Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Clarity skrev:

Utifra dommernes tilbakemeldinger var jeg sikker på at valget sto mellom Nadia og August. Ble veldig overrasket da Sigmund (?) plutselig gikk videre. Mulig de la vekt på hans evne til å utfordre seg selv med sjanger og låtvalg, men det bør jo ikke være avgjørende når hans sangprestasjon var dårligere enn feks Nadias sangprestasjon. Eller..?

De legger nok ikke bare vekt på kveldens framføring, men også på hvordan deltagerne har gjort det tidligere i konkurransen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

De legger nok ikke bare vekt på kveldens framføring, men også på hvordan deltagerne har gjort det tidligere i konkurransen

Ja, de gjør nok det. Likevel syns jeg det var et litt rart valg, da jeg mener at både Nadia og August jevnt over har ligget på et høyere nivå enn Sigmund. Husker han knapt fra auditionene. Ja ja, dommerne hører vel sikkert ting jeg ikke hører, samt at de legger sikkert merke til ting jeg ikke legger merke til, og det skulle vel kanskje bare mangle med tanke på at det er dette de jobber med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
9 minutter siden, Clarity skrev:

Ja, de gjør nok det. Likevel syns jeg det var et litt rart valg, da jeg mener at både Nadia og August jevnt over har ligget på et høyere nivå enn Sigmund. Husker han knapt fra auditionene. Ja ja, dommerne hører vel sikkert ting jeg ikke hører, samt at de legger sikkert merke til ting jeg ikke legger merke til, og det skulle vel kanskje bare mangle med tanke på at det er dette de jobber med :P

Men jeg husker Sigmund godt og synes han fortjente å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Sigmund-fan jeg, syns han er kjempeflink. Det er de to andre også, og ble faktisk litt overrasket. Men en av de andre kommer kanskje videre hvis de gjør som de pleier, der de pleier å sende videre en eller to fra alle rundene. 

Anonymkode: 89440...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke idol i kveld? :klo: Har de sluttet å sende på onsdager nå? Står at det er "bolig til salgs" i steden? Kjedelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, kaffemor skrev:

Er det ikke idol i kveld? :klo: Har de sluttet å sende på onsdager nå? Står at det er "bolig til salgs" i steden? Kjedelig! 

Ja, tror det kun er på fredager fremover :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

Er det ikke idol i kveld? :klo: Har de sluttet å sende på onsdager nå? Står at det er "bolig til salgs" i steden? Kjedelig! 

Akkurat det jeg sa også. Såå skuffa :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting har jeg funnet ut etter å ha sett Idol noen ganger: Jeg kan umulig ha peiling på musikk. Noen synger som kråker ( i følge meg)  og dommerne synes det er sååååååå bra. Noen synger bra ( ifølge meg) og dommerne slakter dem. 

Venter på deltakeren hvor jeg er enig med dommerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brob skrev:

En ting har jeg funnet ut etter å ha sett Idol noen ganger: Jeg kan umulig ha peiling på musikk. Noen synger som kråker ( i følge meg)  og dommerne synes det er sååååååå bra. Noen synger bra ( ifølge meg) og dommerne slakter dem. 

Venter på deltakeren hvor jeg er enig med dommerne. 

Enig! Hun Torine syns jeg sang altfor "skrikete", men dommerne digget det. Skjønner ikke... 🤔

Anonymkode: 89440...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Torine (?) hadde noen skrikete og skingrende partier. Men dommerne var jo helt fra seg av begeistring :klo: 

Ingen hittil i dag har vært noen favoritter hos meg i hvertfall. Gutta blir for anonyme, og jentene har skuffet litt. Håper de to siste er bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig nivå på de fleste i kveld... Hu første syns jeg var grusom å høre på, og guttene var bare kjedelig å høre på... Norah var veldig flink da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh neste uke er det Ingeborg og Victoria! Syns de er utrolig flinke! :jepp: Gleder meg til å høre de.

Glad for at Norah gikk videre, hun er råflink! :) Syns ikke Torine gjorde det så bra i kveld, ble for mye skriking. Har ikke hørt henne før i konkurransen så jeg kan ikke bedømme henne noe mer enn ut i fra i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...