Gå til innhold

Miss77's dagbok

miss77

Anbefalte innlegg

Kunne ikke være noe verre jeg! Endelig min tur til å gifte meg!!! Riktig noe godt over ett år til, nærmere bestemt august 2006.

Er godt i gang med planene. Kirke, lokale og frisør er allerede bestilt :) Tidlig ute trodde jeg, men var visst allikevel i siste liten for å få booka der vi ville. Ikke så greit når man skal ut av storbyen og det ikke er så mye å velge mellom.

Sitter nå å funderer på alle småting som må kjøpes inn, slik som sugerør, rørepinner etc. Greit å få ting ned på papiret når man husker det, for jeg regner med at det blir nok å tenke på når den store dagen nærmer seg. Har bestilt "Bryllupsboka" i dag også, og håper at den kan hjelpe meg på vei.

Gleder meg masse til å gifte meg med verdens herligste mann :hjerte:

Må legge inn litt linker på første sida for å finne frem her ser jeg :) :

Playlist kaffe/mingling

Playlist "klinelåter"

"To do"-liste

Program

Meny/vin

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!! Blir jo spennende å følge med på planleggingen....

Lykke til så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med dagbok :P

Og velkommen i gjengen som 2006 brud :P

Skal bli spennende å følge planlegginga di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Gratulerer som gifteklar, og velkommen i gjengen!!!! :) Har de bestemt dato enno? Fører deg opp på lista vår eg, vi er ein fin 06-gjeng allereie, skjønner du!!! ;) Du finn oss her! :) Her inne finn du link til alle dagbøkene til 06-brurene også! Det er nokon som har planlagt mykje, andre mindre - gledar meg til du blir ein av gjengen!!! Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver :vinke:

Og gratulerer med bryllup. Det er bare å suge til seg tips og råd herfra :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med ny dagbok, og ikke minst:

:velkommen:

Jeg gifter meg 2 september i år, så da kan du lære av mine feil... :ler:

Ha en fin dag!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsener :) Datoen er satt, og skal gifte meg den 26.08.2006.

Kommer snart tilbake med mere. Skal til København på lørdag, og tenkte å smugtitte på brudekjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsener :) Datoen er satt, og skal gifte meg den 26.08.2006.

Kommer snart tilbake med mere. Skal til København på lørdag, og tenkte å smugtitte på brudekjoler.

åååå,so kjekt!!! :hoppe: me vil sjå bilder viss du finne nåke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gledar meg til å få referat frå tur! ;)

Turen ble bra den, men ble lite kikking på brudekjoler. Har jo god tid ennå da. Vurderer å være litt "sleip", dvs prøve brudekjoler her i Norge og undersøke prisene i Danmark på de kjolene jeg liker. Er liksom litt enklere å prøve i nærheten av der man bor. Sambo er ofte i Køben ifbm jobb, og det hender stadig vekk at jeg er med. Er derfor ikke noe problem å hente en bestilt kjole slik at jeg slipper toll.

Fikk forøvrig mail fra de vi skal leie lokale av. Var ikke så positivt. Mulig jeg var døv for alle potensielle problemer når jeg var på omvisning, men de sa vitterligen ikke noe om at de skulle begynne å selge drikke fra januar 2006!!! Dette vil i såfall medføre at budsjettet vårt sprekker med flere tusen.... Alternativet er å kutte ned på gjestelisten, og det har jeg ikke lyst til. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Heisann!

Vi inngår ekteskap den 22. juli neste år, så det skal bli gøy å følge planleggingen din :-)

Skal dere ha et stort bryllup?

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gratulerer så mye!!!

Gjestelisten er ikke helt klar ennå. Sånn den ser ut per i dag blir vi ett sted mellom 63 og 75 personer.

På min side er det vanlig å invitere onkler, tanter, fettere og kusiner. På min kjæres side er det ikke tradisjon for å ta med alle fettere og kusiner, men syns jo det blir litt feil dersom alle på min side skal inviteres.

Har i tillegg et par stesøsken i godt voksen alder. Har aldri hatt noen særlig kontakt med de, og er veldig i tvil om jeg skal invitere dem. Skjønner imidlertid at mamma nok hadde satt pris på om de ble invitert.

Foruten familie har vi valgt å invitere en god del venner. Vil gjerne ha de rundt oss på den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...