Gå til innhold

Katt dumpet i sjøen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker at mennesker som gjør noe sånt som det her må ha en feilkobling i hjernen. Og en farlig en sådan. Kan man fullt bevisst stenge et forsvarsløst lite dyr inne i et låst bur, for så å la det føle intens redsel, panikk og smerte i mange minutter uten noen kjangse til å overleve, så tenker jeg at man likesågodt kan skade mennesker uten å føle noe anger. Det er sykt.

Anonymous poster hash: 4de3c...172

Da er det nok mange 1000 nordmenn som har feilkoblede hjerner gitt. Fordi dette og lignende skjer hele tiden , hver dag,

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange her i Norge som synes at katter som blir skadet er moro/artig/gøy.

Anonymous poster hash: efc5e...868
AnonymBruker
Skrevet

Wow! Blir helt sjokkert over innlegg her! Folk ønsker å gå til angrep med balltre? Hva i all verden? Selvsagt er det motbydelig å drukne en katt, og jeg hadde blitt illsint om jeg så noen gjøre det. Men hallo! Er det konkurranse i å være mest ustabil og voldelig her inne? Hvordan kan man påberope seg å være dyreverner om man vil slå mennesker ihjel? Lavmål!

Anonymous poster hash: 0306f...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, dyr er faktisk like mye verdt som mennesker. Jeg synes slike folk som deg kan legge deg inn på hospits for deg er ikke rett å ikke bry seg om dyr!

Ok, er insekter like mye verdt som mennesker?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i HELVETE sammenligner du dette med det som skjer i Syria??? Det har INGENTING med hverandre å gjøre!!!! Og det at folk sulter og bor i flyktningeleirer er ille, men det gjør likevel ikke katter mindre verdt og forsvarer ikke sånne groteske, grufulle handlinger!! Skjønner godt at du er anonym når du klarer å komme med en så idiotisk sammenlikning!

H*n prøvde nok å sette litt perspektiv på det. Diskusjoner som dette kommer alltid ut av proporsjoner. Ja, det var fælt det som skjedde med denne katten, og det skulle ikke ha skjedd. Men at det går an å bli så opprørt over en katt, samtidig som mange ikke har de største kunnskaper om all ondskap som begås mot millioner av mennesker i verden hver dag, gjør at det hele ser litt "galskap" ut for en del. Hvor er engasjementet for de tusenvis som sitter i konsentrasjonsleire i Nord-Korea? Hvor er engasjementet for krigsofrene i Syria? Hva med AIDS-ofrene i Afrika, der småbarn dør som fluer uten tilgang på medisiner?Vel, jeg sier ikke at det ene utelukker det andre. Men for mange vil en katt i denne sammenhengen ikke kunne vekke det samme engasjementet. Med fare for å provosere ytterligere: et menneske er mer verdt enn et dyr, mye mer verdt. (Dette betyr ikke at et dyr ikke er mye verdt). Hvor setter man grensen? Er en mus like mye verdt som et menneske? Hva med en fugl? Hva med en flue? Vil du gå løs på noen med et balltre for å ha tråkket på en flue, du som skrev det? I know, jeg setter ting på spissen, men av og til så må det til.

• Liker 3
Skrevet

Vil si den artikkelen består av tre linjer som gjentas.

Katten i buret druknet da noen heiv den på sjøen.

De skulle nok på ferie.

Katten hadde kjempet og holdt poten ut, stakkars.

Katten druknet da noen heiv den på sjøen.

De skulle nok på ferie.

Katten hadde kjempet og holdt poten ut, stakkars.

Noen ganger bør journalister lære seg å skrive en ting én gang...

Så kommer sjokket: Den druknet nok da buret havnet i sjøen. Den har nok kjempet for livet.

No shit! :sjokkert:

Wow! Man må være eksepsjonelt intelligent for å dra den slutningen, altså!

:sarkasme:

Jeg irriterer meg mere over den elendige kvaliteten på journalistikken her, enn over det faktum at mange dyreeiere drukner katter i elver og sjøer hvert eneste år, året rundt. Det er en velkjent sak at folk gjør dette i stedet for å oppsøke vetrinær eller forsøke å omplassere dyret.

Tommelen ned for denne "nyhetsreportasjen."

Når det er sagt syns jeg folk som gjør sånt bør få den samme behandlingen selv. Dytt dem inn i et bur og kast buret på havet.

Skrevet

hjertet mitt gråter for de stakkars dyrene :trist:

hadde jeg fått tak i mennesker som gjør sånt så hadde jeg GLEDELIG sittet i fengsel for overfall med balltre! nesten så jeg håper det sitter sånne mennesker her inne på KG så de får se hvor mye vondt jeg ønsker dem, de fortjener ingen fremtid, ingen jobb, ingen penger. de fortjener faen meg ikke å få noen goder i det hele tatt!!! forbanna møkkafolk!!

Anonymous poster hash: 959cf...d6e

Da er det mange dyr du må gråte for.

Det vanlige er å slenge katten i en sekk , knyte igjen og hive den i vannet.

Skrevet

Jeg finner ikke ord...

Hva er det som får folk til å gjøre noe så grusomt?

Jeg leste stykket i sted og ble sittende helt tom etterpå. Før raseriet og frustrasjonen holdt på flomme over her. Sammen med tårene.

Tenk om katten var død da de dumpet buret? Det kan nemlig ha hendt på den måten, også.

Skrevet

bare tenker på redselen til de dyrene :trist: herregud sånne dyr må være så redde... prøver desperat å komme seg til overflaten for å få luft

Anonymous poster hash: 959cf...d6e

Hvis den ikke ble gravlagt på sjøen i favorittburet sitt.

Det hender.

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått med deg at mennesker kan være onde da`?? Her kommer vi med nøye gjennomtenkte mord og de groveste tortur. Vi dreper ikke engang menneskene for å spise dem, det gjør dyr. de dreper ikke noen bare fordi de syntes det er artig men for å overleve.

så det du sier er helt tull

ta deg en tur til legen

Anonymous poster hash: 4842a...917

Jeg lurer nå mest på hva du har fått med deg...

Vi?... Kjenner du mange i din omgangskrets som går rundt og dreper andre mennesker? Da ville jeg i så fall ha sett meg om etter nye venner.

Det er noen mennesker som er onde og dreper, ja. Men det er ikke den jevne mann i gata som gjør slikt. Det er bare onde og sinnsforvirrede mennesker som gjør det. I følge deg, så er alle mennesker drapsmenn. Jadda... :klaske:

Anonymous poster hash: 90509...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...