Gå til innhold

Tatoveringer


Gjest Dude91

Anbefalte innlegg

Akuurat dette temaet synes jeg er så innmari utdebattert og latterlig. Disse diskusjonene får frem blodfeministen i meg, jeg får helt fnatt når jeg leser argumentasjon om at kvinners kropper er så vakre uten og ditten og datten.

Men hallo, kjære mann? Jeg eksisterer faktisk ikke kun for å være til pynt og behag for deg. Jeg gir faktisk en god faen i hva du, som mann, måtte mene om min kropp, mine tatoveringer, mine arr og mine skavanker. For det er MIN kropp, MIN kropp som jeg bruker til å leve, elske, erfare. Den er ikke alle verdens mannfolk sin, den er ikke noe du har noe krav på å karaktersette eller bedømme.

Når det er sagt og min verste irritasjon får lagt seg er jeg den første til å innrømme at tatoveringer kan være fryktelig stygge. Jeg har flere selv og to av de holder jeg på å fjerne med laser nettopp fordi jeg aldri har vært fornøyd med dem. Men aldri har jeg møtt en mann som har brydd seg om mine tatoveringer mer enn jeg selv har gjort.

Jeg tror de menn som på død og liv må uttale seg om at tatoveringer er stygt på kvinner er i samme gruppe som de taperne som sverger til PUA-teorier og slike greier. Disse mannfolka har aldri og kommer aldri til å skjønne dette med kvinner. Derfor nedrakking av det som kan rakkes ned på og tatoveringer er jo noe av det enkleste sånn sett. De menn som er noenlunde oppegående har derimot skjønt, i likhet med de fleste andre, voksne oppegående mennesker, at noen tatoveringer verken definerer et menneske eller sier noe som helst om deres karaktersvakheter eller -styrker. Om noe annet så gjør en tatovering at de stygge sidene hos enkelte mennesker kommer så altfor tydelig frem, man degenererer til ungdomskolementalitet når man på død og liv skal kritisere og bedømme andre for noe slikt.

Heldigvis treffer jeg sjelden menn som kommer med slike lavpannede uttalelser. Ja, menn jeg omgås liker vakre kvinner, men aldri om en tatovering ville hindret noen av dem i å bli kjent med eller bli tiltrukket av en kvinne. Slik liker jeg å tro at de fleste menn er. Å se på dem som sjåvinistiske tøfler med et mindreverdighetskompleks så stort at de får glede utav å rakke ned på kvinner for en eller annen grunn, det blir jeg ganske deppa av.



Anonymous poster hash: f5d7a...4c5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Holder på med en fantastisk en nå. Har hatt tre sittinger til nå og har nok like mange igjen. Men gud å tid det tar! Artisten jeg bruker er så ettertraktet at jeg må vente i måneder på hver gang :(

Kjenner til lange ventetider..

Hvem går du til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være harry, det kan være sexy, og det kan være ingen av delene.

Kommer helt an på kvinnen og tatoveringen.

Hva enkeltindivider tenner på eller ei er jo en meningsløs ting å diskutere, samme faen det vel, selv får jeg innovertiss av folk som går i solstudio............grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke anledninger da ?

jeg jobber oppmot en del mennesker som dømmer(har opplevd det ved flere annledninger) Dvs er det et møte så må jeg ha på skjorte osv og da er det dumt hvis vi er på jobb relaterte reiser og den slags, så er det en veldig stor fordel og bare kunne gli pent og pyntlig igjennom uten og få alle til og rette øynene sine mot oss da det faktisk kan slå uheldig ut for meg..

En annen ting er familierelaterte ting og privat generelt, men der bryr jeg meg ikke så mye.. Litt i begravelser og sånt. Av respekt for dem eldre

Endret av Viventium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Noen kler det, andre ikke. Det kommer helt an på både tatoveringen og mennesket som har den :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre på jenter enn på gutter. Triana fks., ser rå ut med sine.

