Gå til innhold

Katt dumpet i sjøen!


Gjest SoccerPlayer

Anbefalte innlegg

Herregud, det er en katt!!

Tenk på barna/folket i Syria. Tenk på alle som bor i flyktningeleirer. Tenk på alle de som dør av sult hver dag!



Anonymous poster hash: dc128...9a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Fy faen! Helt forjævlig! De fortjener samme behandling selv og er det drittunger som har gjort det fortjener de også samme behandling! Sånne handlinger kan ikke forsvares uansett om det gjøres av småkrapyl eller voksne krapyl. Og katter er like mye verdt som mennesker, ja de er MYE mer verdt enn enkelte mennesker! Hadde noen gjort det der med en av mine katter hadde jeg sendt en torpedo på dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker burde blitt hanket inn, stilt på linje og arkebusert i gryningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord... :omg: Jeg tar meg selv i å bli mer forbannet og trist av å lese om dyremishandling enn jeg gjør når jeg leser om uskyldige mennesker som blir drept i krig. Jeg synes forferdelig synd på de og, misforstå meg rett. Men når jeg leser om dyr er det nesten så jeg gråter. Hjertet mitt blør.



Anonymous poster hash: e7180...266
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Herregud, det er en katt!!

Tenk på barna/folket i Syria. Tenk på alle som bor i flyktningeleirer. Tenk på alle de som dør av sult hver dag!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Vent... Hvilken en av disse ønsker du jeg skal tenke på? Siden vi åpenbart bare er i stand til å tenke en tanke om gangen, mener jeg?

Denne typen handlinger gjør at jeg mister troen på menneskeheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! Helt forjævlig! De fortjener samme behandling selv og er det drittunger som har gjort det fortjener de også samme behandling! Sånne handlinger kan ikke forsvares uansett om det gjøres av småkrapyl eller voksne krapyl. Og katter er like mye verdt som mennesker, ja de er MYE mer verdt enn enkelte mennesker! Hadde noen gjort det der med en av mine katter hadde jeg sendt en torpedo på dem!

Hadde du tatt saken i egne hender og druknet et barn hvis du var i denne situasjonen? Fordi det er det du sier nemlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent... Hvilken en av disse ønsker du jeg skal tenke på? Siden vi åpenbart bare er i stand til å tenke en tanke om gangen, mener jeg?

Denne typen handlinger gjør at jeg mister troen på menneskeheten.

Om du bare er i stand til å tenke på en ting så syns jeg du skal gi den tanken til barna som sulter ;)

Og det er dyreforkjempernes holdninger som gjør at jeg mister troen på menneskeheten!! Jeg er like sjokket hver gang dette kommer opp.

Barn og folk er mye viktigere enn en katt!! Og det med å kaldkvele de som har gjort det? Da drar dere dere selv ned på dems nivå. Be my guest!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Herregud, det er en katt!! Tenk på barna/folket i Syria. Tenk på alle som bor i flyktningeleirer. Tenk på alle de som dør av sult hver dag! Anonymous poster hash: dc128...9a4

Hvorfor i HELVETE sammenligner du dette med det som skjer i Syria??? Det har INGENTING med hverandre å gjøre!!!! Og det at folk sulter og bor i flyktningeleirer er ille, men det gjør likevel ikke katter mindre verdt og forsvarer ikke sånne groteske, grufulle handlinger!! Skjønner godt at du er anonym når du klarer å komme med en så idiotisk sammenlikning!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i HELVETE sammenligner du dette med det som skjer i Syria??? Det har INGENTING med hverandre å gjøre!!!! Og det at folk sulter og bor i flyktningeleirer er ille, men det gjør likevel ikke katter mindre verdt og forsvarer ikke sånne groteske, grufulle handlinger!! Skjønner godt at du er anonym når du klarer å komme med en så idiotisk sammenlikning!

Jeg sammenlikner de ikke! Jeg ber dere ha et litt videre perspektiv på ting. Og på ting som er litt viktigere enn en katt.

Anonymous poster hash: dc128...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Om du bare er i stand til å tenke på en ting så syns jeg du skal gi den tanken til barna som sulter ;)

Og det er dyreforkjempernes holdninger som gjør at jeg mister troen på menneskeheten!! Jeg er like sjokket hver gang dette kommer opp.

Barn og folk er mye viktigere enn en katt!! Og det med å kaldkvele de som har gjort det? Da drar dere dere selv ned på dems nivå. Be my guest!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Vet du, jeg kan bry meg om både sultne barn og dyrevelferd samtidig. Jeg kan til og med arbeide aktivt for begge deler! Hvorfor fremstiller du det som det er enten/eller, når det er fullt mulig at det er både/og?

Du mener folk er viktigere enn dyr, andre mener ikke det samme. Det å kaldkvele noen er et uttrykk. Dersom noen hadde funnet et barn i lignende omstendigheter, kan jeg love at voldstruslene hadde haglet. For oss som har dyr, så er det ikke "berre ein hund", og det er ikke nødvendigvis så mye som er viktigere enn en katt - det er tross alt våre familiemedlemmer det er snakk om. At vi reagerer emosjonelt, er helt naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hadde du tatt saken i egne hender og druknet et barn hvis du var i denne situasjonen? Fordi det er det du sier nemlig.

Herregud, ikke ta det så bokstavelig da! Sier ikke at JEG hadde gjort det selv om den hadde FORTJENT det! Man kan ikke gjøre alt sånne avskum fortjener, dessverre. Men gi ungen grisekjeft, ja det hadde jeg gjort og det er ikke umulig at jeg hadde klappet til den heller!!! Sånne unger fortjener straff selv om de er unger! Handlinger kan ikke forsvares selv om unger begår dem. Og katter er verdt langt mer enn mennesker sim piner dem enten de er drittunger eller voksne!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr er like mye verdt som mennesker. Dyr er ikke onde. Stakkars katt :( Mennesker er noen jævler!

