Gå til innhold

bollemus


Gjest Bollejenta

Anbefalte innlegg

bollemus er store skammlepper,gjærne de inndre og ytre.jeg liker de så stoooore som mulig.en kusse med så kalt normale lepper tenner ikke meg.så hvis du har store lepper er det ikke grunnen til et dårlig parforhold?

skulle gjærne trufet en jente med sikelige lepper i en trang taits.så jenter få fram fitta snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må man holde tungen rett i munnen.

Bollemus er rett og slett et uttrykk som kommer av det virker som om venusberget buler.

Hvorfor?

Det har å gjøre med hårveksten på venusberget, eller den mye omtalte frodige "dotten".

I dag er det desverre ikke så vanlig å se bollemus.

Tidliger kunne man skimte konturene av hårene som var inni bikinitruser når jentene lå på rygg.

Bollemus er nesten ensbetydende med "kraftig dott", og har ingenting med selve kjønnsorganene å gjøre.

Som noen her antyder så er "bollemus" noe av det mest sexy en mann kan tenke seg.

Jeg tror jeg har mange med meg på dette synspunktet.

en bollemus er som en magnet for øynene.

Her er det sannelig begrepsforvirring, dotten du snakker om er det som populært kalles dørmatte.

Bollemus er når selve fitta buler ut under en stram bukse, du kan se buksa/trusa går inn i sprekken og fitta ser ut som ei mini rumpe:-)

Bollemus er kult det, men dørmatte, urskog, gryteskrubb, det er turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollemuslover

Hurra for Bollemus!!

De er pene å se på,

myke å ta på

og deilige å ta på.

Hurra! Hurra! Hurra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemus-mann

Tydeligvis mange som ikke skjønner hva bollemus er. Har ingenting med kjønnslepper eller kjønnshår å gjøre. Bollemus er rett og slett ei mus som har en tydelig kurve når eieren er barbert/frisert og ligger på ryggen, eller ses fra siden.

Alle har en liten kurve, men enkelte har en skikkelig tydelig kurve, og det er denne kurven vi bollemus-elskere liker så godt å legge hånden vår på.

Husk hva Marylin Monroe engang sa: den korteste veien til en manns hjerte er en kurve.

Hun tenkte nok på bollemusa si, litt fyldige jenter har som oftest de deiligste bollemusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsgutter synes vel det er kult med bollemus og slikt mens menn gjerne foretrekker rene linjer.

"Rene linjer"???

unnskyld, men den logikken der gir lite mening. Om det er ditt personlige standpunkt er min gjetning at du ikke akkurat representerer noe bredt flertall av 'menn'. Ellers takk for et interessant, men sært synspunkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*

Bollemus? kan vi ikke bare kalle det vanlig fitte?, det er jo hølet mennene skal inn i. og det er jo samme faen om musa er flat eller bollette. Skjønner ikke hvorfor alle synes det er turnoff med bollemus. okei da, det er ikke alltid det ser like bra ut med trange jeans, men det er mange som liker det. og vi er født sånn som vi er. og det er ingenting vi kan gjøre med det. utenom operasjoner og diverse dritt. men det beste er å leve med seg selv slik man er. og ikke ta seg nær av alt man hører fra andre. Flere av de jeg kjenner har litt bollette mus, og ja noen av de skulle av og til ønske musa/fitta demmers var helt flat som en pannekake. men jeg skal si dere en ting, det er mange gutter som liker jenter med bollette mus, og jeg synes det ikke er noe galt i det selv. Så ikke la dette gå inn i hodet på dere. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

herregud bolle mus er ikje en mus me masse hår liksom..

det er en vagina me ekstra fett på eller la si som buler litt ut..

kvinner vær stolt over kroppen deres.. har ikke noe å si om den henger eller

buler eller innskrumpa.. kjære tid.

må si du som skrev det me at alle di typene dine va utro og bla bla

er idioter. har ikke noe me kjønnorgane og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
jeg hører kun negativt om bollemus jeg:S... fra gutter liksom

teite menn.... jeg synes personlig at alle muser er vakre. uansett form og farve. alle er forskjellig men alle gir en fantastisk nytelse. både for meg og henne. en nytelse for øyet. Det som er viktigst er det som foregår inni hodet til henne som har musen :-) (teit sagt men akk så sant)

fomle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

Bollemus er herlig, den BØR du være meget stolt av, vent til du treffer en som virkelig setter pris på deg. ¤eldre årgang¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