Og elsker sleeven til John Mayer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker tatovertinger og har en selv. Har datet en fyr som hadde flere tåpelige og dumme tatoveringer, men lot ikke det være et hinder. For det er personligheten som er det viktigste, selv om utseende spiller inn. Men det er ikke tatoveringene jeg dater, og hver tatovering har en historie, han sine var ganske morsomme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuurat dette temaet synes jeg er så innmari utdebattert og latterlig. Disse diskusjonene får frem blodfeministen i meg, jeg får helt fnatt når jeg leser argumentasjon om at kvinners kropper er så vakre uten og ditten og datten.

Men hallo, kjære mann? Jeg eksisterer faktisk ikke kun for å være til pynt og behag for deg. Jeg gir faktisk en god faen i hva du, som mann, måtte mene om min kropp, mine tatoveringer, mine arr og mine skavanker. For det er MIN kropp, MIN kropp som jeg bruker til å leve, elske, erfare. Den er ikke alle verdens mannfolk sin, den er ikke noe du har noe krav på å karaktersette eller bedømme.

Når det er sagt og min verste irritasjon får lagt seg er jeg den første til å innrømme at tatoveringer kan være fryktelig stygge. Jeg har flere selv og to av de holder jeg på å fjerne med laser nettopp fordi jeg aldri har vært fornøyd med dem. Men aldri har jeg møtt en mann som har brydd seg om mine tatoveringer mer enn jeg selv har gjort.

Jeg tror de menn som på død og liv må uttale seg om at tatoveringer er stygt på kvinner er i samme gruppe som de taperne som sverger til PUA-teorier og slike greier. Disse mannfolka har aldri og kommer aldri til å skjønne dette med kvinner. Derfor nedrakking av det som kan rakkes ned på og tatoveringer er jo noe av det enkleste sånn sett. De menn som er noenlunde oppegående har derimot skjønt, i likhet med de fleste andre, voksne oppegående mennesker, at noen tatoveringer verken definerer et menneske eller sier noe som helst om deres karaktersvakheter eller -styrker. Om noe annet så gjør en tatovering at de stygge sidene hos enkelte mennesker kommer så altfor tydelig frem, man degenererer til ungdomskolementalitet når man på død og liv skal kritisere og bedømme andre for noe slikt.

Heldigvis treffer jeg sjelden menn som kommer med slike lavpannede uttalelser. Ja, menn jeg omgås liker vakre kvinner, men aldri om en tatovering ville hindret noen av dem i å bli kjent med eller bli tiltrukket av en kvinne. Slik liker jeg å tro at de fleste menn er. Å se på dem som sjåvinistiske tøfler med et mindreverdighetskompleks så stort at de får glede utav å rakke ned på kvinner for en eller annen grunn, det blir jeg ganske deppa av.

Anonymous poster hash: f5d7a...4c5

RAGE :sinna:

Anonymous poster hash: dbf9d...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om tatoveringer med mindre det er i tryne eller noe. Om det blir for mange av de, er det sjeldent pent da. Er også forskjell på type tatovering. Det kan være skikkelig fint, men superharry også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Tatoveringer er utrolig fint! Så lenge de faktisk er gjort bra, da.
Synes f.eks. ikke sommerfugler, tribals, delfiner og slikt er noe særlig, men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke tatoveringer i det hele tatt. Synes ren hud er så mye penere. Men bryr meg ikke om folk har det, man må jo få bestemme over sin egen hud :)

Typen har 3 (forferdelig stygge) tatoveringer, og han har planer om å ta flere. Det er helt og holdent hans valg, og han vet at det ikke nytter å spørre meg om hva jeg synes for jeg liker det ikke uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan Barbossa heter han :)

Var innom og kikka, kult :)

Mest fra Electric Linda her, men skal fortsette hos Leila på Black Cat Ink når pengeboka tillater det.

Endret av Haugenjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...