Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så var det på tide å åpne en ny dagbok...

Et nytt kapittel i livet er begynt, og jeg vil derfor starte med blanke ark her!

Jeg er nemlig blitt mamma!!!

:grine2:

Jeg er blitt mamma til en aldeles nydelig liten gutt, vår herlige lilleprins!

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Han kom til verden onsdag 5. april 2006 kl. 16.15 ~ 3390 gram, 51 cm lang og 35 cm rundt hodet!

Helt perfekt!

:hjerter_rundt:

Lilleprinsen vår

2 timer gammel

gallery_9407_130_2799.jpg

I denne dagboken vil jeg skrive om livet og hverdagen som mamma, og alt det andre som skjer rundt oss! ;)

Velkommen innom!

:)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir bare helt satt ut av det nydelige barnet ditt jeg Toria :hjerter_rundt:

Gratulerer med ny dagbok.:smilyblomst:

Skal prøve å være litt mer aktiv her enn jeg var i den andre :sjenert:

Ha en fin dag med lille Jacob :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei teddy!!!! :vinke:

Og gratulerer så masse med ny dagbok. Får følge med her i steden for på graviddagbok-sidene. Skal bli spennende å følge med hos deg.

Leste innlegget ditt fra igår og det ble jeg helt rørt av hvordan du beskriver mamma-tilværelsen din :grine: .

Og sier HUFF med tanke på kolikk-natt :grine: . MEn du får huske på det til sommeren. Pumpe deg før du spsier jordbær. For jordbær MÅ man ha. :ler:

Ha en nyyyydelig dag med lille prinsen og mannen.

Og ønsker deg og den nå lille, perfekte familien en fortreffelig

GOD PÅSKE

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann snuppa, måtte forte meg slik at jeg ble første mann til å skrive i boken din. :ler:

Høres ut som at du har hatt en strabasiøs natt men som du sier, nå har du lært. :tommel:

Håper du får en fin påskeferie sammen med det nye familiemedlemmet og alle dine nære og kjære.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Heihei,og gratulerer med ny bok! Skal bli spennende å følge med her framover.

Kolikknatt, stakkars deg, det høres fælt ut. Måtte det bli den siste. :klem:

Goooooooooooood påske til den lille Teddyfamilien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer med ny dagbok! :blomst:

Så kjedelig med urolig natt da... det er fort gjort å spise noe de små magene ikke tåler! Husker at jeg måtte holde meg laaangt unna løk da jeg ammet Brage. Den ene gangen jeg glemte meg sitter fortsatt i! :overrasket:

Håper dere får en fin dag i heimen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med ny dagbok!

Ang. det at Jacob ikke var særlig begeistret for at du hadde spist druer og jordbær: Tror det er sånn man må regne med... Lærer av erfaring, vet du.

VET at jeg kommer til å gjøre en del tabber i starten, men friske små barn ser ut til å takle ganske mye. Heldigvis.

(Jeg vil også flytte over til "generell" nå!! 40+2 i dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mange innlegg her allerede! :overrasket:

Så koselig... :grine2:

Nå sitter jeg her mens mannen hviler litt og Jacob "snorker" på sofaen! :ler2: Har akkurat kledd meg og venter på at en kjele med vann skal koke, så jeg kan diske opp med baguetter og egg til mannen! ;) Så skal vi på Sørl.senteret en tur med foreldrene mine! Jeg må seriøst få handlet inn noen flere bodyer og strømpebukser til lilleprinsen, samt noen ammetopper til meg. Er så utrolig klønete med vanlige gensere... Ikke bare puppene som henger til allmennt åsyn da nei, men en dvaskete geléklump av en mage også! :sjenert::rodme:

Her er forresten et par bilder av en liten prins en tidlig morgen! :)

(Bildene er slettet...)

Tenk - i dag er han blitt en hel uke gammel!

:hjerter_rundt:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare helt satt ut av det nydelige barnet ditt jeg Toria  :hjerter_rundt:

Gratulerer med ny dagbok.:smilyblomst:

Skal prøve å være litt mer aktiv her enn jeg var i den andre  :sjenert: 

Ha en fin dag med lille Jacob :klem:

Takk ! :klem:

Bare koselig om du titter innom vettu...

...og takk for skryt! Jeg blir jo helt satt ut av alle som har så mye kos å si om min lille herlighet! :grine2:

Titter innom for å ønske deg og dine en god påske!

Riktig god påske!

:kose:

Riktig god påske til deg også!

:klem:

Hei!

Gratulerer med ny dagbok!

Ang. det at Jacob ikke var særlig begeistret for at du hadde spist druer og jordbær: Tror det er sånn man må regne med... Lærer av erfaring, vet du.

VET at jeg kommer til å gjøre en del tabber i starten, men friske små barn ser ut til å takle ganske mye. Heldigvis.

(Jeg vil også flytte over til "generell" nå!! 40+2 i dag...)

Takk! Og ja - man må prøve og feile, det er helt sikkert! Greit å finne ut av enkelte ting allerede nå da...for så vidt, selv om slike netter er ALT annet enn morsomt! :forvirret:

Masse (((((((vibber))))))) din vei - håper du også er i mål VELDIG snart! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... lille påskeprinsen!

Jeg er veldig glad for at 2-timersbildet ligger på første siden i denne dagboken, for da er det lett å finne det når jeg får lyst til å ta det frem og beundre lilleprinsen (det skjer nemlig ofte :ler: )

Tenk at her ramler jo erfaringene på allerede første uken - så mye man skal lære om det å være mamma!

Ser ut til at det kan være greit å kjøpe inn endel 50-bodyer, lilleprinsen ligger jo og svømmer i klærne sine. Jeg har liksom hørt at 50-klær er bortkastede penger, men det stemmer jo ikke :riste: *fornøyd*

Sist men ikke minst:

:smilbla: Gratulerer med ny dagbok :smilbla:

:babygutt: - og en ny fase i livet :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok! :klem: Er han en uke allerede? Tiden flyr av sted, det synes i hvertfall jeg! Supersøte bilder!!! :grine2: Kos deg på shopping i dag - jeg kjenner igjen problemet med den magegeleklumpen du beskriver! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille søten! :grine2:

Tenk at han allerede er en uke gammel! :tommel:

Den påskedrakta var nydelig da! Ha en fin dag med shopping, jeg ser han fortsatt kan bruke str. 50 en stund ennå, så da er det jo greit å ha en del klær!

Brage begynte med str. 56 etter to uker, men han var jo større, hele 3720 gram da han ble født!

Og 3D ultralyd-legen mente at lillesøster blir enda litt større... :sjenert:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halla snuppa....her går det unna leste og leste i den andre boka også plutselig var det ny bok på gang!!Leste hele fødsels innlegget ditt.....skrivekrampe????

Grattis me ny bok :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...