Gå til innhold

bollemus


Gjest Bollejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Bollejenta

Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mannen_*

Helt ærlig - jeg synes det er fint jeg. Kjønnsorganer kommer i alle former og fasonger, og hvis jeg tenner på personen som helhet så vil jeg nok like understellet også :)

Men er ikke bollemus egentlig når det er litt ekstra fett på venusberget, sånn at det står litt ut? Trodde ikke det hadde noe med kjønnsleppene å gjøre. Uansett så tviler jeg sterkt på at det er derfor du har vært uheldig i noen forhold. Vær stolt av kroppen din du, så finner du nok noen som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig - jeg synes det er fint jeg. Kjønnsorganer kommer i alle former og fasonger, og hvis jeg tenner på personen som helhet så vil jeg nok like understellet også :)

Men er ikke bollemus egentlig når det er litt ekstra fett på venusberget, sånn at det står litt ut? Trodde ikke det hadde noe med kjønnsleppene å gjøre. Uansett så tviler jeg sterkt på at det er derfor du har vært uheldig i noen forhold. Vær stolt av kroppen din du, så finner du nok noen som passer for deg.

Fett og fett!

Det er vel heller skambenet som stikker litt lengere ut, trenger ikke være fett der

Jeg elsker bollemus, skjønner ikke at det kan være turnoff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enige med dem over her om at du ikke må tenke negativt på det :)

En ting også er jo det at hvis du får dårlig selvtillit av at kjønsleppene er litt for store så merkes det veldig godt av andre parten, selv om man kansje ikke gir utrykk for det. Det er utrolig hva kroppspråket kan si... Og dårlig selvtillit er jo ikke helt bra i senga iværtfall... :trist:

Men tenk også på hvormange forskjellige fasonger penisen kommer i da.. Store, små, for mye forhud og forlite... Det er jo nesten det samme :) man må bare akseptere det man har blitt tildelt og gjøre det beste av det, og da skal du se at det blir fantastisk :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bollemus har ikke noe med kjønnsleppenes tykkelse å gjøre. Bollemus blir det når "skambenet" buer tydelig utover, en forhøyning som man ser tydelig når jenta har truse/bikini, og står eller ligger med samlede ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cameltoe-lover

Personlig er bollemus, store lepper og stor clit en utrolig turn-on for meg. Får dirringer i kroppen når jeg antyder en bollemus gjennom klærne til dere kvinner ;)

Det er jo faktisk ikke bare menn som pumper kjønnet sitt i vacuumpumpe nå lenger :) Mange kvinner pumper opp og får et fantastisk kjønn ;)

PUMP IT UP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*

Nå må man holde tungen rett i munnen.

Bollemus er rett og slett et uttrykk som kommer av det virker som om venusberget buler.

Hvorfor?

Det har å gjøre med hårveksten på venusberget, eller den mye omtalte frodige "dotten".

I dag er det desverre ikke så vanlig å se bollemus.

Tidliger kunne man skimte konturene av hårene som var inni bikinitruser når jentene lå på rygg.

Bollemus er nesten ensbetydende med "kraftig dott", og har ingenting med selve kjønnsorganene å gjøre.

Som noen her antyder så er "bollemus" noe av det mest sexy en mann kan tenke seg.

Jeg tror jeg har mange med meg på dette synspunktet.

en bollemus er som en magnet for øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man holde tungen rett i munnen.

Bollemus er rett og slett et uttrykk som kommer av det virker som om venusberget buler.

Hvorfor?

Det har å gjøre med hårveksten på venusberget, eller den mye omtalte frodige "dotten".

I dag er det desverre ikke så vanlig å se bollemus.

Tidliger kunne man skimte konturene av hårene som var inni bikinitruser når jentene lå på rygg.

Bollemus er nesten ensbetydende med "kraftig dott", og har ingenting med selve kjønnsorganene å gjøre.

Som noen her antyder så er "bollemus" noe av det mest sexy en mann kan tenke seg.

Jeg tror jeg har mange med meg på dette synspunktet.

en bollemus er som en magnet for øynene.

Hæ???

Kvinner har jo ikke en stålbørst i trusa!

Det er nok heller skambenet eller muligens fett framme i skrittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll
Nå må man holde tungen rett i munnen.

