Gå til innhold

bollemus


Gjest Bollejenta

Anbefalte innlegg

Gjest bollemusa
Det er sjeldent man ser mer tullprat enn i akkurat dette spørsmålet. Folk oppfører seg som om "bollemus" er en vitenskapelig definisjon, støttet av semantikk og språklige regler. Slik er det selvsagt ikke.

En bollemus er når musa buler så synlig at man ser det tydelig gjennom tettsittende bukser. Enkelt og greit. Detaljene, hvorvidt det er kjønnsleppene eller venusberget som buler (mest), får bli opp til enhver. Det er også uendelig mange grader av "bollemus", og iom. at ingen fitter er helt flate, hverken venusberget eller området nedenfor, så eksisterer det ingen målbar definisjon på hva som regnes som en "bollemus" eller ikke.

Hehe, sant det. Tror ikke noen språkforskere har fastslått noen endelig definisjon på ordet. Men fremdeles uenig i at store kjønnslepper kvalifiserer for bollemus! De er jo f eks sjelden tydelige gjennom tettsittende bukser, med mindre man får en cameltoe som jo er noe helt annet. Kjønnslepper som henger og slenger er jo ikke bollete. Mer som en taco eller calzone vil jeg si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant det - kjønnslepper i seg selv gir neppe noen "bul". Men det _er_ forskjell på hvor fettrikt området rundt, inkl. de ytre leppene, er. Og dette skaper selvsagt mer bul enn en mindre "fettrik fitte".

Samme kan det være. Jeg elsker alle fitter, enten de er flate eller bollete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det - kjønnslepper i seg selv gir neppe noen "bul". Men det _er_ forskjell på hvor fettrikt området rundt, inkl. de ytre leppene, er. Og dette skaper selvsagt mer bul enn en mindre "fettrik fitte".

Samme kan det være. Jeg elsker alle fitter, enten de er flate eller bollete :-)

Rimmern skrev dette i et innlegg: "En bollemus er når musa buler så synlig at man ser det tydelig gjennom tettsittende bukser. Enkelt og greit." sitat slutt.

Du slår jo med dette i hjel ditt eget "argument" om at en bollemus skal ha mye fett og tykke lepper, for å oppfylle "kravet". Fint at vi nå står tilbake med at det kun er utstående skamben/knokkel som gir bollemus-utseende.

Velkommen etter med riktig definisjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

det er ingenting som er mer sexy enn store fittelepper..

de er jo helt perfekte og suge forsiktig inn i munnen og slikke på;)

ikke skam deg over noe så sexy..

ønsker deg lukke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest "Bollemusa"

Jeg var på en fest engang, og søskenbarnet mitt ba meg ta ansvaret for å få broren hans hjem, som var blitt altfor full til å gå de 2 kilometerne alene. Jeg sa ja, og skulle til å leie han ut av døren, da en voksen kompis av han jeg skulle følge hjem skulle ha han med på en annen fest. Jeg sa at broren hans hadde sagt at jeg skulle få han hjem for han var for full. Jeg husker ikke helt hva kompisen svarte, men setningen endte med ordet "Bollemusa".

Dette skjedde snart 2 år siden, og jeg visste ikke helt hva det var begrepet betydde helt, men nå som jeg vet det, er jeg helt knust. En fullvoksen mann kalte en ung 16 åring for bollemus, synes jeg er ganske sjokkerende. Alt jeg prøvde var å få det fulle søskenbarnet mitt hjem uten å bli påkjørt !

Som sagt, det har gått 2 år siden ordet ble sagt, men likevel tenker jeg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører alltid snakk om at det er så ækkelt, og hinn dagen sa en kompis av meg at bollemus så ut som et ækkelt insekt, og at det var en utrolig stor turn off for han.

Jeg har alltid vært usikker pga at jeg har veldig store kjønnslipper, og tror faktis at det kan være medvirket grunn til at mine forhold aldri varer lenger enn noen par måneder, og ALLE jeg har hatt et forhold til har vært utro mot meg! Han forrige je var sammen med hadde nesten ikke sex med meg en gang. alltid en eller annen undskylding.

Er det noen andre som føler det samme? :trist:

Garantert ikke pga musa di at de har vært utro.

De fleste menn jeg kjenner elsker både bollemus og fyldige kjønnslepper,tur og de fleste rundt omkring ser svært lite på hvordan damene ser ut nedentil.

