Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Ola som skulle røket i kveld!

Anonymkode: 85cba...a5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martha så nesten dopa ut når det ble kjent at det var hun som røk :P Enig med Sobril, så ut som om noen hadde dødd. 

Marius og Norah er mine favoritter :) Synes Ola var veldig bra i dag, men ellers er han ofte litt kjedelig etter min mening. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett de siste to gangene, har fått med meg at Sigmund og Martha er ute. Men kan noen fortelle meg hvem som var bottom 3 forrige uke og denne uken? :-)

Anonymkode: 8ecb9...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ola som skulle røket i kveld!

Anonymkode: 85cba...a5a

Hæ, Ola var magisk i kveld. Hun derre Victoria derimot har ingenting i denne serien å gjøre. Høres ut som en skit nervøs fjortiss som synger karaoke. 

Anonymkode: b70bf...fa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria går nok ut neste gang. Hun er ikke god nok for Idol synes jeg da. Tror Norah og Marius står i finalen sammen. Begge er ekstremt sterke deltagere. Det er nesten ikke mulig å velge en vinner. De er jo så flinke begge to. Håper virkelig de får strålende karrierer begge to.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått sett de siste to gangene, har fått med meg at Sigmund og Martha er ute. Men kan noen fortelle meg hvem som var bottom 3 forrige uke og denne uken? :-)

Anonymkode: 8ecb9...53f

Forrige fredag var Sigmund, Marta og Victoria usikre. I kveld var Marta, Victoria og Ola usikre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, Ola var magisk i kveld. Hun derre Victoria derimot har ingenting i denne serien å gjøre. Høres ut som en skit nervøs fjortiss som synger karaoke. 

Anonymkode: b70bf...fa1

Magisk?! lol? fyren synger helt forjævlig, Victoria er mye flinkere.

Anonymkode: 85cba...a5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magisk?! lol? fyren synger helt forjævlig, Victoria er mye flinkere.

Anonymkode: 85cba...a5a

For en pinlig dårlig smak du har. Ikke noe intelligent musikksmak akkurat. Forskjellen på Ola og Victoria er at Ola er kreativt talentfull. Vil egentlig si han er for god for et program som Idol, da små fjortisjenter står for en stor prosentandel av seerne. 

Anonymkode: b70bf...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en pinlig dårlig smak du har. Ikke noe intelligent musikksmak akkurat. Forskjellen på Ola og Victoria er at Ola er kreativt talentfull. Vil egentlig si han er for god for et program som Idol, da små fjortisjenter står for en stor prosentandel av seerne. 

Anonymkode: b70bf...fa1

Huff, gå å troll en anna plass da, dette blir for pinlig.

Anonymkode: 85cba...a5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, super-s skrev:

Hvordan havna egentlig Victoria i topp 4? 

Godt spørsmål

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
15 minutter siden, super-s skrev:

Hvordan havna egentlig Victoria i topp 4? 

Alt for mange fjortisgutter som ser på, tipper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ignorer den teite boksen over, jeg fikk den ikke bort av en eller annen grunn.

Men huff så vondt det var å se Victoria når hun fikk kritikk. Tror nok hun føler på at det kan være hennes tur til å ryke i kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffa av Norah i dag! Spesielt på de to første linjene. 

 

Nå har det vært en del ganger der jeg har håpet at Victoria ryker, så det håper jeg i alle fall skjer i dag. Mener ikke hun har noe i finalen å gjøre, selv om jeg ser for meg at hun lett kan bli "den fremtidige Tone Damli". Hadde hun bare beveget seg litt mer på scenen, så hadde det blitt litt mer interessant i det minste!

 

Marius, derimot! Han kunne jeg kjøpt konsertbilletter av!! Min type musikksmak, og han behersker flere instrumenter selv. 

 

Ola kunne jeg ha hørt på på radio, men tror aldri jeg ville vært på konsert kun for å høre han. Er noe med "skikkelsen" jeg ikke liker, selv om det ikke har direkte med stemmen å gjøre. Men det er jo smak og behag.

 

Anyway: STEM PÅ MARIUS!

Anonymkode: 3c149...69e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, goooooo Marius! Jeg hadde også gjerne kjøpt både konsertbilletter og plate av ham! Bra musikksmak og utrolig talentfull. Ola har veldig fin stemme syns jeg, men synger litt kjedelige låter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...