AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Jeg er gravid og har akkurat bestemt meg for å beholde. Jeg og BF har ikke noe forhold, og jeg har ikke lyst å vente enda ett år med å finne dømmemannen. Det er jo unektelig litt kleint at jeg på ett eller annet tidspunkt må fortelle at jeg er gravid, mend et er kanskje ikke det første man sier. Er det noen andre som har vært i samme situasjon før? Noen erfaringer å dele? En venninne av meg sa det hadde gått et TVprogram om dette, men jeg greide ikke finne det... Hadde jo vært artig å sett da... Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Herregud. Hva med å fokusere på barnet fremover? Anonymous poster hash: c2468...9b8 29
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 La være, rett og slett. Fokuser på barnet. Og JO om du dater MÅ det at du er gravid være noe av det første du forteller!! Hvordan hadde du følt det om du datet en fyr, og først på date nr 3, når du hadde fått store forhåpninger om at dette var liv laga, forteller han at han venter barn med en annen?? Anonymous poster hash: 12fb8...c40 31
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Herregud. Hva med å fokusere på barnet fremover? Anonymous poster hash: c2468...9b8 jo da, men det er lenge til, kan ikke sitte å nifokusere i måned etter måned... Anonymous poster hash: 1d261...295 2
nyher Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Eeh.. Tror du bør vente til ETTER du har fått barnet med å finne drømmemannen, eller er du ute etter en far til barnet? Tror det er veldig få som ønsker å involvere seg i ei gravid dame for å si det sånn 18
FantasDick Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Jeg hadde IKKE datet om jeg var gravid. Om du nå skal bli alenemor så ville jeg fokusert på meg og barnet framover - og glemt alt som har med menn å gjøre fram til dere to er klar for å involverer en "tredjemann". 7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 La være, rett og slett. Fokuser på barnet. Og JO om du dater MÅ det at du er gravid være noe av det første du forteller!! Hvordan hadde du følt det om du datet en fyr, og først på date nr 3, når du hadde fått store forhåpninger om at dette var liv laga, forteller han at han venter barn med en annen?? Anonymous poster hash: 12fb8...c40 Jeg fokuserer selvsagt på barnet, men det betyr ikke at jeg akter å sitte hjemme kveld etter kveld, måned etter månet og tenke på det. Jeg kan jo ikke komme på en date og bare "hei jeg heter... og jeg er to mnd. på vei med noen andres barn" det vil jo ødelegge alt, da vil jo ingen gi meg en sjanse. Jeg må jo gjøre ett godt førsteinntrykk, før jeg forteller noe mindre attraktivt med meg... Anonymous poster hash: 1d261...295 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 En jeg er "gammeltante" til ble sammen med ei som var gravid. Barnefaren var helt ute av bildet. De er fortsatt sammen 10 år etter, har fått tre felles barn, og han har adoptert det barnet som lå i magen da de begynte å date. Så alt er mulig Anonymous poster hash: bd537...e5e 13
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Jeg fokuserer selvsagt på barnet, men det betyr ikke at jeg akter å sitte hjemme kveld etter kveld, måned etter månet og tenke på det. Jeg kan jo ikke komme på en date og bare "hei jeg heter... og jeg er to mnd. på vei med noen andres barn" det vil jo ødelegge alt, da vil jo ingen gi meg en sjanse. Jeg må jo gjøre ett godt førsteinntrykk, før jeg forteller noe mindre attraktivt med meg... Anonymous poster hash: 1d261...295 Klarer du virkelig ikke finne på noe annet å gjøre om kveldene enn å date? Være med venner for eksempel? Om du lar være å fortelle noe slikt på første date, hva tror du fyren synes om deg når du først forteller det, da? Det du snakker om å gjøre er så utrolig egoistisk og dårlig gjort. Skam deg. Sånt gjør man ikke mot folk. Tenker du overhodet ikke på andres følelser? Anonymous poster hash: 12fb8...c40 14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 En jeg er "gammeltante" til ble sammen med ei som var gravid. Barnefaren var helt ute av bildet. De er fortsatt sammen 10 år etter, har fått tre felles barn, og han har adoptert det barnet som lå i magen da de begynte å date. Så alt er mulig Anonymous poster hash: bd537...e5e takk for positivt svar Ja det er klart det er mulig, drømmemannen dukker jo opp når man minst venter det Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Jeg fokuserer selvsagt på barnet, men det betyr ikke at jeg akter å sitte hjemme kveld etter kveld, måned etter månet og tenke på det. Jeg kan jo ikke komme på en date og bare "hei jeg heter... og jeg er to mnd. på vei med noen andres barn" det vil jo ødelegge alt, da vil jo ingen gi meg en sjanse. Jeg må jo gjøre ett godt førsteinntrykk, før jeg forteller noe mindre attraktivt med meg... Anonymous poster hash: 1d261...295 Det gir ikke et godt inntrykk uansett å date mens du er gravid. Skal du gjøre det burde du fortelle at du er gravid før du dater. Da kan mannen selv ta stilling til om han vil bruke tid på deg. Anonymous poster hash: c2468...9b8 10
