Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

En litt pussig kommentar fra Vinni etter Her kommer vinteren: "Jokke likte vinteren fordi han da satt inne og rusa seg." Som om Jokke holdt seg edru om sommeren :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Var det bare meg som la merke til det, eller var IKKE Marta på scenen da de andre samlet seg rett etter at det var annonsert hvem som måtte forlate konkurransen? Er ikke det ganske uhørt i Idol-sammenheng??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
12 timer siden, Sjela skrev:

Victoria var falsk i dag. Blir overrasket over at dommerne aldri kommenterer at det er falskt eller i feil dur i forhold til melodien? Som den gangen for et par uker siden hvor Ingeborg sang en oktav lavere/høyere enn melodien :klo:Jeg kan umulig ha så dårlig gehør :fnise:

Victoria er så utrolig kjedelig! Hun synger ikke stygt, og hun er heldig med utseendet sitt. Men hun er fryktelig usikker på seg selv virker det som (selv om hun har hatt fremskritt på den fronten i løpet av sesongen). Når man bruker i alle fall to sendinger på å bare sitte i ro på en stol mens man synger, så er det dødskjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
12 timer siden, super-s skrev:

Victoria har en fin stemme, men hun er ikke en person jeg ville dratt på konsert med, og det er jo en viktig del av å vinne/være med i Idol. Norah er den eneste som har alt, synes jeg.

Jeg lurer på en ting. Norah bodde jo opprinnelig i Frankrike, så vidt jeg har forstått det. Ble hun headhuntet av TV2 (hun er jo i en liga ovenfor alle de andre deltagerne), eller var det faktisk hun selv som tok initiativet til å melde seg på? Selv om jeg ikke liker jazz så godt, ser man jo at hun egentlig er ferdig utviklet som artist (i den grad man kan bli det).

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Den 30.4.2016 at 12.09, AnonymBruker skrev:

Synes den beste av de tre usikre ryker hver gang. Og så synes jeg det blir nok av Ina Wroldsen nå. Programmet bør handle om deltagerne og ikke flere minutter selvdigging fra dommerne. Trodde hun hadde hatt sitt øyeblikk i spotlighten da hun pratet flere minutter om seg selv forrige gang. Ja, og så forstår jeg fortsatt ikke greia med Ola og Sigmund, og kommer neppe til å forstå det heller. Marius derimot fremstår bedre og bedre. 

Anonymkode: 885fa...997

Jeg synes Marius er ganske god. Håper det blir han og Norah i finalen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Den 2.5.2016 at 19.25, Testosteron skrev:

Kveldens kleineste øyeblikk var Gunnar Greves skamros av Ina Wroldsens opptreden, for uansett hvordan opptredenen hennes hadde vært, så måtte jo han ha skamrost den. 

At en dommer opptrer, og så gir en annen dommer sin vurdering, mangler troverdighet siden den som gir vurderingen, mangler uavhengighet fra den som blir vurdert. Å late som noe annet er bare kleint. 

Jepp. :)

 

Wroldsen sang utrolig fint synes jeg, men som med-dommer er de jo virkelig inhabile i å "vurdere" det. Det blir jo til at man som publikum blir sittende å tenke på hvor lenge de har tenkt over på forhånd hva de skal si og slikt. Antar jo de har hørt på prøvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Jeg lurer på en ting. Norah bodde jo opprinnelig i Frankrike, så vidt jeg har forstått det. Ble hun headhuntet av TV2 (hun er jo i en liga ovenfor alle de andre deltagerne), eller var det faktisk hun selv som tok initiativet til å melde seg på? Selv om jeg ikke liker jazz så godt, ser man jo at hun egentlig er ferdig utviklet som artist (i den grad man kan bli det).

En skulle tro det ja, men hun har selv sagt at hun valgte Idol i Norge fremfor i Frankrike på grunn av at Norge er kjent for å ha en bra musikkbransje, og at hun føler hun ikke er på bølgelengde med fransk musikk og publikum. 

http://www.kjendis.no/2016/04/29/kjendis/idol/musikk/tv_2/tv_og_medier/44044468/?www=1#_ga=1.215864212.2052928960.1461923014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Salka skrev:

Ola sang fint idag. Elsker den låta. Minnet meg om Ingrid Olavas versjon, den er helt nydelig. 

Jeg ble litt skuffa jeg. Ingrid Olavas versjon er fantastisk, og synes ikke Ola nådde opp til den. Ble kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glansbildeskrinet skrev:

Var det bare meg som la merke til det, eller var IKKE Marta på scenen da de andre samlet seg rett etter at det var annonsert hvem som måtte forlate konkurransen? Er ikke det ganske uhørt i Idol-sammenheng??

Det var ikke noe du la spesielt merke til, programlederen sa jo at hun hadde blitt dårlig og ble tatt hånd.

Anonymkode: 4fa67...475

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Wroldsen sang utrolig fint synes jeg, men som med-dommer er de jo virkelig inhabile i å "vurdere" det. Det blir jo til at man som publikum blir sittende å tenke på hvor lenge de har tenkt over på forhånd hva de skal si og slikt. Antar jo de har hørt på prøvene.

Etter Vinnis framføring spurte programlederen nok en gang Gunnar hva han mente. Gunnar var smart nok til først å si at han er inhabil til å vurdere Vinni da han er manager for ham. Kred til Gunnar for den presiseringen. Minuspoeng til programlederen for å nok en gang stille et veldig dumt spørsmål.

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den låta til Paperboys var kjempefin.

Anonymkode: 53550...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke noe du la spesielt merke til, programlederen sa jo at hun hadde blitt dårlig og ble tatt hånd.

Anonymkode: 4fa67...475

Åja. Da fikk jeg bare ikke med meg at han sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
4 timer siden, Testosteron skrev:

Etter Vinnis framføring spurte programlederen nok en gang Gunnar hva han mente. Gunnar var smart nok til først å si at han er inhabil til å vurdere Vinni da han er manager for ham. Kred til Gunnar for den presiseringen. Minuspoeng til programlederen for å nok en gang stille et veldig dumt spørsmål.

Programlederen gjør vel bare det han blir bedt om, tipper jeg? Ser ikke for meg at det er en jobb der man kan bestemme så mye selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stemmer så mange på Victoria? Hun har vært en av dårligeste mange ganger på rad. Virker som hun er altfor ung til å takle det presset. Hadde aldri klart det selv og jeg er snart 25 :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan seriøst ikke bli bedre enn dette. Herreguuuud. Fantastisk. :helen:

 

 

Anonymkode: ac2e0...6be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Marta ryker ut i kveld. Victoria har hevet seg. I kveld syns jeg hun var bra, så jeg tror hun berger seg nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sobril skrev:

Merkelig reaksjon på denne Marta. Skulle tro noen hadde dødd.

Helt enig, men jeg syns synd på henne. Det var vel hennes måte å takle det på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar hun så helt knust ut..... Kjipt hun røk ut, hun og Norah er favorittene mine... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...