Weebs Skrevet 20. juni 2016 #301 Del Skrevet 20. juni 2016 Du testet du, ja!!! Jeg skal ikke kjefte, det virker som du takler den hvite testen bra Jeg har aldri satt meg inn i temping, men det blir spennende å se om det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #302 Del Skrevet 21. juni 2016 Live update! Tre minutter inn og testen er hvit. Har ikke tid til å glo mer for jeg må kjøre ekstra langt i dag og hente noen på vei til jobb. Temperaturen min er tilbake til normalt.. Da tenker jeg at det sikkert var svak feber pga noe annet. Og selve testen plager meg ikke så mye, men temperaturen gjør at jeg ble pessimistisk for positiv test de andre dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 21. juni 2016 #303 Del Skrevet 21. juni 2016 Jippi, live update fra testinga! Typisk at noen måtte hentes så den ble avbrutt. Og teite temperatur. Men, det kan ha vært tilfeldigheter eller litt feber som gjorde at den var høy i går, OG det kan også ha vært tilfeldigheter som gjorde at den var lav i dag. Etter å ha prøvd å tempe på hvilende nattevakt, har jeg sett hvor ekstremt påvirkbar temperaturen er (men jeg har aldri opplevd å få en så uvanlig høy temperatur som det du fikk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe12 Skrevet 21. juni 2016 #304 Del Skrevet 21. juni 2016 Weee, live update av test 😃 Men, temperatur på 31,1? Er ikke det ekstremt lavt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 21. juni 2016 #305 Del Skrevet 21. juni 2016 Live update Og du har rett i at du må jo ikke bli pessimistisk pga hvit test så tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #306 Del Skrevet 21. juni 2016 2 timer siden, Joe12 skrev: Weee, live update av test 😃 Men, temperatur på 31,1? Er ikke det ekstremt lavt...? Eh ops. Mente 37,1! Men tempen min er tilbake på normalen nå (36,4) etter to dager med "høy". Jeg har murringer på høyre side. Det er der jeg hadde EL-smerter denne gangen. Hjerna mi vil så gjerne at dette betyr at det er et gult legeme der som pumper ut hormoner. Og jeg har hodepine og tør ikke ta paracet. Så. Hva taler for graviditet: PP5: 67,2% sjanse for å bli gravid. (Se innlegg #14 i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1032674-blir-ikke-gravid/ Traff EL svært godt EL dag tidligere, ligger an til 28-dagers syklus. Brukte pre-seed, men hadde også eget "klassisk riktig" EL-slim Murringer nå i høyre side Feberstigning: Enkelte har teorier om at temp stigning over en uker etter EL er kroppen som får lett feber når immunforsvaret får hetta over egget som fester seg.. Har spist riktig, spist riktig kosttilskudd Hyppig "love olympics" hele uka før EL .....fallhøyden jeg kommer til å ramle rett ned i skuffelse den dagen jeg får mensen er nå på ca 3,4 kilometer. Og med dette vil jeg levere inn mitt kandidatur til Galskapsminister i DPO-land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. juni 2016 #307 Del Skrevet 21. juni 2016 Galskapsminister Skal du teste igjen i morgen eller klarer du å hoppe over en dag? Eller, det var kanskje et dumt spm, vil jo ikke at du skal hoppe over en dag og tror ikke du har lyst til det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #308 Del Skrevet 21. juni 2016 Blæh! Ok, jeg liker gravidnyheter jeg. Men nå kom det en annonsering på facebook jeg ikke likte. Fordi jeg ikke liker hun som skal bli mor. Føler meg kjempebarnslig. Jeg håper alt går bra og at de får en frisk og deilig unge. Men det irriterer meg at hun ble gravid før meg! (Selv om jeg slo henne med flere år og har resultat å vise til i form av et rotete hus). Kjente dette traff litt hardt. Og irriterte meg grenseløst. Jeg er ikke noe fan av dama og ikke noe fan av at hun er lykkeligere enn meg. Hun har termin i romjula. MÅTTE DU FÅ PÅ JULAFTEN! Sånn. Det var dagens bitch-tendenser ute av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #309 Del Skrevet 21. juni 2016 (og jeg skal såklart teste hver dag til mensen kommer, @A4-livet. Bortsett fra søndag morgen, da er vi ikke hjemme.