Gå til innhold

Mulig å få en mann som ikke er forelsket i meg til å bli forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?



Anonymous poster hash: 45ef6...f77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutte ham fullstendig ut. Han blir ikke forelsket uansett hva du gjør, men du blir det hvis dere fortsetter relasjonen, og du ender bare opp med å bli såret og føle deg lite verdt.



Anonymous poster hash: a2bb2...a67
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutte ham fullstendig ut. Han blir ikke forelsket uansett hva du gjør, men du blir det hvis dere fortsetter relasjonen, og du ender bare opp med å bli såret og føle deg lite verdt.

Anonymous poster hash: a2bb2...a67

Hvorfor tror du at han uansett ikke blir forelsket?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at han uansett ikke blir forelsket?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Hvis dere har så mye til felles som du lister opp i HI (vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden) har du rukket å bli ganske godt kjent med ham. Om det ikke har oppstått gnister nå vil det neppe skje i fremtiden, uansett hvor mye du ønsker det eller hva du måtte finne på for å få ham til å bli mer interessert. På sikt vil dette ødelegge deg om du fortsetter.

Finn deg en som liker deg fullstendig, ikke en som bare tar for seg av sex og godhet mens du går og venter på noe mer.

Anonymous poster hash: a2bb2...a67

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Jeg har forsøkt det samme. Det beste er å bare kutte han ut. Føler han seg ikke forelsket nå, så er det utrolig liten sannsynlighet at han vil noensinne gjøre det.

Jeg datet en fyr en stund. Han sa til meg at han ikke hadde de rette forelskelsesfølelsene. Jeg gjorde alt jeg kunne for at han skulle bli forelsket og fortsatte å møte han. Dum som jeg var. Det endte med at jeg ble skikkelig såret. Han holdt på en stund med meg, men plutselig sa han: Jeg føler ikke et snev av forelskelsesrus for deg. Føler ingenting. ... - da følte jeg meg skikkelig lite verdt en stund. Tok noen uker før det var glemt ;). Og aldri igjen om jeg skal rote det sånn til for meg selv - men lett å si...... ;)

Du kan selvfølgelig prøve å få han til å bli forelsket i deg. Prøve å vise deg som et sporty forbilde eller noe sånnt, men jeg tror ikke det hjelper. Det er sikkert en annen som kan bli forelsket i deg. Jeg opplever at andre sier de er forelsket, men den mannen som jeg var interessert i, var jo selvfølgelig ikke forelsket i meg. Er jeg uinteressert, så får jeg høre at de er forelsket.... Sånn typisk...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette funker IKKE!

Jeg har prøvd, og med hell, men så...

Altså, jeg ble superutgaven av meg selv (hva forelskelse kunne få meg til), jeg prøvde å være verdens mest sjarmerende, levde hardt opp til alt hva jeg trodde han ville ha, og han, ja han trodde til slutt jeg var drømmedama (stakkars mann, ikke bare én mann som har opplevd dette). Men så, hvor lenge kunne jeg gå rundt å være så himla super? Ikke så veldig lenge. Mitt sanne jeg kom for en dag, ganske raskt faktisk. Ikke at jeg ser på meg selv som en dårlig person, bare ikke den rette for han. Så det er bare tull å prøve å få noen til å bli forelsket, enten så er de det, eller så er de det ikke!

Kjære deg, du fortjener da virkelig noen som liker deg for den du er, som blir forelsket i deg, uten at du trenger å være noe annet, enn akkurat deg selv :) Vet det er vanskelig når man blir veldig forelsket, men prøv i alle fall å være deg selv (ikke at du ikke er det, men jeg vet hvor lett man kommer dit i lykkerus) kanskje han bare trenger litt mer tid, bli litt mer kjent med deg?

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Anonymous poster hash: b9a27...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

På det du skriver, har dere kjent hverandre ei god stund, antar dere har vært endel sammen. Greit nok at menn ofte utvikler følelser over tid, men har han ingen følelser nå, vil han neppe få det heller. Beste for deg er å gå videre, så spar deg selv for å bli sittende igjen såret og skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det kommer an på hvor lenge dere har holdt på. Er alt helt i startfasen, så ville jeg gitt det tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor lenge dere har holdt på. Er alt helt i startfasen, så ville jeg gitt det tid.

Oppskriften på katastrofe...

Anonymous poster hash: a2bb2...a67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har en barndomsvenninne som ble gift med fyren hun ville ha bare ved å holde ut og de har vært gift i mange år nå. Hun bare passet på å være tilgjengelig hele tiden, sørget for at han kom seg hjem fra fest når han var full og helst hjem med henne. Og etter en tid så ble de et par, fikk barn, ble gift og er fortsatt gift. Tålmodighet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det du skriver, har dere kjent hverandre ei god stund, antar dere har vært endel sammen. Greit nok at menn ofte utvikler følelser over tid, men har han ingen følelser nå, vil han neppe få det heller. Beste for deg er å gå videre, så spar deg selv for å bli sittende igjen såret og skuffet.

Møtte ham i januar, men vi har slett ikke tilbrakt mye tid sammen. Et par ganger har det gått 2-3 uker mellom at vi har møtt hverandre.

Han fortalte meg at han ikke hadde de rette forelskelesfølelsene for meg etter to kinodater og en kort gåtur etterfulgt av et cafebesøk. Jeg synes ikke det er mye tid i det hele tatt å bestemme noe slikt på.

Føler meg urettferdig behandlet rett og slett. Han kjente meg ikke engang, før han bestemte seg for at han ikke var forelsket i meg. Det er jo mange som tar måneder på å bli forelsket, så det er vel derfor jeg i min naivitet fremdeles håper.