Har ikke så store kjønslipper men stor klitt som alle jeg har ligget med må ned og sutte på og da sprutgår det før meg så alle vill ta meg bak med en finger inni meg frame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bollemus er store skammlepper

Nei, Nei, Nei. Helt feil. Hvis du leser litt her om definisjoner, så ser du at bollemus har å gjøre med hvor mye benet inni venusberget buer utover. Bollemusa skal syns tydelig når jenta har på seg bikini/truse og står eller ligger med lårene sammen. Det "kravet" oppfylles ikke av store skamlepper, for de er gjemt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsleppene deres er sexy!

Dersom en eller annen dumper deg fordi du har "feil" kjønnslepper så vær glad du slapp å bruke mer tid sammen med en slik dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_gutt_*
Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

bollemus er sexy, og du skal være glad du har, fordi det er mange gutter som liker.

elsker bollemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemusa

Hehe, mye begrepsforvirring her!

Bollemus er, som flere sier, når selve venusberget er en slags kul. Har ingenting med kjønnslepper, kjønnsbehåring eller klitoris å gjøre.

Men jeg vil si meg uenig med de som sier det har noe med mye fett å gjøre, eller at bollemus er ekstra tydelig på feite kvinner.. da jeg veide en del kg mer enn jeg gjør i dag så hadde jeg ikke noen distinkt bollemus. Men jo tynnere jeg blir, jo mer tydelig bollemus får jeg. Det er skambenet som stikker ut, og akkurat som med hoftebena (eller evt ribbein og andre deler av skjelettet) så blir det mer tydelig jo lavere fettprosent man har. I hvert fall på meg!

Forøvrig får jeg stadig høre at jeg har nydelig fitte, og et par elskere har spesifikt uttrykt en spesiell begeistring for at det er en bollemus. Så jeg stresser ikke over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye begrepsforvirring her!

Bollemus er, som flere sier, når selve venusberget er en slags kul. Har ingenting med kjønnslepper, kjønnsbehåring eller klitoris å gjøre.

Men jeg vil si meg uenig med de som sier det har noe med mye fett å gjøre, eller at bollemus er ekstra tydelig på feite kvinner.. da jeg veide en del kg mer enn jeg gjør i dag så hadde jeg ikke noen distinkt bollemus. Men jo tynnere jeg blir, jo mer tydelig bollemus får jeg. Det er skambenet som stikker ut, og akkurat som med hoftebena (eller evt ribbein og andre deler av skjelettet) så blir det mer tydelig jo lavere fettprosent man har. I hvert fall på meg!

Forøvrig får jeg stadig høre at jeg har nydelig fitte, og et par elskere har spesifikt uttrykt en spesiell begeistring for at det er en bollemus. Så jeg stresser ikke over det :)

Takk! Fint hvis folk kunne slutte å blande inn tykke kjønnslepper og overvekt når de definerer bollemus-begrepet. Det dreier seg kun om forskjeller i knokler, på samme måte som en nese enten er lang, kort, buet eller rett, avhengig av nesebenets lengde og profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjeldent man ser mer tullprat enn i akkurat dette spørsmålet. Folk oppfører seg som om "bollemus" er en vitenskapelig definisjon, støttet av semantikk og språklige regler. Slik er det selvsagt ikke.

En bollemus er når musa buler så synlig at man ser det tydelig gjennom tettsittende bukser. Enkelt og greit. Detaljene, hvorvidt det er kjønnsleppene eller venusberget som buler (mest), får bli opp til enhver. Det er også uendelig mange grader av "bollemus", og iom. at ingen fitter er helt flate, hverken venusberget eller området nedenfor, så eksisterer det ingen målbar definisjon på hva som regnes som en "bollemus" eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laksen
Mye rart her ja....

Velger å se dette heller med litt danske øyne jeg...

Ei mus skal bolles!!! :D

Er "bolles" et universelt uttrykk for å slikke, beføle, bite, leke, blåse og penetrere?

Hvis ikke, så vil ikke jeg kun bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...