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. juni 2016 #310 Del Skrevet 21. juni 2016 25 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Blæh! Ok, jeg liker gravidnyheter jeg. Men nå kom det en annonsering på facebook jeg ikke likte. Fordi jeg ikke liker hun som skal bli mor. Føler meg kjempebarnslig. Jeg håper alt går bra og at de får en frisk og deilig unge. Men det irriterer meg at hun ble gravid før meg! (Selv om jeg slo henne med flere år og har resultat å vise til i form av et rotete hus). Kjente dette traff litt hardt. Og irriterte meg grenseløst. Jeg er ikke noe fan av dama og ikke noe fan av at hun er lykkeligere enn meg. Hun har termin i romjula. MÅTTE DU FÅ PÅ JULAFTEN! Sånn. Det var dagens bitch-tendenser ute av systemet. Helt innafor når du ikke liker hun som er gravid. Ja til føding på julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 21. juni 2016 #311 Del Skrevet 21. juni 2016 Måtte le av føding på julaften. Hun fortjener det sikkert! That bitch Og jeg kjenner jeg får litt høy puls av å tenke på at du skal ha live testing her hver morgen. Det blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 21. juni 2016 #312 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg leste 37.1 av meg selv på temperaturen din uten å se feilen Når 36,4 er normalen, er det jo høyt, og burde bety noe Skjønner godt reaksjonen på den graviditetskunngjøringa. Det kom faktisk en på min facebook også i morges. Men det er ei jeg liker da. Jeg ble ikke irritert, siden dette er ei hyggelig jente. Men det er litt sårt. Er så utrolig mange som annonserer graviditeter rundt meg for tida! Noen ganger tenker jeg "jaja, hun har i hvert fall heller ikke barn, så jeg er ikke helt alene", og så går det ikke lang tid før hun jeg tenkte på også er gravid. Fødsel på julaften var en bra hevntanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #313 Del Skrevet 21. juni 2016 Takk for at dere ikke kjefter. Føler meg så smålig og barnslig. DPO-land gjør meg hjernedød. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 21. juni 2016 #314 Del Skrevet 21. juni 2016 Det er jo hele poenget med å skrive her, vi vet akkurat hvordan det er så her kan man være så galskapsminister man vil uten å bli sett rart på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #315 Del Skrevet 22. juni 2016 06:36 kan jeg lese av resultatene. Er 10 dpo i dag, og forrige gang jeg testa gravid var 11 DPO, men da fikk jeg ikke testa 10 dpo fordi jeg hadde vært oppe og tissa på natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #316 Del Skrevet 22. juni 2016 Føler meg litt teit som sitter med lommelykt og lyser på en strimmel... Og den er hvit. Sist gang fikk jeg skyggestrek 11 DPO etter fem minutter, og 12 DPO var den svakere. Håper såklart ikke på repeat av den mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. juni 2016 #317 Del Skrevet 22. juni 2016 Vi har vel alle sittet med lommelykt og sett etter streker... Dumt den var negativ, men 10 dpo er fortsatt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 22. juni 2016 #318 Del Skrevet 22. juni 2016 Ja, det er sant som A4-livet sier, vi har alle sittet med lommelykt og lett etter streker. Det er ikke teit, bare ett av symptomene på prøverpsykose. Helt hvite tester er fryktelig kjipt. Så nå er det bare å krysse fingrene for at den ekstra streken kommer i morra. Det er nesten så jeg må sette på vekkerklokka, så jeg faktisk får med meg dette live! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 22. juni 2016 #319 Del Skrevet 22. juni 2016 Her får jeg flashback til baderomsgulvet med nedtelling på mobilen og skyhøy puls. Jeg synes fremdeles 10 DPO er tidlig, så jeg gir ikke opp håpet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #320 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg har ikke så høy puls. Jeg har en sånn "går det så går det"-greie. Hvit test gjør meg ikke skuffet, men utsetter skuffelsen. Også gruer jeg meg faktisk litt til positiv test. Pga kjemisk kommer jeg til å måtte teste med ukes mellomrom med digital+ukeindikator for å stole på at resultatet er sant, så det kommer til å bli en lang uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå