Gå til innhold

Tatoveringer


Gjest Dude91

Anbefalte innlegg

Syntes noen er fine, og andre er stygge. Har en liten en selv, men den syntes ikke med mindre jeg viser den til folk. Hadde ikke hatt en stor tatovering synlig på kroppen, men det betyr ikke at jeg syntes det er stygt. Har en venninne med sleeve, og den er kjempefin!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tattoveringer, ønsker meg også fler. (Men ender da kanskje opp dum som et brød ?)

Synes også at tattiser kan være dritsexy. På rett plass/motiv/stil. Pynter opp, og personifiserer for meg. Men, smak og behag. Jammen godt vi ikke er like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er som smykker eller annen kunst, det kan være fint og det kan være stygt. Har selv et par stykker og tenker absolutt på å utvide kunst samlingen.

Hva andre synes om det får være deres smak og behag.

For mitt liv og gjerninger er ikke så desperat avhengig av din aksept, dine meninger og din smak, så viktig er du faktisk ikke for min del ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fysj å fy, håper ikke legeforeningen finner ut av dette! Det må ha vært noe min kjære overså på opptakskravene.

Anonymous poster hash: 8313f...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tatoveringer. Synes mange er så utrolig harry og kjedelige.

Kom gjerne med eksempler på motiv du synes er Harry eller kjedelige :)

Anonymous poster hash: 8313f...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker tattoveringer som er gjennomførte eller personlige. Jeg har ett par selv, men de er ganske diskrè, og mannen min har flere. Jeg syns tattoveringer på menn er utrolig hot, men jeg ville ikke likt en mann mindre om han ikke hadde noen, blir mer som en bonus om han har.

Personlig har jeg ikke helt sansen for roser, delfiner, kinesiske tegn og tribals, det er litt harry i mine øyne, men jeg dømmer ikke noen selv om de har det.

Ami James og Justin Charles Reed er eksempler på heite tattoverte menn, mo i knærne :rodmer:



Anonymous poster hash: 210d3...05e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Synes det er grusomt på begge kjønn. De som har det er som oftest ikke de skarpeste knivene i skuffen.

Anonymous poster hash: ad4be...482

For en fordomsfull ting å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger ikke å være smart fordi han er lege(jeg sier ikke at han ikke er det, lol), da det ikke er noe problem å bli dette. I utlandet er som kjent lista ofte lagt mye lavere enn her til lands.

Når det gjelder tatovering og intelligens så ser jeg overhodet ingen sammenheng. Jeg har for the record ikke tattis selv.

Beklager å være den som bryter illusjonen din, men for å kunne gjennomføre den utdannelsen der må du nødt til å være en av de aller, aller skarpeste knivene i skuffen. Den megden materiale den gjengen må kunne omtrent utenat er helt absurd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

For øvrig så kjenner jeg en professor med mange tattoveringer. Skal jeg hilse fra deg og si at han nok ikke er så smart likevel?

Anonymous poster hash: 210d3...05e

Du bygger stråmenn, ser jeg. Leste du i det hele tatt det jeg skrev? Jeg skrev at jeg ikke ser noen sammenheng mellom tatoveringer og intelligens.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Tatoveringer er fint så lenge den har en mening som betyr noe for personen,

Tenker på ting som for eksempel fødselsdato på et barn eller en hendelse i livet, jeg syntes også en veldskreven quote kan passe på riktig kropp, "tegninger" osv kan også være fint men det krever at du faktisk tar vare på kroppen og tatoveringene.

Syntes også det er også viktig og kunne dekke dem til hvis det kommer en annledning det ikke egner seg og vise den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har jeg angst for å tatovere meg...

tatuajes_y_perforaciones_19.jpg



Anonymous poster hash: b6540...b1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann20mb

Jeg syntes Tatoveringer er fint så lenge den har en mening som betyr noe for personen,

Tenker på ting som for eksempel fødselsdato på et barn eller en hendelse i livet, jeg syntes også en veldskreven quote kan passe på riktig kropp, "tegninger" osv kan også være fint men det krever at du faktisk tar vare på kroppen og tatoveringene.

Syntes også det er også viktig og kunne dekke dem til hvis det kommer en annledning det ikke egner seg og vise den.

Hvilke anledninger da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

"JB forever"... eller "Born to be gay" vitsen i Pondus. På tide å investere i en laser klinikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fint på mange, men i det siste har jeg gått drittlei. Synes mange tatoveringer ser helt like ut, for når man ikke studerer ordentlig er det jo ofte bare en flekk med farger. Men jeg liker ikke tatoveringer som har så mye detaljer og farger at man nesten ikke ser hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tattiser, piercinger...jo fler, jo bedre! Gjerne også branding og scarfication.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er grusomt på begge kjønn. De som har det er som oftest ikke de skarpeste knivene i skuffen.

Anonymous poster hash: ad4be...482

Må være gøy å være så fordomsfull. Sier kanskje mer om ditt intelligensnivå enn

de som har tatoveringer spør du meg.

Jeg har en liten tatovering på ett diskrè sted som jeg syns passer på meg.

Men tror ikke det er mange som daglig tror jeg er den type jente som faktisk har en tatovering.

Vil ikke dermed si at jeg ikke er intelligent og oppegående.

Det betyr bare at jeg har tatt en tatovering som betyr noe spesielt for meg og som jeg

ønsket meg. Men jeg betviler sterkt at noen har hatt noen grunn til å bestride mitt

intelligensnivå uavhengig av om de vet eller ikke vet om tatoveringen min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse tatoveringer. Alle er laget av flinke tatoveringsartister. Jeg hadde dødd om jeg hadde endt opp med en stygg tatovering. Så jeg synes at "kunst" tatoveringer eller tatoveringer laget av flinke tatovører er fint, men stygge tatoveringer synes jeg er teit og harry. Hva som er stygt er jo subjektivt fra person til person.

Uansett. Når man har stilen med tatoveringer osv, så går man jo gjerne etter samme type folk selv. Så det gjør meg egentlig ikke noe om noen ikke liker det. Alle har jo forskjellig smak på hva man synes er fint :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...