Gå til innhold

Katt dumpet i sjøen!

Fremhevede innlegg

Gjest Daenerys
Skrevet

Helt forjævlig, beklager språket, men dette er lavmålet over lavmål. Det er alt for ille at katter blir dumpet i det hele tatt, men dette? Fyttihelvete.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

FOLK ER VIKTIGERE ENN DYR, UANSETT HVORDAN DERE VRIR OG VENDER PÅ DET!! Å, kalle et dyr for et familiemedlem er patetisk. Det er et dyr! Ikke et menneske!!

Og om vi skal dra inn hva som er vanlig her på kg så ender denne diskusjonen i at dyreforkjemperene ikke ser utenfor sin egen dør. "Mennesker er dårlige, dyr er så søte". Bu fuckings bu!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Innleggene dine her oser ikke akkurat av respekt for dine medmennesker, så jeg tror du skal ramle ned av din høye hest og reflektere litt selv over dette med perspektiv og menneskeverd.

• Liker 3
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

FOLK ER VIKTIGERE ENN DYR, UANSETT HVORDAN DERE VRIR OG VENDER PÅ DET!!

Mennesker er ikke viktigere enn dyr bare for vi er mennesker selv. Begge er levende og begge har følelser. Mennesker er jo pattedyr så da er vi jo dyr vi også? :P Så da er alle viktige eller uviktige?

Skrevet

hjertet mitt gråter for de stakkars dyrene :trist:

Anonymous poster hash: 959cf...d6e

Hjertet bare? Tårene triller her... :grine:

Gjest nickandj
Skrevet

Ca. hvor mye koster det å sterilisere katten sin? Det må da koste litt siden det er så få som gjør det? Stakkars, stakkars dyr...

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig trist :(

Like trist som de dyrene som lider og lider i laboratorier for at mennesker skal få bruke sminke og andre velværeprodukter....

Anonymous poster hash: 7a92e...14e

AnonymBruker
Skrevet

Fy f***!!!!!! :(

Anonymous poster hash: 32c31...d7f
  • Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Ca. hvor mye koster det å sterilisere katten sin? Det må da koste litt siden det er så få som gjør det? Stakkars, stakkars dyr...

Hannkatter koster rundt tusenlappen å kastrere. Hunnkatter koster nærmere 2000,- da det er et større inngrep.

Skrevet

Har ikke ord. Stakkars, stakkars katt. Kan ikke tro at mennesker får seg til å gjøre sånt! Å ha et kjæledyr er faktisk et enormt ansvar, men alt for mange tror tydligvis de bare kan kvitte seg med dyret når det ikke passer lenger. :(

Skrevet

Fy faen. Hadde noen gjort det med min katt, så hadde jeg klikket helt mongo!! :kjefte: Sånt gjør man bare ikke. Skjønner ikke at noen kan gjøre sånt mot et dyr.

Skrevet

Innleggene dine her oser ikke akkurat av respekt for dine medmennesker, så jeg tror du skal ramle ned av din høye hest og reflektere litt selv over dette med perspektiv og menneskeverd.

Signerer dette!

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg klemte kattene mine halvt ihjel imens eg lot noken tårer renne ned i pelsen deres. Tenk om det var dei da, dei som blei kasta ut i sjøen og kjempa ein kamp om å komme seg laus, men som døde den jævlige døden. Stakkars katt <3

Skrevet

Er vanligvis ikke-voldelig av meg, men slike som mishandler dyr, dem får jeg en sterk trang til å klore øynene ut på.

Når det gjelder kastrering av katt, varierer prisen, jeg betalte 1300 for hokatten og 800 for hankatt.

• Liker 1
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Forstår virkelig ikke at noen klarer å gjøre noe sånt engang. Blir kvalm når jeg tenker på den kampen for å komme seg ut av buret og i det hele tatt bevisst vite at man kaster et levende vesen på sjøen i et lukket bur.

At folk ikke engang kan avlive dyret på en skikkelig måte. Forstår ikke at det skal være mulig at alle slags idioter får lov til å ha dyr når det er slik de kvitter seg med dem.