De gangene vi har møttes etter at han fortalte meg dette, har selvsagt vært preget av at han ikke er forelsket i meg. Men likevel vil han ha sex med meg, fordi han synes jeg er deilig og vi har de samme seksuelle preferansene(BDSM - og ting relatert til det som det er vanskelig å finne noen andre som liker).

Jeg skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for å øke sjansene for at han blir forelsket i meg. Han er drømmemannen, føles som om jeg har ventet på akkurat ham hele livet. :(

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har en barndomsvenninne som ble gift med fyren hun ville ha bare ved å holde ut og de har vært gift i mange år nå. Hun bare passet på å være tilgjengelig hele tiden, sørget for at han kom seg hjem fra fest når han var full og helst hjem med henne. Og etter en tid så ble de et par, fikk barn, ble gift og er fortsatt gift. Tålmodighet...

Så heldig hun er! Men sa han at han ikke var forelsket i henne til å begynne med? Hvor lenge måtte hun vente, og skjedde det noe spesielt, gjorde hun noe annet enn å være snill, hjelpsom og tålmodig?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig hun er! Men sa han at han ikke var forelsket i henne til å begynne med? Hvor lenge måtte hun vente, og skjedde det noe spesielt, gjorde hun noe annet enn å være snill, hjelpsom og tålmodig?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Hun ventet hele ungdomstiden, og han rotet med andre men hun stilte opp.. ikke kun tålmodig og snill men mye sex. Hun lyktes men vet ikke om flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette lurer jeg også på! Jeg prøver å være tålmodig, og er det meningen så skjer det. Men så er jeg redd for at jeg er for laidback, om jeg burde gjort eller sagt noe mer for å få han interessert? Tips?

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten er jo å være utilgjengelig. Han vil jo begynne å spørre hvorfor du plutselig er utilgjengelig. Har du mistet interessen? Har han deg ikke lenger? Har du funnet en ny mann? Gjør dette uten å være spydig. Og uten å gi ham forklaring på hvorfor du er det. Det er eneste måten å vekke interessen på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å fremstå som det motsatte av laidback (desperat) anbefales ikke...!

Veldig enig, da kommer jeg i hvert fall ingen vei!

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten er jo å være utilgjengelig. Han vil jo begynne å spørre hvorfor du plutselig er utilgjengelig. Har du mistet interessen? Har han deg ikke lenger? Har du funnet en ny mann? Gjør dette uten å være spydig. Og uten å gi ham forklaring på hvorfor du er det. Det er eneste måten å vekke interessen på.

Er ikke ts altså, men takk for bra tips!

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ts altså, men takk for bra tips!

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Bare hyggelig! Er sånn en av mine ekser fikk meg. Når han sluttet å være tilgjengelig, begynte jeg å være nysjgerrig. Jo mer han ''dreit'' i meg, jo mer ville jeg ha han. Er ikke rart de sier man alltid har lyst til å få det man ikke kan få ..

Endte opp med at jeg virkelig ble forelsket i han. Mot slutten av forholdet så var jeg fortsatt den som satt igjen med følelser, og han uten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ham i januar, men vi har slett ikke tilbrakt mye tid sammen. Et par ganger har det gått 2-3 uker mellom at vi har møtt hverandre. Han fortalte meg at han ikke hadde de rette forelskelesfølelsene for meg etter to kinodater og en kort gåtur etterfulgt av et cafebesøk. Jeg synes ikke det er mye tid i det hele tatt å bestemme noe slikt på.Føler meg urettferdig behandlet rett og slett. Han kjente meg ikke engang, før han bestemte seg for at han ikke var forelsket i meg. Det er jo mange som tar måneder på å bli forelsket, så det er vel derfor jeg i min naivitet fremdeles håper. De gangene vi har møttes etter at han fortalte meg dette, har selvsagt vært preget av at han ikke er forelsket i meg. Men likevel vil han ha sex med meg, fordi han synes jeg er deilig og vi har de samme seksuelle preferansene(BDSM - og ting relatert til det som det er vanskelig å finne noen andre som liker). Jeg skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for å øke sjansene for at han blir forelsket i meg. Han er drømmemannen, føles som om jeg har ventet på akkurat ham hele livet. :(Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Jeg tror kanskje du har laget et par tråder om samme fyr tidligere i år og at ingenting har endret seg? Det er fryktelig vanskelig å være forelsket i noen som ikke er forelsket tilbake, men det er ingen løsning å fokusere på hva man selv synes er rimelig eller ikke, eller å lulle seg inn i håp uten fundament. Hvis det var omvendt, og noen fortalte deg at du simpelthen ikke kunne si at du ikke var interessert fordi du ikke kjente ham godt nok, hadde du syntes det var rimelig eller irriterende? Hvis du fant ut at noen du hadde avvist klart og tydelig fortsatt gikk rundt og ventet på at du skulle ombestemme deg, hadde det gjort deg interessert, eller bare fått deg til å synes synd på ham?

Du kan argumentere på tusen måter for at han kan bli forelsket i deg hvis du bare gjør slik eller slik, men det endrer ikke på at han har fortalt deg at han ikke ser deg på den måten. Når folk er så tydelige, er de som oftest veldig sikre på at det ikke endrer seg. Jo raskere du forholder til virkeligheten, jo raskere kommer du videre. Trøsten er at dette ikke er drømmemannen din, for drømmemannen din er jo forelsket i deg. Det er bedre menn der ute, du må bare gi slipp på ting som ikke fungerer først.

Anonymous poster hash: b2467...959

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...