A4-livet Skrevet 4. februar 2016 #61 Del Skrevet 4. februar 2016 Lurt å øve litt før dere skal i ilden Mannen er blitt mer interessert i når jeg har eggløsning, og er generelt litt mer gira på at det skal klaffe enn han har gitt uttyknk for tidligere. Ikke at han har vært uengasjert altså, men han hadde nok sett for seg at jeg skulle være gravid nå. Vi kommer ikke til å ta noen pause da, men håper ikke vi får barn på julaften liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #62 Del Skrevet 6. februar 2016 Syklusdag 9! I natt hadde mannen drømt at vi var på føden og at han var veldig selvsikker, for næ visste han hva han gikk til. Tror han er veldig babysyk, faktisk. Morsomt i grunnen. denne helgen skal vi kun kose oss. Har vært på folkebiblioteket, der er mye leker, togbane og puslespill som lillemann liker å styre litt med. Forsøkte å lese bok til han, men det er ikke spennende. I morgen skal vi gå tur med bæremeis og full nistepakke. EL testene er veeeldig svake. Som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #63 Del Skrevet 7. februar 2016 Syklusdag 10. 3 dager til fertil periode. Appen klarer ikke bestemme seg om EL er estimert til søndag eller mandag. Testene etter EL er svake. Jeg har begynt veeeeldig tidlig for å bekrefte for meg selv at EL ikke er veldig tidlig i syklusen. At den første fasen er for kort kan hindre graviditet på samme måte som kort lutealfase. Og øve gjør vi! Fire hjerter i appkalenderen min siden tirsdag de tomme dagene er pga en sabotør som er inne i en sta periode rundt leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #64 Del Skrevet 7. februar 2016 Streken er mer tydelig strek nå, har vært svært svake hittil. Det er jo et godt tegn, dersom jeg skal ha positiv test om 5-6 dager.. Plutselig går jeg panikk for at den skal bli sterk for tidlig. Vi følger nok neppe anbefalinger om annenhver dag denne PPen. Hver dag, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 9. februar 2016 #65 Del Skrevet 9. februar 2016 Da er det bare for deg og mannen å kose dere masse framover! Det høres ut som vi har samme app, med hjerter. Det er en fin måte å illustrere det på. Jammen frustrerende når man syns det blir for få av dem! Men noen tomme dager gjør ikke noe. Man må bare alltid ha noen svømmere som ligger og venter i egglederne! (dette har jeg lest mye om i det siste, fordi vi ikke fikk til noen hjerter i appen akkurat på EL denne gangen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 9. februar 2016 Forfatter #66 Del Skrevet 9. februar 2016 Forsatt langt fra positiv ELtest. Hjerter i appen annenhver dag likevel og nå tar jeg nattlysolje. Timen min til akupunktur er i morgen kl 17.. Gleder meg og skal gjerne dele erfaringer derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 9. februar 2016 #67 Del Skrevet 9. februar 2016 13 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Forsatt langt fra positiv ELtest. Hjerter i appen annenhver dag likevel og nå tar jeg nattlysolje. Timen min til akupunktur er i morgen kl 17.. Gleder meg og skal gjerne dele erfaringer derfra Det blir spennende å høre om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 9. februar 2016 Forfatter #68 Del Skrevet 9. februar 2016 Sammenlignet nettopp de syv EL testene mine. De er såpass like at jeg kaster de fra syklusdag 6-9, og beholder fra dag 10 til sammenligning. I følge Ovia appen starter kaninuka etter midnatt. Kjenner jeg har blitt pessimistisk og tenker at det kanskje går i mai eller juni.. Jeg er tydeligvis ikke så tålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2016 #69 Del Skrevet 9. februar 2016 Happy humping i dagene som kommer Tror vi alle blir pessimister med jevne mellomrom. Det er ikke lett å håpe fra hver måned som går fobi at nå snart er det våres tur! Men man kjenner allikevel godt på det at det gjerne skumle ha klaffet NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #70 Del Skrevet 10. februar 2016 Wooh, heis flagget, vi er nå inne i kaninuka og den varer til MANDAG. Jeg hadde håpet på å få akupunktur tidligere i syklusen,for har lest at det har gitt mange en økning i EL-slim, men frykter det er "for sent" for å hjelpe på denne syklusen. Det blir uansett litt velvære så jeg gleder meg! Er mest spent på hva de sier, om dette er noe de synes virker teit å behandle for eller om de virker kunnskapsrike på feltet. Om de virker nedsnødd, så er det en klinikk lengre unna som driver med reflexologi siktet inn på fertilitet. Da prøver jeg det i mai, om ikke spira sitter. Skal reise bort i påsken + jobbtur rett etter påsken, så vet ikke lengre hva jeg håper på Jo! Jeg... Håper på å være gravid, og håper på null drikkepress (as if...