Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dreit i bilen til kjæresten min, bokstavelig talt!! Trodde jeg måtte fise, men viste seg at jeg var skikkelig løs i magen.. kom den bomba.. ser serr ut som en eksplosjon i setet - som forøvrig er stoffsete... hva gjør jeg??? han kommer hjem i kveld og da ser han det.... gruves!! Hvordan fjerner jeg det? tok eg gammelt donald blad og tørket det jeg kunne...



Anonymous poster hash: 915f2...b03
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kvalm: Æsj. Sitter du uten bukse og undertøy i andres bil?

Jeg håper dette er trolling, men om det ikke er det så må det nok renses hvis det er stoffsete. Er det skinn setter du i gang og vasker nøye, nøye, nøye.



Anonymous poster hash: 9091b...cc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Må mer til enn et donaldblad hvertfall

Anonymous poster hash: 3f23b...e61

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp nytt sete. du har vel ikke lyst at dama di skal bli innsauset i bæsjen din?



Anonymous poster hash: 27faf...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøp nytt sete. du har vel ikke lyst at dama di skal bli innsauset i bæsjen din?

Anonymous poster hash: 27faf...3d5

Ts er en jente

Anonymous poster hash: ffb3e...ccf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare begynne å vaske. Bøtte med varmt vann, zalo og litt salmiakk. Vask og vask og bytt vann og klut ofte.



Anonymous poster hash: 576d0...96c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan renser jeg det da? Jeg hadde på meg kjole og en liten tanga! Jeg bor et stykka unna butikken.. for å komme dit må jeg kjøre - og det er jo ikke aktuelt akkurat nå.. sette meg ikke opp i min egen drit!! Lot donald ligge på setet for å se om det trakk inn.. Det vaskemiddelet jeg har i huset er tøymykner og vaskepulver for lyse og fargede klær!

TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dynk setet i zalo og salmiakk, skrubb løs med en skikkelig skrubbebørste, tørk av med en fuktig klut, og gjenta, igjen og igjen. så sprayer du med masse eddik over, og heller på store mengder bakepulver eller potetmel, som du lar virke en stund, før du støvsuger alt opp. Så går du over med hårføner, og gjentar eddik og bakepulver.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan renser jeg det da? Jeg hadde på meg kjole og en liten tanga! Jeg bor et stykka unna butikken.. for å komme dit må jeg kjøre - og det er jo ikke aktuelt akkurat nå.. sette meg ikke opp i min egen drit!! Lot donald ligge på setet for å se om det trakk inn.. Det vaskemiddelet jeg har i huset er tøymykner og vaskepulver for lyse og fargede klær!

TS

Anonymous poster hash: aa46a...132

Det kan koste såpass mye å ordne opp i i etterkant at jeg hadde prøvd å komme meg på butikken, altså. På ett eller annet vis.

Anonymous poster hash: e14ad...557

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på meg kjole og en liten tanga!

Ok, det her begynner nå å bli runketråd-materiale.

Endret av evnukken
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta det nå før det tørker! Dynk setet i vaskepulver, legg over tørkepapir, Donald og et håndkle. Så kjører du til butikken.

Er setet lyst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan renser jeg det da? Jeg hadde på meg kjole og en liten tanga! Jeg bor et stykka unna butikken.. for å komme dit må jeg kjøre - og det er jo ikke aktuelt akkurat nå.. sette meg ikke opp i min egen drit!! Lot donald ligge på setet for å se om det trakk inn.. Det vaskemiddelet jeg har i huset er tøymykner og vaskepulver for lyse og fargede klær!

TS

Anonymous poster hash: aa46a...132

Du har vel zalo og vann?

Anonymous poster hash: 576d0...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setet er mørkegrått,, med lysere parti i midten(seff..... :( ) Og ser forresten ikke hvorfor noen skulle ronke til dette? Er jo sykt!

Kan jo si det var hunden som var dårlig i magen, da er det ikke like flaut..

Ts



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det pub-trikset for å få bort rødvinsflekker igjen? Club soda og salt? Funker sikkert på bæsj også. Kalles ikke "pub-triks" for ingenting.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke vaskepulveret og løsne opp driten. La det virke en stund og vask med fuktig klut og vann. Altså flere kluter og rent vann hele tiden, skjønner? Og når det er rent, så legger du oppå et håndkle eller flere og legg en plastpose oppå der igjen.Så setter deg oppå dette igjenfor å klemme ut vannet. Eventuelt bruk hårføner etter disse operasjonene for å få det helt tørt.



Anonymous poster hash: ba52d...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setet er mørkegrått,, med lysere parti i midten(seff..... :( ) Og ser forresten ikke hvorfor noen skulle ronke til dette? Er jo sykt!

Kan jo si det var hunden som var dårlig i magen, da er det ikke like flaut..

Ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Bilen har nok mistet alt av sin verdi, så bensinkanne + en fyrstikk burde løse problemet.

Anonymous poster hash: 9091b...cc9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...