Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg har opprettet tråd for å flyttes, men hvis du har tid er det bare å flytte meg! :)

*lite å gjøre på jobb i dag*

Flyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valp og prøving? Spennende! Herlig rase :jepp:

:velkommen: Tekola :)

Her skal alt komme på en gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

EL-slim, økt utflod, ømme pupper, slimpropp!

Sånn, nå er den offisielt en prøverdagbok :nigo::ler:

Jeg vil også ha valp, men det er visst ikke aktuelt med et barn på snart ett og en til i augusy. Skjønner ikke det. Spesielt siden jeg har lyst på en søt liten New Foundlandshund eller Old English Sheepdog :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk hatt en hel time borte fra pulten på jobb OG det var til og med ut av bygningen! Har vært og hentet noe hos et annet firma, og så tok jeg litt bilder til en rapport som jeg skriver på ;)

Er på vei hjem nå, skal innom og hente pakke både på posten og mypack. Puter og pledd til stua, så nå blir det så fint!
M skal jobbe noen timer ekstra i dag, så det er jeg som kommer først hjem for en gangs skyld

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL-slim, økt utflod, ømme pupper, slimpropp!

Sånn, nå er den offisielt en prøverdagbok :nigo::ler:

Jeg vil også ha valp, men det er visst ikke aktuelt med et barn på snart ett og en til i augusy. Skjønner ikke det. Spesielt siden jeg har lyst på en søt liten New Foundlandshund eller Old English Sheepdog :plystre:

Jeg tror egentlig ikke at valp og baby passer sammen uansett størrelse på bikkja (eller man må ihvertfall passe bedre på)

Hvis hunden er liten må man jo passe på at ungen ikke brekker bein på bikkja, og når bikkja er stor må man passe på det omvendte :ler: Forhåpentligvis har vi fått noenlunde kustus på valpefaktene til bikkja før et eventuelt avkom dukker opp, men da er det vel tid for en krevende tenåringsperiode med en hund som har bestemt seg for å teste grenser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvedagbok! :hoppe:

Vi tenkte samme, så skaffet oss valp i fjor sommer da vi begynte prøvingen. En fordel med at bebis lar vente på seg, er at valpen blir litt mer oppdratt i mellomtida. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei hjem nå etter over 9 timer på jobb. M sendte meg en snap nå, og det er visst roseblader fra gangen og ut i stua. Spent på hva jeg finner når jeg kommer hjem! M er ikke hjemme, så da tipper jeg at det er sjokolade eller noe (og resten av rosebuketten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I was right! Melkesjokolade, roser og et kort.

"Ikke mer p-piller :)

Nå blir det snart tid for baking!

Elsker deg, kjære"

:rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er best! :yvonne:

Han ville markere at det var en spesiell dag i går (første dag uten pille), og at jeg sikkert ikke kom til å gå på pille før jeg var minst 50. :ler: Kan (forhåpentligvis) bli noen unger på den tida ;)

Jeg er så sykt trøtt for tida, jeg trodde det var voltaren som gjorde at jeg var trøtt, men jeg har ikke tatt det siden søndag. I går la jeg meg halv ti, og allikevel var jeg helt i koma da vekkerklokka ringte halv seks. :Gjesp:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helga for min del er over. Har akkurat ankommet kontoret, og her regner jeg med at jeg blir i noen timer fremover.

I går var vi på besøk hos foreldrene mine, fikk lånt bil så vi fikk hentet stuebordet hos Bolia.

Jeg venter fremdeles på TR, bør få den i løpet av dagen i dag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er på plass. Let the games begin! :humpe: (eller vente noen dager :ler:)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 4,5 timer i dag. Har jobbet 7,5 timer ekstra denne uka, og i morgen blir det vel ihvertfall 2 timer overtid...

Foten min har begynt å gjøre vondt igjen, så jeg får prøve å skvise inn en legetime i løpet av uka... Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...