En gang jeg var på rundreise i Afrika, så opplevde jeg en REKKE ganger at folk ikke var noe snill med kattene og hundene i landet. Hos den ene lokalfamilien vi var på besøk kastet barna steiner på valpene. Jeg ble så forbannet og begynte å gråte. De afrikanske kunne ikke skjønne min reaksjon, "fordi det var helt vanlig å kaste steiner på valper." Fy faen...



Anonymous poster hash: e7180...266
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg sammenlikner de ikke! Jeg ber dere ha et litt videre perspektiv på ting. Og på ting som er litt viktigere enn en katt. Anonymous poster hash: dc128...9a4

For de som eide den katten kan den katten ha vært alt i hele verden. Hvis ikke det var sin egen katt det monsteret gjorde det med da. Men at det er mye kalde folk her på kg som driter i dyr er jo ikke noe nytt. Utrolig hvor lett folk ser på dyremishandling og det å sammenlikne med mennesker er bare idiotisk, men dessverre typisk kåge. Vil man ikke ha katten mer får man omplassere den eller avlive den hos dyrlegen selv om det koster penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Barn og folk er mye viktigere enn en katt!!

Katter har følelser og liv de også. Mennesker har ingen rett til å gå rundt å drepe og pine dyr bare for de er lei dyra eller gjør det på gøy. Sånne mennesker fortjener straff for mennesker skulle hatt bedre vett i hodet enn det. Mange mennesker er bare ondskapsfulle og full i hat. De fortjener bare vondt når de holder på sånn. Skjønner ikke hvordan noen kan bli så følelsesløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Herregud, det er en katt!!

Tenk på barna/folket i Syria. Tenk på alle som bor i flyktningeleirer. Tenk på alle de som dør av sult hver dag!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Hva med å slutte å motarbeide andres engasjement og heller virkelig gjøre en innsats for alle sakene du ramser opp her? Ingen kan redde hele verden alene men alle kan gjøre litt. Hvis noen velger å konsentrere seg om dyrevelferd og andre velger å støtte andre gode saker så er vi godt på vei til en bedre verden. De aller fleste klarer også fint å engasjere seg i flere saker også.

Poenget her er ikke hvem eller hva som er mest verdt men at det er hjerterått og helt for jævlig at ikke folk kan klare å ta vare på dyrene sine. Etter alt snakket i media om overflod av katter, viktigheten av kastrering og at folk må tenke seg om før de skaffer seg dyr, er det helt utrolig at tilsynelatende intelligente mennesker klarer å få seg til å velge sånne bedritne måter å kvitte seg med levende vesener på. Jeg blir bare helt målløs og fatter ikke hva som rører seg oppi hodet deres. Det er nesten så jeg forstår mer dem som dumper kattene i pappesker der folk ferdes, for da gir de ihvertfall kattene en sjanse til å bli tatt vare på. Å seigpine dem ved å drukne dem i bur er intet annet enn ondskapsfullt. Er man så desperat etter å kvitte seg med katta at man velger å drepe den kan man heller levere den inn til veterinær og få den avlivet på en human måte. Men det koster jo penger og gudforby om de skulle få en tusenlapp mindre å rutte med på ferieturen... :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som eide den katten kan den katten ha vært alt i hele verden. Hvis ikke det var sin egen katt det monsteret gjorde det med da. Men at det er mye kalde folk her på kg som driter i dyr er jo ikke noe nytt. Utrolig hvor lett folk ser på dyremishandling og det å sammenlikne med mennesker er bare idiotisk, men dessverre typisk kåge. Vil man ikke ha katten mer får man omplassere den eller avlive den hos dyrlegen selv om det koster penger.

FOLK ER VIKTIGERE ENN DYR, UANSETT HVORDAN DERE VRIR OG VENDER PÅ DET!! Å, kalle et dyr for et familiemedlem er patetisk. Det er et dyr! Ikke et menneske!!

Og om vi skal dra inn hva som er vanlig her på kg så ender denne diskusjonen i at dyreforkjemperene ikke ser utenfor sin egen dør. "Mennesker er dårlige, dyr er så søte". Bu fuckings bu!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når en først skal sammenligne drap av en katt og mennesker i Syria. Når har noen gang en katt drept et menneske? Spør du meg har en katt mer livets rett. Om en skal tenke den logikken.



Anonymous poster hash: fc63c...f09
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

FOLK ER VIKTIGERE ENN DYR, UANSETT HVORDAN DERE VRIR OG VENDER PÅ DET!! Å, kalle et dyr for et familiemedlem er patetisk. Det er et dyr! Ikke et menneske!! Og om vi skal dra inn hva som er vanlig her på kg så ender denne diskusjonen i at dyreforkjemperene ikke ser utenfor sin egen dør. "Mennesker er dårlige, dyr er så søte". Bu fuckings bu! Anonymous poster hash: dc128...9a4

Så du syns Breivik er mer verdt enn et dyr du? Jaja....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner et dyr som har drept like mange mennesker som ABB så mener jeg at ABB er mer verdt enn det tilsvarende dyret.



Anonymous poster hash: dc128...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk blir sjokkerte. Dette skjer jo vær gang folk drar på ferie.

Men det får meg til og tenke det må være ganske mange psykopater i Norge som ikke har noe problem med og drukne katter levende.

Og jeg ser at noen begynner og dra inn tortur av mennesker og vold mot barn og slikt.

Jeg skal fortelle dere en hemmelighet. Det går ann og ha to tanker i hode på en gang.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...