Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, Sobril skrev:

Uff. Jeg blir eldre og eldre mens deltakerne bare blir yngre og yngre. Pleide å synes Idol var litt artig, men med de låtene der vet jeg ikke om jeg gidder å se i dag.

Det har nok ikke noe med at deltakerne blir yngre og yngre i så fall. Jeg er 25 og synes nesten alle låtvalgene var bra. Gleder meg til det begynner! Hva mener du de skal synge da? 80-talls slagere? Idol er vel et familieprogram, kjedelig hvis alle sangene de sang kom fra glanstiden til foreldrene da.. 

Etter å ha sett hva de skal synge i dag gleder jeg meg ekstra til Marius og Marta i dag, men heier på Norah i det lange løp :) 

Anonymkode: 3d365...8c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok ikke noe med at deltakerne blir yngre og yngre i så fall. Jeg er 25 og synes nesten alle låtvalgene var bra. Gleder meg til det begynner! Hva mener du de skal synge da? 80-talls slagere? Idol er vel et familieprogram, kjedelig hvis alle sangene de sang kom fra glanstiden til foreldrene da.. 

Etter å ha sett hva de skal synge i dag gleder jeg meg ekstra til Marius og Marta i dag, men heier på Norah i det lange løp :) 

Anonymkode: 3d365...8c3

Enig! :) Gleder meg til å høre Ingeborg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok ikke noe med at deltakerne blir yngre og yngre i så fall. Jeg er 25 og synes nesten alle låtvalgene var bra. Gleder meg til det begynner! Hva mener du de skal synge da? 80-talls slagere? Idol er vel et familieprogram, kjedelig hvis alle sangene de sang kom fra glanstiden til foreldrene da.. 

Etter å ha sett hva de skal synge i dag gleder jeg meg ekstra til Marius og Marta i dag, men heier på Norah i det lange løp :) 

Anonymkode: 3d365...8c3

Altså... Når man har en datter på 11 som ser Disney Channel og Ariana Grande så klarer ikke jeg henge med i svingene. Det er dessuten forskjell på 25 og 42. Kunne jo vært mora di! :P

Liker for såvidt Marius og Sigmunds låter, men føler Uprising er litt oppbrukt.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at Torine har kommet så langt... Jevnt over lavt nivå på de fleste som har kommet langt i år, synes jeg. Eller kanskje det er noe alvorlig feil med lyden på TV'n min.

Anonymkode: ed94c...82a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sobril skrev:

Altså... Når man har en datter på 11 som ser Disney Channel og Ariana Grande så klarer ikke jeg henge med i svingene. Det er dessuten forskjell på 25 og 42. Kunne jo vært mora di! :P

Liker for såvidt Marius og Sigmunds låter, men føler Uprising er litt oppbrukt.

Nå er det vel noen år siden Ariana Grande var med på Disney channel. Hun har jo blitt en artist utenom disney, og har vel mange flere tilhengere enn bare disney seere og jenter på 11 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sobril skrev:

Altså... Når man har en datter på 11 som ser Disney Channel og Ariana Grande så klarer ikke jeg henge med i svingene. Det er dessuten forskjell på 25 og 42. Kunne jo vært mora di! :P

Liker for såvidt Marius og Sigmunds låter, men føler Uprising er litt oppbrukt.

I så fall hadde du vært en ung, og sikkert veldig kul mamma ;) det er jo naturlig at man har forskjellig musikksmak. Hvis datteren din digger sangene som skal synges i kveld synes jeg hun har god musikksmak, hehe :) 

Anonymkode: 3d365...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skjønne at Torine har kommet så langt... Jevnt over lavt nivå på de fleste som har kommet langt i år, synes jeg. Eller kanskje det er noe alvorlig feil med lyden på TV'n min.

Anonymkode: ed94c...82a

Helt enig!! Får litt Tone Damli-vibes.. Rir på et pent utseende, men synger ikke bedre enn veldig mange andre.

Anonymkode: 3d365...8c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt trollbundet av Ola i dag! Nydelig sang, og nydelig fremført.

Anonymkode: 8896f...111

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går ikke det an å stemme på tv2.no lenger?

 

Edit: Glem det, jeg fant det :P

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at Torine og Victoria får så mye skryt. Sistnevnte har jo en nasal og flat stemme. Fortjener definitivt ikke å være blant topp ni.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er fantastisk. Han bør jaggu vinne hele greia i år.

 

Ellers var Ola også superflink i dag. Sang veldig veldig fint.

Anonymkode: 5bf6b...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er helt vanvittig, fytti for et stort talent. Han eier virkelig scenen!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...