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2016 #71 Del Skrevet 10. februar 2016 Lykke til med akupunktur i dag Blir spennende å høre om det har effekt til en senere PP Håper alt jeg kan for at spiren sitter denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 10. februar 2016 #72 Del Skrevet 10. februar 2016 Er det el-testene eller appen som sier at kaninuka er i gang? Hvis det er appen, hva sier el-testene? Lykke til med "the baby dance" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 10. februar 2016 Forfatter #73 Del Skrevet 10. februar 2016 Appen sier, testene er svært svake. Var og fikk akupunktur i kveld, behagelig musikk og varme, lett massasje og det var bare deilig. Ikke vondt. Hun tok god tid, men fokuset var på fertilitet. Jeg har ny time tirsdag 23/2 Kjenner det prikker litt i kroppen. Hadde vært lettere å nyte om ikke lillemann streiker totalt på leggetid.. Vi har hatt leggestafett, holdt på siden kl 7, og ungen er sprell våken og møkk sur. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2016 #74 Del Skrevet 10. februar 2016 Kjedelig når leggingen ikke går så lett som man skulle ønske. E begynte å sove uten bleie for 1 uke siden og løper i ett sett på do. Kan liksom ikke nekte henne det, så da blir det mye trakking før hun endelig faller til ro. Er vel en tine siden jeg sist var nede hos henne. Burde investere i aktivitetsarmbånd slik at jeg ser hvor mye jeg forbrenner ved leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 10. februar 2016 #75 Del Skrevet 10. februar 2016 Dårlige kvelder her om dagen. Bare hyling og "miste dyna" fordi han blir sur og kaster dyna ut av senga. Har vel ikke sovna tidligere enn kvart på åtte en eneste kveld siste par ukene, da med mellom en halvtime og en times kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #76 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg blir sprø. EL er estimert søndag, testene har blitt sterkere, men ikke positive. Tok sent på kvelden og. Og nå har jeg lest på senga en halvtime. Vi var på vei å legge oss sammen, men så begynte han å surfe på mobilen... Og han sitter i stua ennå. Jeg er sur, for jeg stod opp halv seks og er kjempetrøtt, og skal stå opp med mini i morgen. Vi har hver vår sovemorgen i helga... Men jeg kan ikke bitche, da blir det ingen sex.. Grrrrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. februar 2016 #77 Del Skrevet 13. februar 2016 Forferdelig irriterende hvis krangling på kvelden ødelegger for sexen! Spesielt hvis dere senere gjør opp, og tenker "motherfucker, hvorfor unnskyldte du deg ikke tidligere så vi kunne hatt oss??" Eller kanskje det bare er jeg som tenker sånn Hvordan gikk det til slutt? Kom han på av seg selv at dama lå klar og ventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 13. februar 2016 #78 Del Skrevet 13. februar 2016 Typisk mannfolk å begynne å surfe på mobilen på dårlige tidspunkter! Men hvis han ikke kom på at det var på tide å legge fra seg telefonen og komme seg opp i senga, håper jeg du vekket ham sånn i 5-tida i dag, slik at dere fikk tatt en runde før du måtte opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 13. februar 2016 Forfatter #79 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jeg fikk det som jeg ville. Og var ikke sur etterpå. Men ååh så mange passiv-aggressive kommentarer som lå på tunga mi før han endelig kom og la seg og holdt rundt meg. Bet det i meg for jeg visste det var mest fordi jeg var trøtt og om jeg da begynner, så dreper jeg bare stemningen. Og ødelegge en PP i dragsuget? Nope!! Appen sier fertilitetsnivå 10 i dag (en egen skala i Ovia appen) som er høyest. Jeg var fristet til EL test i sted, men skal ta rundt kl fire, og deretter før jeg legger meg. Nå får vi straks besøk som blir til tirsdag (vestlendinger har vinterferie kommende uke) også kommer svigermor på torsdag for en langhelg. Sistnevnte passer greit, da skal vi ta en datenight med middag ute og kino! Men det første. Jeg har en kurv med testegreier, glidemiddel og alskens på badet. Hvor skal man gjemne sånt, når man har planer om å bruke det, mens her er gjester?! Ønsker meg noen mill i banken og et hus så stort at hovedsoverommet har eget bad. Endret 13. februar 2016 av Havrekjeksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. februar 2016 #80 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jeg har sånt stående i skapet på badet. Hvis folk er så nysgjerrige at de må glo inn i andres baderomsskap så fortjener de en liten overraskelse! Hvis dere ikke har plass i skap/skuffer så kanskje nattbordskuffen eller klesskap? Jeg elsker apper nå som jeg holder på med dette her, så jeg laster ned Ovia as we speak! Takk for tips Update: elsker appen! Vi tipper Lotto, og hver gang ønsker jeg meg bare akkurat nok så vi kan kvitte oss med lånet. Det er vel ikke for mye å be om?? Synes jeg er ganske rimelig, forstår ikke hvorfor det ikke har skjedd enda Endret 13. februar 2016 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå