i den.  Han brøler nesten, så er ikke noe som fungerer enda. I går gikk det bedre, tror han må være mer våken på morgenen. I går var han lengre våken på morgenen, spiste mer og fikk luft ut kjappere. Han hadde vondt i går kveld, men en time mot 3 timers gråt er å foretrekke. Fant også en posisjon som hjalp med magevondten, så han var roligere i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så dumt at han mistrives i sjalet for det er virkelig gull verdt her. Så bra du fant en posisjon mot magevondten. Hva slags stilling er det? Jeg tar nemlig mot alle anbefalinger selv :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25 August 2016 at 21.22, Surriball skrev:

Jeg har lest den. Det med mye amming på kvelden var jeg allerede vant til, det er mer det at han trakk seg vekk fra brystet som var problemet. Så han fikk ikke spist før han begynte å gråte. Så han blir frustrert og får ikke sove.

 

3 timer siden, LilleMy1989 skrev:

God helg! :nigo: 

Takk i lige måde! 

1 time siden, Sjela skrev:

Så dumt at han mistrives i sjalet for det er virkelig gull verdt her. Så bra du fant en posisjon mot magevondten. Hva slags stilling er det? Jeg tar nemlig mot alle anbefalinger selv :)

 

Er kjipt men får ikke gjort noe med det. Kan godt hende han ikke har en behagelig posisjon i den. Jeg kaller posisjonen froskestilling, bena hans er litt spredt men dyttet opp mot magen. Sykling med bena hjelper også, noen ganger.

----

dag to med lite gråt på kveldstid, ser ut til at det var overtrøtthet som fører til at mini blir så frustrert og gråter. Han er fæl på det med å kjempe mot søvnen, så selv om han er trøtt ligger han heller våken. Kan være varmen som gjør at han ikke sovner så lett. Uansett, de to siste dagene har jeg rett og slett forskjøvet måltidene noe. Rundt 1-tiden på ettermiddagen får han et måltid og han sover en to timer før neste måltid. Mye roligere baby, lettere å amme og mindre luft i magen. Han har et periode på kvelden hvor han hyler, men det er mye kortere enn tidligere. Froskestillingen og sykling med bens hjelper når han har vondt.

Det er annerledes nå enn med storesøster, så vi lærer litt nytt denne gangen. Storesøster sovnet stort sett etter hvert måltid. Mini er mer våken og kjemper mot søvnen, noe som fører til overtrøtthet og overstimulering. Vesla var mer våken etter et par måneder og sov stort sett ikke på dagtid, med unntak av en lur eller to. Det taklet hu også ganske greit, hu var generelt en rolig baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke alltid så begeistret for froskestiling i sjalet han heller, men denne funker alltid: 

Litt knotete å få han høyt nok i sjalet i starten, men etter litt øving er det null problem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Frøken Vims skrev:

Min er ikke alltid så begeistret for froskestiling i sjalet han heller, men denne funker alltid: 

Litt knotete å få han høyt nok i sjalet i starten, men etter litt øving er det null problem :) 

Skal prøve den når mini har problemer med å sove. Takk for link forresten! 

----

1 måned i dag og han var en skikkelig blidfis i dag morges. Han smilte flere ganger og lagde koselyder. Var så deilig å se på. Har vært litt gråting nå på ettermiddagen, men nå er det tydelig hvorfor. Så, har vært levende smokk nå slik at han får sovet litt, byssing har ikke akkurat hjulpet helt i dag. Rare lille mannen vår nekter virkelig å sove selv om han burde. :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...