Gå til innhold

Tatoveringer


Gjest Dude91

Anbefalte innlegg

Gjest Dude91

Dette har sikkert blitt tatt opp til det kjedsommelige tidligere, men hva synes dere om tatoveringer? Selv synes jeg at det er grusomt på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kler det, de fleste ikke.

Hilsen en som driver med laserbehandling for å fjerne sine.



Anonymous poster hash: 2c377...8e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er grusomt på begge kjønn. De som har det er som oftest ikke de skarpeste knivene i skuffen.



Anonymous poster hash: ad4be...482
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Synes det er grusomt på begge kjønn. De som har det er som oftest ikke de skarpeste knivene i skuffen.

Anonymous poster hash: ad4be...482

Ha ha kjekt å vite.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg at det er grusomt på jenter.

Ops.. Å vent, det er for min egen skyld.

Hvorfor liker du ikke tats på chicks?

-

Ser jeg en fin fyr med fine tattoveringer, da er jeg solgt. (Han må selvfølgelig være smart, hyggelig + alle de tingene der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt sansen for tatoveringer, men må påpeke at det faktisk er så stor turn-off at jeg faktisk kan dumpe en person pga det.

Det er så utrolig mange dumme og stygge tatoveringer der ute.



Anonymous poster hash: 8682c...0df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Noen kler det, noen ikke. Noen tatoveringer er kule, noen er forferdelig harry og stygge.

Spørs altså på personen og hva slags tatoveringer. Syns generelt tatoveringer er finest på armene. I ansiktet og på halsen er no go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Hvorfor liker du ikke tats på chicks?

Jeg vet ikke. Jeg synes det ser veldig junkie ut, if you know what I'm sayin'. Tatovering, røyk og jenter er dårlig kombinasjon. For meg er det veldig turn off.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være fint, kommer an på hvilken type tatovering. Selv har jeg et pittelite skråstilt hjerte som bestevenninna mi designet og som tatovøren kopierte helt øverst i nakkerota tett oppunder hårfestet. Den er sort/skyggelagt og veldig diskret, og kan skjules avhengig av hvilken frisyre jeg har. Elsker den tatoveringa, og har aldri angret et sekund på den:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg synes det ser veldig junkie ut, if you know what I'm sayin'. Tatovering, røyk og jenter er dårlig kombinasjon. For meg er det veldig turn off.

Den ser jeg. De må nesten ha stilen til det, ser personen junkie ut, så hjelper ikke tatoveringene akkurat.

I feel ya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke tattiser er særlig fint, verken på gutter eller jenter. Tatovering på en gutts muskuløse overarm kan være kult, men jeg hadde likevel foretrukket at han ikke hadde det. Eksen min hadde fødselsdatoen sin tatovert på tvers av ryggen sin, i romertall. Det så bare tåpelig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På noen gutter ser det jæævlig bra ut, på andre jævlig ut. Samme med jenter.

Men foretrekker helt klart typen uten. :)



Anonymous poster hash: c0693...d9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer er megastilig og liker det. Men jeg bryr meg ikke så mye om personen har tatoveringer eller ikke da dette ikke definerer personen på noe særlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tatoveringer så ja, jeg liker det. Liker menn med tatoveringer og.

Men et menneske er da mer enn tatoveringer? Og vil Forøvrig nevne at jeg er sylskarp. En tatovering fjerner ikke hjerneceller..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er grusomt på begge kjønn. De som har det er som oftest ikke de skarpeste knivene i skuffen.

Anonymous poster hash: ad4be...482

Crap...jeg må fortelle mannen min at han må slutte å jobbe som lege siden tattiser automatisk gjør deg du...Sørensen å..15 år har han kastet bort på en utdannelse og ett yrke han er for dumt til å ha..

Anonymous poster hash: 8313f...68c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tatoveringene mine som kunst jeg da, det samme gjør samboeren min. Tatoveringer laget av dyktige artister er vakkert i mine øyne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap...jeg må fortelle mannen min at han må slutte å jobbe som lege siden tattiser automatisk gjør deg du...Sørensen å..15 år har han kastet bort på en utdannelse og ett yrke han er for dumt til å ha..

Ja, løp og fortell det. Bestill laserfjerning i samme slengen!

At man ikke liker tatoveringer, greit. Men å trekke inn intelligensen blir vel litt fjernt??

Mange rare meninger ute og tusler..

Anonymous poster hash: 8313f...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tatoveringene mine som kunst jeg da, det samme gjør samboeren min. Tatoveringer laget av dyktige artister er vakkert i mine øyne :)

Enig med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...