Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Får opprette en treningsdagbok så jeg kan se hvor flink jeg er og ikke er.

Kan starte med dagen idag:

Trening:

Yoga 45 min.

Mat hittil idag:

Frokost: Eggerøre og en grov skive med kalkunpålegg!

Lunsj: En proteinmuffin, et eple med kanel, to knekkebrød med peanøttsmør og en håndfull mandler.

Lunsjen ble spist etter yogaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Hopper inn her også, jeg.

Får skikkelig inspirasjon av instagramen din så igår laget jeg min egen kyllingsalat :D Var godt men lite digg at smaken kom opp igjen på elipsemaskinen. :fnise: Ble så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :D lurt å vente litt lenger når du skal ha kondisjonstrening enn styrketrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykehus og hjemmesykepleie. Blir mye gåing og trapper! (Jeg kjører ikke bil).

Må legge til at sykling og er kjempe fint! Så finnes jo masse bra måter å trene på uten å betale store summer :)

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det en del gåing og slikt! :) Jeg har jo sittestillende "jobb"/studie så jeg bever meg kun når jeg bestemmer meg for det. Skal bli flinkere til å gå turer å slikt, også må jeg bli flinkere til å besøke folk så jeg kan ta sykkelen fatt! :P

Resten av dagen igår spiste jeg:

Middag: Chicken curry

Snacks: to knekkebrød med brunost, et eple

Skal kutte ned på inntak av mel-produkter og har startet dagen idag bra. Men jeg tror nok at jeg ikke gidder å legge inn hva jeg har spist før slutten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes det er litt gøy å følge med på treningsdagbøker, så slenger meg innpå her.

Vet ikke helt om du har noen mål osv du skal klare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målene er å bli i bedre form, føle meg mer vel, unngå oppblåsthet og generelt få en sunnere livsstil. Jeg må jo bli sunnere uansett siden jeg har hjertetrøbbel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker aldri hva det heter, men jeg har mye lettere for å få hjerte- og karsykdommer som folk får av overvekt (altså jeg kan få slike sykdommer uten at jeg blir overvektig selv), jeg har lettere for å få hjerteattak og så er det noe med klaffene. Jeg kan leve helt normalt og slippe plager så lenge jeg lever sunt mtp mat og bevegelse, men kan trenge hjertetransplantasjon hvis jeg lever usunt. Vil helst slippe hjertetransplantasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Wow, da har du virkelig en sterk, indre motivasjon for å spise sunt og bevege deg! Nettopp det å holde seg frisk synes jeg er den beste motivajsonen man kan ha.

Det er en utrolig fin ting å trene for å ta vare på det livet man har fått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har jo det! Men sliter likevel med å komme ordentlig i gang med treningen, dog mest fordi jeg sliter med ryggen. Har lenge tenkt at jeg må komme meg til fysioterapeut men det har jeg ikke sjans på å klare økonomisk. Håper derfor at yoga kan hjelp meg litt :)

Tror ikke jeg får trent noe idag, vi har besøk enda og Knut har ikke tenkt seg på trening.. Det er for kaldt til å jogge nå og jeg trener ikke yoga foran besøket vårt altså! :ler:

Har idag holdt meg innenfor kaloriinntaket, selvom jeg kunne gjort et litt bedre valg til middagen:

Frokost: "soaked oats" med eplebiter, kanel og litt mandler

Lunsj: Isbergsalat, bacon og hardkokt egg.

Mellommåltid: En kopp med pukka te, Three Mints

Middag: Vi grillet med familien, og i stedet for et stykke kjøtt og noe salat valgte jeg 3 grillpølser i speltlompe :( Pølsene var ikke noe gode engang, haha.

Har hittil drukket 3 liter vann idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah det skjønner jeg godt at du ikke har lyst til.

Ikke sant, vi har en kropp og den skal bære oss gjennom livet. Når det er sagt så har jeg en veldig usunn dag. Men jeg er ikke bra idag og sliter med å i det hele tatt få ned noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...