Bollemus er rett og slett et uttrykk som kommer av det virker som om venusberget buler.

Hvorfor?

Det har å gjøre med hårveksten på venusberget, eller den mye omtalte frodige "dotten".

I dag er det desverre ikke så vanlig å se bollemus.

Tidliger kunne man skimte konturene av hårene som var inni bikinitruser når jentene lå på rygg.

Bollemus er nesten ensbetydende med "kraftig dott", og har ingenting med selve kjønnsorganene å gjøre.

Som noen her antyder så er "bollemus" noe av det mest sexy en mann kan tenke seg.

Jeg tror jeg har mange med meg på dette synspunktet.

en bollemus er som en magnet for øynene.

Trenger ikke være hår som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingenting galt med bollemus vel....er vel bare fordeler med det

Her har jeg samlet noe info:

Jeg skal forklare litt de forskjellige begrepene her :

BOLLLEMUS

Det er når musa synes utenpå trusa, og det har ikke så mye å si om jenta er tynn eller tjukk, men selvfølgelig litt da. Tynne jenter kan ha det akkurat som fyldige jenter kan ha det :ler:

MEN; det er ikke skikkelig bollemus uten at den synes utenpå bunade, som en annen var inne på her :hoho:

BANKEMUS

Det er IKKE en flatbanka mus, det er når musa er like hard som en bordplate, bank i bordet, og det kommer av at jenta ikke har fett på kroppen ohmy.gif Kan være vond å ha med å gjøre, spes under sex, da mannen risikerer å få gnagsår oppå staken :hoho:

Det er også forsket på at de som har bollemus har et bedre sexliv og oppnår flere og bedre orgasmer enn de med bankemus, det har vel med at det er mykere, og at man slipper å ligger der og tenke på at AUU !! dette kommer til å gjøre vondt, da spesielt for mannen :hoho: :hoho:

Kan vi ikke begynne å måle mus i håndfuller da, slik som mannfolkene gjøre med puppene våre ?? :rodme:

EN HÅNDFULL MUS !!! :ler2: :ler2:

Endret av Pludre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_cesilie_*
Jeg har ikke hørt om en eneste mann som ikke synes at en fin bollemus er ekstra lekkert!

jeg hører kun negativt om bollemus jeg:S... fra gutter liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er en eldre tråd om noe av det samme (slarkete og bollete vaginaer): http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=190206

Tenåringsgutter synes vel det er kult med bollemus og slikt mens menn gjerne foretrekker rene linjer.

Jeg tror nok det er helt individuelt hva man foretrekker. Så det var en ganske umoden og ureflektert uttalelse du kom med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GodGutt

Bollemus er bra, det er veldig sexy med en fin bollemus. den behøver ikke være glattbarbert, den skal bare ikke være usynlig under en reinskog av hår (turnoff). Man skal ikke være kravstor. Det kvinnelige kjønn er veldig vakkert, det viktigste er å ta vare på seg selv, være fornøyd med seg selv og ikke være redd for å vise hvem man er. Jeg elsker jenter som er åpne med den personen hun er sammen med (så lenge hun holder seg til en av gangen). Bollemus eller bankmus. vær den du er og ikke vær redd. bollemus er det mykeste, mest følsome og beste. Vær stolte bolleeiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man holde tungen rett i munnen.

Bollemus er rett og slett et uttrykk som kommer av det virker som om venusberget buler.

Hvorfor?

Det har å gjøre med hårveksten på venusberget, eller den mye omtalte frodige "dotten".

I dag er det desverre ikke så vanlig å se bollemus.

Tidliger kunne man skimte konturene av hårene som var inni bikinitruser når jentene lå på rygg.

Bollemus er nesten ensbetydende med "kraftig dott", og har ingenting med selve kjønnsorganene å gjøre.

Som noen her antyder så er "bollemus" noe av det mest sexy en mann kan tenke seg.

Jeg tror jeg har mange med meg på dette synspunktet.

en bollemus er som en magnet for øynene.

Det er nok mange teorier og meninger om hva bollemus er forstår jeg.

Den jeg hører oftest er det at skambenet "buler" mer ut av kroppen.

Og ja, jeg liker dem ... i alle fasonger

Endret av Bjørn-Tore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...