Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Enig i at Marius skulle videre, men synd at ikke Ida ble stemt frem av publikum. Julie kan fort bli litt anmasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere de har plukket ut to som skal videre på forhånd, og at dommerne plukker ut en person ut fra hvem av dem som får flest stemmer? Dårlig til å forklare, men la oss si at de hadde to favoritter, Julie og han gutten. Julie fikk flest stemmer, og da plukket de ut ham som dommerfavoritt? Mens hvis han hadde fått flest stemmer, hadde de plukket ut henne? Hvis det gir mening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Hva skjedde med Julie, kom ho ikke videre? 

Jeg syns stemmen hennes var helt fantastisk. Elsker den sangen Lionheart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noen som følger med på Anno i kveld?

Anonymkode: b09e4...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

Hva skjedde med Julie, kom ho ikke videre? 

Jeg syns stemmen hennes var helt fantastisk. Elsker den sangen Lionheart :rodmer:

Jo hun gikk videre forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Noen som følger med på Anno i kveld?

Anonymkode: b09e4...9b6

Hva har det med idol å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

 Hva har det med idol å gjøre?

Var jo tross alt finale da.  :duskedame:

Anonymkode: b09e4...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jo hun gikk videre forrige gang :)

Så bra :) Jeg fikk ikke sett alt på onsdag. Syns mange er flinke i Idol i år. Men ingen spesielt WOW opptredner så langt i kveld, selv om de har gode stemmer alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sobril skrev:

I kveld var det mye svakt. De burde ha mikset onsdagens gruppe med dagens. 

Enig. Spent på hun som skal synge til slutt (Husker ikke navnet) men hun skal synge Stone cold av Demi Lovato og det er en vanskelig sang å synge! Så spent på den :jepp: Liker Marta da, men syns ikke opptredenen hennes i kveld var den beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han August er så kjedelig.. Klarer han bare ikke. Håper ikke han går videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke ha vært moro for han siste som gikk videre. Dommerdama var jo paddesur og hadde åpenbart stemt på noen andre. 

Anonymkode: 885fa...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i all verden kom dommerne frem til å sende han videre fremfor hun siste som sang?:ohmy: Bare meg som synes hun var overlegent best?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye svakt i kveld ja, men syns Marta var best, så bra hun gikk til finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
3 minutter siden, Tonus skrev:

Hvordan i all verden kom dommerne frem til å sende han videre fremfor hun siste som sang?:ohmy: Bare meg som synes hun var overlegent best?

Synes det ble vel mye vokalonani jeg da. Og at hun ikke var like heldig alltid. Men jøss - hun kan jo synge.

Liker for øvrig godt han som gikk videre. Kanskje ikke på topp i dag, men veldig god i det han har prestert tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Tonus skrev:

Hvordan i all verden kom dommerne frem til å sende han videre fremfor hun siste som sang?:ohmy: Bare meg som synes hun var overlegent best?

Både August og Nadia burde gått videre før han. Fin stemme da, det skal han ha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke ha vært moro for han siste som gikk videre. Dommerdama var jo paddesur og hadde åpenbart stemt på noen andre. 

Anonymkode: 885fa...997

Jepp, de var tydeligvis veldig uenige, de brukte jo kjempelang tid på å velge. Synes også det var et merkelig valg.. Husker ikke engang hva han sang, og trodde en av de to siste ville komme videre.

Mine favoritter var Marta og Nadia(?).

Anonymkode: 44edf...eb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med at Marta gikk videre. Jeg ble overrasket over at dommerne ikke valgte Nadia. Jeg trodde de skulle velge henne eller kanskje August

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra dommernes tilbakemeldinger var jeg sikker på at valget sto mellom Nadia og August. Ble veldig overrasket da Sigmund (?) plutselig gikk videre. Mulig de la vekt på hans evne til å utfordre seg selv med sjanger og låtvalg, men det bør jo ikke være avgjørende når hans sangprestasjon var dårligere enn feks Nadias sangprestasjon. Eller..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...