Sikker på at du ikke bare har vært utsatt for playere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på en fest engang, og søskenbarnet mitt ba meg ta ansvaret for å få broren hans hjem, som var blitt altfor full til å gå de 2 kilometerne alene. Jeg sa ja, og skulle til å leie han ut av døren, da en voksen kompis av han jeg skulle følge hjem skulle ha han med på en annen fest. Jeg sa at broren hans hadde sagt at jeg skulle få han hjem for han var for full. Jeg husker ikke helt hva kompisen svarte, men setningen endte med ordet "Bollemusa".

Dette skjedde snart 2 år siden, og jeg visste ikke helt hva det var begrepet betydde helt, men nå som jeg vet det, er jeg helt knust. En fullvoksen mann kalte en ung 16 åring for bollemus, synes jeg er ganske sjokkerende. Alt jeg prøvde var å få det fulle søskenbarnet mitt hjem uten å bli påkjørt !

Som sagt, det har gått 2 år siden ordet ble sagt, men likevel tenker jeg på det.

Du har vel en fantastisk deilig bollemus da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bollemus, høyt venusberg.

Har alltid vært redd for hva menn ville tenke om det, aldri vært komfortabel med denne bollemus saken.

Men synes det er bra å vite at det faktisk er mange menn som liker det!

Håper jeg finner en sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bollemus, høyt venusberg.

Har alltid vært redd for hva menn ville tenke om det, aldri vært komfortabel med denne bollemus saken.

Men synes det er bra å vite at det faktisk er mange menn som liker det!

Håper jeg finner en sånn ;)

Call me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men svar meg på dette: Kan man bli kvitt bollemusa si om man slanker seg? Og bollemusa bare er fett liksom...

Kan bare snakke for meg selv her; den vil bli mindre men det er skambeinet som ligger til grunn for forhøyningen i utgangspunktet, så "bli kvitt" den gjør du ikke.

Til dere som spekulerer i å operere; vær så snill å ikke bruk så mye tid og krefter på å bekymre dere for hvordan venusberget ser ut! Er det så mange som skal se dere nakne?! Vi mennesker er så utrolig mye mer enn hva vi har mellom beina! Jeg har full pott; både bollemus og cameltoe men har da aldri blitt sparket ut av senga av den grunn! :ler: Om dere har dårlig selvtillit grunnet utseende så prøv å fokusere på de ting man faktisk relativt enkelt kan forandre: tren og spis sunt. Vær glad og utadvent og ingen vil bry seg om hvordan musa ser ut! Vil du uansett ha en kjæreste som dumper deg fordi du har bollemus?! Han er ikke mye verdt.

Avslutningsvis vil jeg si at det fremgår tydelig i alle trådene om bollemus her at det:

1. er ganske utbredt

2. er mange menn som liker det!

Så prøv å ikke heng dere opp i dette jenter.

Bollemus-owners unite! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men svar meg på dette: Kan man bli kvitt bollemusa si om man slanker seg? Og bollemusa bare er fett liksom...

Min har ikke blitt noe mindre da jeg gikk ned i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv her; den vil bli mindre men det er skambeinet som ligger til grunn for forhøyningen i utgangspunktet, så "bli kvitt" den gjør du ikke.

Til dere som spekulerer i å operere; vær så snill å ikke bruk så mye tid og krefter på å bekymre dere for hvordan venusberget ser ut! Er det så mange som skal se dere nakne?! Vi mennesker er så utrolig mye mer enn hva vi har mellom beina! Jeg har full pott; både bollemus og cameltoe men har da aldri blitt sparket ut av senga av den grunn! :ler: Om dere har dårlig selvtillit grunnet utseende så prøv å fokusere på de ting man faktisk relativt enkelt kan forandre: tren og spis sunt. Vær glad og utadvent og ingen vil bry seg om hvordan musa ser ut! Vil du uansett ha en kjæreste som dumper deg fordi du har bollemus?! Han er ikke mye verdt.

Avslutningsvis vil jeg si at det fremgår tydelig i alle trådene om bollemus her at det:

1. er ganske utbredt

2. er mange menn som liker det!

Så prøv å ikke heng dere opp i dette jenter.

Bollemus-owners unite! :fnise:

Har ikke stort skambein.. er bare fett!!! Så da går sikkert alt vekk ved slanking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...