Men det verste er at det sikkert ikke er noen som er ond som har gjort dette. Det kan være hvem som helst omtrent, og det burde ikke være så lett å skaffe seg katt. Hvis man måtte betale for det, så hadde ikke så mange idioter fått seg katt.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg leser om dette, får jeg lyst til å servere de som gjorde det samme behandling. Stapp dem inn i et trangt bur og hiv dem på sjøen, så får de selv oppleve hvor moro det er!

Fy faen...

AnonymBruker
Skrevet

Det burde seriøst settes inn store ressurser for å få tak i folk som gjør sånt. Det er gjentatte ganger vist at mennesker som bevisst piner og plager dyr, har større sjanse til å oppføre seg sadistisk mot andre mennesker også. Ungdom som piner i hjel dyr, kan fort ende opp som volds- og drapsmenn når de blir voksne...

Dette handler ikke om behov heller, det er faen ikke så vanskelig å kakke katta i hodet/dumpe den utenfor en dyreklinikk el.l. der den blir funnet/la være å skaffe seg katt i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3475e...8eb
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, det er en katt!!

Tenk på barna/folket i Syria. Tenk på alle som bor i flyktningeleirer. Tenk på alle de som dør av sult hver dag!

Anonymous poster hash: dc128...9a4

Here we go again....

Blah, blah, Syria. Blah blah barna i Afrika. Ja da, det ER grusomt der, og det er grusomt at noen kan gjøre det de gjør med sine medmennesker, men det er irrelevant i denne saken, og jeg synes det blir for dumt å begynne å sammelikne verdens elendigheter. Som om vi skulle ha bagatellisert 22/7 ved å dra frem andre verdenskrig.

• Liker 2
Skrevet

bighanky.gif

At mennesker med noe mellom ørene kan behandle et forsvarsløst dyr på den måten.. Det er så ufattelig kaldt og kynisk.

At disse menneskene får for seg at det er den beste løsningen, det er jo helt utrolig. Straffen skulle vært så mye strengere for folk som holder på sånt, jeg fatter ikke hvor mentaliteten deres ligger. Jeg håper virkelig at noen vet hvem det er, slik at de får som fortjent..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår virkelig ikke at noen klarer å gjøre noe sånt engang. Blir kvalm når jeg tenker på den kampen for å komme seg ut av buret og i det hele tatt bevisst vite at man kaster et levende vesen på sjøen i et lukket bur.

At folk ikke engang kan avlive dyret på en skikkelig måte. Forstår ikke at det skal være mulig at alle slags idioter får lov til å ha dyr når det er slik de kvitter seg med dem.

Men det verste er at det sikkert ikke er noen som er ond som har gjort dette. Det kan være hvem som helst omtrent, og det burde ikke være så lett å skaffe seg katt. Hvis man måtte betale for det, så hadde ikke så mange idioter fått seg katt.

Vel, vil tørre å påstå at denne handlingen i seg selv er såpass ille at gjør at gjerningspersonen(e) kvalifiserer til å være ond, eller hvertfall ha et snev av ondskap i seg.

Ellers helt enig, det burde være mye strengere krav til kattehold/dyrehold generelt.... Dessverre så vil det vel være gratis katter å få så lenge folk ikke gidder å sterilisere kattene sine før de slipper dem ut i verden, og dermed ikke noe godt system på hvem som kan skaffe seg katt og hvem som ikke kan.. Potensielt vanskelig (umulig) å følge opp, i såfall...

Anonymous poster hash: 7a8a0...afb

• Liker 1
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Vel, vil tørre å påstå at denne handlingen i seg selv er såpass ille at gjør at gjerningspersonen(e) kvalifiserer til å være ond, eller hvertfall ha et snev av ondskap i seg.

Ellers helt enig, det burde være mye strengere krav til kattehold/dyrehold generelt.... Dessverre så vil det vel være gratis katter å få så lenge folk ikke gidder å sterilisere kattene sine før de slipper dem ut i verden, og dermed ikke noe godt system på hvem som kan skaffe seg katt og hvem som ikke kan.. Potensielt vanskelig (umulig) å følge opp, i såfall...

Anonymous poster hash: 7a8a0...afb

Formulerte meg kanskje litt dårlig der, men mente at det mest sannsynlig er noen som tilsynelatende er helt vanlig og som kunne vært naboen til hvem som helst.

Det er litt skremmende at folk fortsatt har den holdningen om at det er ok å kvitte seg med dyr på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...