Gå til innhold

Tatoveringer


Gjest Dude91

Anbefalte innlegg

Veldig glad i tatoveringer (og piercinger!), har endel selv, det har kjæresten min også :-)

Ser på det som kunst, hater tribals, dritstygt. Men motiv med mening er fint!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på tatoveringene mine som kunst jeg da, det samme gjør samboeren min. Tatoveringer laget av dyktige artister er vakkert i mine øyne :)

Jeg er også enig med deg :)

På meg så har det blitt en del, og mer blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er veldig fint på noen. Har en selv, små svarte fugler på venstre arm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tatoveringer kan være fint, men folka som har de pleier å være av den harry typen.



Anonymous poster hash: dbf9d...796
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes tatoveringer er vakkert jeg. Finnes jo noen tatovører som ikke gjør jobben sin, men ser på det som kunst på kroppen, spesielt om det ligger historie bak tatoveringen. Superhot med sleeve på menn! Men har merket at det har blitt veldig populært med sleeves på jenter i det siste, 3/6 i venninnegjengen min har det nå, og jeg tror helt ærlig at de kommer til å angre og bli lei av de etter hvert, spesielt når de går i penkjoler osv, syntes jeg ikke det er særlig pent. Har 2 tatoveringer selv, men på usynlige steder når jeg går med normale klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg synes kule tatoveringer er greie, altså hodeskaller og til en viss grad også stammetatoveringer. Tramp stamp er også kult, men jeg synes ikke noe om sånne tilfeldige stjerner og bokstaver og sånt. Har for øvrig ingen tatoveringer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg selv har veldig mange tattoos og piercinger (fra topp til tå). Jeg elsker tattooveringer, det er kunstverk i mine øyne. Alle mine tattooveringer har blitt tatt av de beste artistene i norge. Jeg er forresten ei jente :)

Anonymous poster hash: 245a9...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer kan være så ekstremt fint og turn on! På den riktige personen, med den riktige/de riktige tatoveringen. Både menn og kvinner. Triana Iglesias er jo dødsfet med tattisene sine og det er såå mange menn som blir dobbelt så deilig med det. Men som nevnt tidligere over her er halsen og andre veldig synlige områder superharry. Tribal er stygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Noen kler det, andre ikke. Noen tattiser er veldig fine, og noen er dritstygge.

For meg er det hverken en turn off eller en turn on, driter i det.

Jeg har en som er så stygg at jeg takker gud hver dag for at den er på ryggen så jeg aldri ser den selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Noen kler det, andre ikke. Noen tattiser er veldig fine, og noen er dritstygge.

For meg er det hverken en turn off eller en turn on, driter i det.

Jeg har en som er så stygg at jeg takker gud hver dag for at den er på ryggen så jeg aldri ser den selv :fnise:

Found it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er drit kult! Gutter med tattoveringer ser litt mer "badboy" ut og det liker vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med eksempler på motiv du synes er Harry eller kjedelige :)

Anonymous poster hash: 8313f...68c

Kjedelige motiver er fugler, klisjeer som "stay strong", uendeligtegnet, drømmefangere etc. Harry tatoveringer er så mangt, men jeg kan jo nevne slike som tatoverer navlen sin slik at det ser ut som rompehullet til en katt og andre "morsomheter". Googlet "ugly tattoos" for å finne eksempler, men det var så alt for mange å velge mellom, så du får bare gjøre det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også enig med deg :)

På meg så har det blitt en del, og mer blir det!

Samme her! Holder på med en fantastisk en nå. Har hatt tre sittinger til nå og har nok like mange igjen. Men gud å tid det tar! Artisten jeg bruker er så ettertraktet at jeg må vente i måneder på hver gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes tatoveringer er vakkert jeg. Finnes jo noen tatovører som ikke gjør jobben sin, men ser på det som kunst på kroppen, spesielt om det ligger historie bak tatoveringen. Superhot med sleeve på menn! Men har merket at det har blitt veldig populært med sleeves på jenter i det siste, 3/6 i venninnegjengen min har det nå, og jeg tror helt ærlig at de kommer til å angre og bli lei av de etter hvert, spesielt når de går i penkjoler osv, syntes jeg ikke det er særlig pent. Har 2 tatoveringer selv, men på usynlige steder når jeg går med normale klær :)

Enig med deg! Merker denne trenden med sleeves på jenter jeg og. ganske mange irundt meg som skaffer seg store fargerike tattoveringer som dekker hele armen. Kanskje ikke så veldig gjennomtenkt...?

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med deg! Merker denne trenden med sleeves på jenter jeg og. ganske mange irundt meg som skaffer seg store fargerike tattoveringer som dekker hele armen. Kanskje ikke så veldig gjennomtenkt...?

Hvorfor skulle ikke det vært gjennomtenkt mener du? Jeg er selv ei jente med tattoo sleeves på begge armer, har også magen, føttene og halsen dekka og alle mine er godt gjennomtenkte. Kommer aldri til å angre på at jeg har tattoovert meg.

Anonymous poster hash: 245a9...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kan være veldig fint på noen, samtidig som på andre ser det jævlig ut. Kommer helt an på størrelsen, motivet, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det vært gjennomtenkt mener du? Jeg er selv ei jente med tattoo sleeves på begge armer, har også magen, føttene og halsen dekka og alle mine er godt gjennomtenkte. Kommer aldri til å angre på at jeg har tattoovert meg.

Anonymous poster hash: 245a9...f93

Selvsagt mange som ikke kommer til å angre, men jeg tror alikevel det er flere av de som har kastet seg på denne "sleeve" trenden ikke har reflektert over det at den kommer til å være der resten av livet, og angre seg.. Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...