Gå til innhold

må spørre....


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jo jeg lurer så fælt på hva menn egentlig synes, for det er ingen som vil gi meg svar, og jeg har da spurt noen.......er menn veldig opptatt av hvordan det ser ut der nede?......skal det være liten klitt, men små stramme kjønnslepper....eller? jeg har fått intrykk av at det ikke er så nøye....men man blir jo veldig forandret feks når man føder barn.....ei venninde har stoooore indre kjønnslepper og pitteliten klitt...ei annen har stoooor klitt og skrukkete brune kjønnslepper som henger på utsiden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal fitta di ut på nettet? I så fall synes jeg det er best med shava, trange saker. Klitten driter jeg i, kjenner jeg ikke når jeg puttern inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg lurer så fælt på hva menn egentlig synes, for det er ingen som vil gi meg svar, og jeg har da spurt noen.......er menn veldig opptatt av hvordan det ser ut der nede?......skal det være liten klitt, men små stramme kjønnslepper....eller? jeg har fått intrykk av at det ikke er så nøye....men man blir jo veldig forandret feks når man føder barn.....ei venninde har stoooore indre kjønnslepper og pitteliten klitt...ei annen har stoooor klitt og skrukkete brune kjønnslepper som henger på utsiden........

Nei, det blir ikke særlig forandret når man føder barn.

Men kvinner varierer i utgangspunktet veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke særlig forandret når man føder barn.

Men kvinner varierer i utgangspunktet veldig mye!

Jeg kan skrive under på at man blir forandret nedentil etter barnefødsler.

Å da er det ikke bare snakk om at man kanskje blir litt videre, men både klitoris og kjønnslepper kan forandres.

Men alle kvinner er som sagt forskjellige, å noen får ingen eller små forandringer mens andre igjen kan få store forandringer som større og mer slarkete kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er veldig forskjellige akkurat som menn.

Det viktigste for meg er om hun har skikkelig bush, eller er velfrisert det viktigste.

Jeg stiller ikke krav om at hun må være glattbarbert. Å bare være velfrisert der nedom er greit det :)

Men skikkelig buskratt er turnoff.

Og jeg synes stooore kjønnslepper er sexy.

Spesielt om bena er samlet, og hun har bena løftet litt mot brystet slik at det tyter ut - herlig rett og slett.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan aldri huske at hverken jeg eller noen av mine venner har vært interessert i hvordan fitta ser ut, eneste at de fleste er opptatt av at den skal være

- fint frisert, eller veldig gjerne helt glattbarbert.

- den må være helt ren.

- den bør ikke være altfor vid, etter en fødsel er dette vanskelig, knipeøvelser hjelper. Hvordan lepper og klitoris er er uviktig. Det er mye viktigere hvordan du bruker den for å oppnå nytelse. Vil du imponere så lær deg hvordan å knipe for å oppnå ekstra nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker barberte jenter med god underlivshygiene. Hvordan selve vagina ser ut, spiller like liten rolle som hvordan jentas fingeravtrykk ser ut - iallfall så lenge det ikke er snakk om direkte missdannelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og er mann.

Det der har jeg faktiskt aldri tenkt på.

Og da er det vel liten vits å starte nå.

Har nok andre "preferanser"

Men det der ble for detaljert for iallefall meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen betydning i det hele tatt hvordan den ser ut! Er det en man er glad i, så er det jo akkurat det samme hvordan hun ser ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 29 som har operert bort store kjønnslepper. Rett og slett fordi de var i veien. De var ikke kjempestore, men jeg hadde skikkeli komplekser. Var livredd for at noen skulle ta seg en titt der nede. Dette hemmet selvfølgelig sexlivet en del....

Etter operasjon (var singel) var jeg selv kjempefornøyd. Gledet meg til å kunne ha sex uten å være nervøs for at han skulle ta seg en titt!

