Gå til innhold

Står dere når dere tørkere dere etter toalettbesøket?


Gjest Gjest_Kvinne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kvinne_*

Så at dette ble nevnt i den debatten om bremsespor, hvor det blant noen virket som om det var uvanlig at man står og tørker seg.

Så hva gjør dere?

Jeg står når jeg tørker meg, og det gjør jeg både når jeg har gjort nr. 1 og nr. 2. Har alltid gjort dette, og har ikke tenkt på at det er noen som gjør de mens de sitter. Ser for meg at det kan være noe kronglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tine_*

Jeg sitter også.

Og såvidt jeg kan huske fra tiden hvor vi jentene gikk flere sammen på toalettet, satt alle venninnene mine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har tisset tørker jeg meg akkurat i det jeg står opp. :fnise:

Jeg sitter når jeg tørker meg etter å ha bæsjet, men det er faktisk ikke så lenge siden jeg fant ut at det er enklere sånn enn å ta det når man står :fnise:

*utlevering*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke upraktisk å stå? Jeg mener, det må jo begynne å dryppe før man er i stående stilling og begynner å tørke, og dermed må man tørke mer enn seg selv også.

Jeg sitter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kvinne_*
Jeg sitter også.

Og såvidt jeg kan huske fra tiden hvor vi jentene gikk flere sammen på toalettet, satt alle venninnene mine også.

Nå lurer jeg på hvorfor jeg står... Hvorfor sitter dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*
Er det ikke upraktisk å stå? Jeg mener, det må jo begynne å dryppe før man er i stående stilling og begynner å tørke, og dermed må man tørke mer enn seg selv også.

Jeg sitter.

Har aldri opplevd at det drypper. Er rask med å tørke fremme, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forundret_*

Stå når man tørker seg i ræva etter å ha driti?

Men vil ikke etterlatenskapen gni seg inn i rumpeballene på den måten?

Høres da uhygenisk ut. Når man sitter spres jo rumpeballene og man får rengjort skikkelig.. Har aldri tenkt tanken på å stå engang. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at det drypper. Er rask med å tørke fremme, så det er ikke noe problem.

Snodig. Men da kunne du jo egentlig tørket mens du satt, siden du nå tørker deg på vei opp, da er det plutselig mye som må koordineres på en gang, da. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*
Stå når man tørker seg i ræva etter å ha driti?

Men vil ikke etterlatenskapen gni seg inn i rumpeballene på den måten?

Høres da uhygenisk ut. Når man sitter spres jo rumpeballene og man får rengjort skikkelig.. Har aldri tenkt tanken på å stå engang. :fnise:

Aldri opplevd.

Hvordan får man plass til å tørke seg bak når man sitter da? Og har man i det hele tatt kontroll over hva hånda berører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kvinne_*
Snodig. Men da kunne du jo egentlig tørket mens du satt, siden du nå tørker deg på vei opp, da er det plutselig mye som må koordineres på en gang, da. :ler:

Hvorfor det? Man skal jo opp av toalettet likevel, så kan likevel ta tørkinga mens man står. Jeg har papiret klart, reiser meg, tørker meg framme (mens jeg reiser meg) og så bak. Ferdig. Fort gjort. Ikke noe søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Forundret_*
Aldri opplevd.

Hvordan får man plass til å tørke seg bak når man sitter da? Og har man i det hele tatt kontroll over hva hånda berører?

Du sitter litt på kanten av dosetet, deretter fører du hånden bak til anus - tørker. Du berører hverken doskål eller gnikker fingrene inn i ræva slik jeg ser for meg hvis man står.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Man skal jo opp av toalettet likevel, så kan likevel ta tørkinga mens man står. Jeg har papiret klart, reiser meg, tørker meg framme (mens jeg reiser meg) og så bak. Ferdig. Fort gjort. Ikke noe søl.

Ja, skjønner konseptet, men det har faktisk aldri falt meg inn at det går an å gjøre det på den måten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig. Men da kunne du jo egentlig tørket mens du satt, siden du nå tørker deg på vei opp, da er det plutselig mye som må koordineres på en gang, da. :ler:

Jeg syns det er lettere å komme til ;) sitter klar med dopapir i hånda og tørker så fort ræva letter fra doringen :ler::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Står du og gjør fra deg også da, ts?

Nei.

Ærlig talt, jeg trodde virkelig at det var flere enn meg som står når de tørker seg framme og bak. Lurer på hvorfor jeg har gjort det på denne måten så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...