Hadde sex med 2 tidligere elskere/x'er etter operasjonen. Begge var skuffet over endringen!!!!!! De synes store kjønnslepper var mye mere opphissende.... :forvirret:

Nå har jeg samboer. Han liker meg som jeg er og får se så mye han vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar......men da lurer jeg på noe annet....... :sjenert: er det stor forskjell synes dere?...altså på selve skjeden......kan en mann kjenne stor forskjell i vagina på en ei som har født barn og ei som ikke har det?.......hender typen min blir slapp c....og da får jeg heeeeelt angst og tenker sånnt med en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar......men da lurer jeg på noe annet....... :sjenert:  er det stor forskjell synes dere?...altså på selve skjeden......kan en mann kjenne stor forskjell i vagina på en ei som har født barn og ei som ikke har det?.......hender typen min blir slapp c....og da får jeg heeeeelt angst og tenker sånnt med en gang :sjenert:

Det er nok noe forskjell etter at du har født et barn, men ikke mer enn du kan trene det inn med enkle øvelser. Det kan være flere grunner til at typen din blir slapp, men det må dere finne ut av sammen. De fleste grunnene vil jeg tro er snarere problemer hos han enn hos deg. Uansett om kroppen din er bra eller ikke etter fødselen så tror jeg at god trening slik at den blir enda spenstigere og flottere alltid vil være en bryter for å få typen din på varme tanker. Så kom deg i form hvis du har muligheten og energien til det. Da vil du få bedre selvtillit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er veldig forskjellige akkurat som menn.

Det viktigste for meg er om hun har skikkelig bush, eller er velfrisert det  viktigste.

Jeg stiller ikke krav om at hun må være glattbarbert. Å bare være velfrisert der nedom er greit det :)

Men skikkelig buskratt er turnoff.

Og jeg synes stooore kjønnslepper er sexy.

Spesielt om bena er samlet, og hun har bena løftet litt mot brystet slik at det tyter ut - herlig rett og slett..  :sjenert:

Det må menn også tenke på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen manneinnlegg her blir ganske idiotiske når de sier at de ikke bryr seg om utseende til jenter der nede, men likevel presiserer at jenter må være glattbarberte... :overrasket:

En påberoper faktisk at de skal være glattbarberte på grunn av underlivshygiene, når alle informasjon tilsier at underlivshygienen blir svekket når man er helt glattbarbert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen manneinnlegg her blir ganske idiotiske når de sier at de ikke bryr seg om utseende til jenter der nede, men likevel presiserer at jenter må være glattbarberte... :overrasket:

Tror de mener at det er det samme hvordan kjønnet ser ut, men at en svær "bush" er ekkelt. Må da ærlig si meg enig der. Gjelder det samme for gutta! Hvis staken ligger i et enormt rede, er det ikke mye kos å få fra denne kanten!!!

En påberoper faktisk at de skal være glattbarberte på grunn av underlivshygiene, når alle informasjon tilsier at underlivshygienen blir svekket når man er helt glattbarbert.

Alt kommer an på hvordan du steller høna di ;)

Om den har bush, men ikke blir vaska, så er det jo samme f......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at glattbarbert er best. Nest best er fint frisert, men viktigste er at det er orden i hagen. Ingen overvekst men rent og velduftende. Med forrige dama så var vi begge glattbarbert, og det var veldig deilig, men hun fikk utslett av barbering, så vi måtte kutte det ut, men hun holdt det likevel i orden, og det var det viktigste. Jeg var jo like glad i henne likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Oldtimer_*

Tenner ikke på det damer har der nede i det hele tatt. Det er bare en sprekk som passer godt til det jeg har der nede.

Jeg tenner kun på lange(helst røde) negler, skyhøye tynne hæler, sexy undertøy, lakk, gummi, damer med lange negler som er stilige når de røyker og lettere SM ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på det damer har der nede i det hele tatt. Det er bare en sprekk som passer godt til det jeg har der nede.

Jeg tenner kun på lange(helst røde) negler, skyhøye tynne hæler, sexy undertøy, lakk, gummi, damer med lange negler som er stilige når de røyker og lettere SM ting.

:overrasket::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy med mye hår rundt staken på menn. Det er ekkerlt og femi med menn som friserer seg nedentil...gutter blir bare mer og mer homoaktige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...