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Dette er i hvert fall noe du må fortelle tidlig, og da må du godta det dersom det er en dealbreaker, hvilket det vil være for mange. Men kanskje ikke for alle. Lykke til!Anonymous poster hash: f2b0a...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Klarer du virkelig ikke finne på noe annet å gjøre om kveldene enn å date? Være med venner for eksempel? Om du lar være å fortelle noe slikt på første date, hva tror du fyren synes om deg når du først forteller det, da? Det du snakker om å gjøre er så utrolig egoistisk og dårlig gjort. Skam deg. Sånt gjør man ikke mot folk. Tenker du overhodet ikke på andres følelser? Anonymous poster hash: 12fb8...c40 Selvsagt, men jeg har lyst å finne drømmemannen, det er jo det jeg drev med før jeg ble gravid også har ikke tenkt å stoppe nå. Tenke på andre følelser? Det kan jo godt være vi ender opp sammen fordi han liker meg for den jeg er, det er ikke dårlig gjort. Anonymous poster hash: 1d261...295
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #14 Skrevet 20. august 2015 takk for positivt svar Ja det er klart det er mulig, drømmemannen dukker jo opp når man minst venter det Anonymous poster hash: 1d261...295 Han jeg er gammeltante til er en av de mest rause mannfolka jeg har møtt. Han har fra dag 1 behandlet barnet som sitt eget, og han var med på fødselen, klipte navlestrengen og lyste av stolthet. Anonymous poster hash: bd537...e5e 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #15 Skrevet 20. august 2015 Selvsagt, men jeg har lyst å finne drømmemannen, det er jo det jeg drev med før jeg ble gravid også har ikke tenkt å stoppe nå. Tenke på andre følelser? Det kan jo godt være vi ender opp sammen fordi han liker meg for den jeg er, det er ikke dårlig gjort. Anonymous poster hash: 1d261...295 Mao, du tenker ikke på andres følelser... For veldig, veldig mange vil det nemlig IKKE være aktuellt å bli sammen med en som allerede er gravid. Hva med deres følelser? Dem tenker du helt tydelig ikke på. For meg hadde det at en date lot være å være ærlig om noe så alvorlig vært en total dealbreaker. Mye verre enn å faktisk være gravid.. Du viser at du ikke er en ærlig og rederlig person. Igjen: skam deg. Vær ærlig mot folk, ikke lek med andres følelser. Anonymous poster hash: 12fb8...c40 14
Alkymist Skrevet 20. august 2015 #16 Skrevet 20. august 2015 Rachel (tv-serien friends) gikk på date når hun var gravid. Bare sånn siden du snakket om tv. 😜 Og ikke hør på KG hysteriet. Date om du har lyst og det er rett for deg. Du klarer nok å ha fokus på barnet likevel. Men si det på første date. Det mener jeg både er riktig og lurt. 😉 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #17 Skrevet 20. august 2015 En jeg er "gammeltante" til ble sammen med ei som var gravid. Barnefaren var helt ute av bildet. De er fortsatt sammen 10 år etter, har fått tre felles barn, og han har adoptert det barnet som lå i magen da de begynte å date. Så alt er mulig Anonymous poster hash: bd537...e5e Men var moren til dette barnet ærlig om at hun var gravid fra dag én? Jeg kjenner også en som ble sammen med en dame som var gravid, men han var 100% klar over graviditeten da de møttes. (og det ble slutt etter to år, hvor han hadde behandlet barnet som sitt eget hele veien. Men siden han ikke var faren, eller hadde fått i orden adopsjon, satt han igjen med null rettighet til å få se "datteren" sin etter bruddet....) Anonymous poster hash: 12fb8...c40
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #18 Skrevet 20. august 2015 Mao, du tenker ikke på andres følelser... For veldig, veldig mange vil det nemlig IKKE være aktuellt å bli sammen med en som allerede er gravid. Hva med deres følelser? Dem tenker du helt tydelig ikke på. For meg hadde det at en date lot være å være ærlig om noe så alvorlig vært en total dealbreaker. Mye verre enn å faktisk være gravid.. Du viser at du ikke er en ærlig og rederlig person. Igjen: skam deg. Vær ærlig mot folk, ikke lek med andres følelser. Anonymous poster hash: 12fb8...c40 Deres følelser, tror du de blir stormende forelsket i meg første gang de ser meg og påfølgende knust etterpå? Det ville i så tilfelle være første gang jeg må selvsagt fortelle det, men det må komme naturlig eterhvert. Anonymous poster hash: 1d261...295 2
LoneWolf Skrevet 20. august 2015 #19 Skrevet 20. august 2015 Om jeg hadde vært flere ganger på date med deg før du plutselig sa at du var gravid så hadde jeg rett og slett følt meg lurt. Jeg hadde reist meg, sagt takk for meg og gått om dette kom frem på feks 3. date (eller senere) uavhengig av hvor mye jeg likte deg. Om man "skjuler" slike ting så vet man aldri hva annet du kan finne på å skjule. 18
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #20 Skrevet 20. august 2015 Men var moren til dette barnet ærlig om at hun var gravid fra dag én? Jeg kjenner også en som ble sammen med en dame som var gravid, men han var 100% klar over graviditeten da de møttes. (og det ble slutt etter to år, hvor han hadde behandlet barnet som sitt eget hele veien. Men siden han ikke var faren, eller hadde fått i orden adopsjon, satt han igjen med null rettighet til å få se "datteren" sin etter bruddet....) Anonymous poster hash: 12fb8...c40 Selvfølgelig sa hun at hun var gravid! Var vel strengt tatt ikke nødvendig siden hun var halvveis i svangerskapet da de møttes og kjærligheten slo til, så det var jo en synlig kul på magen. Vel og merke: hun var ikke på sjekker´n, og han var heller ikke på jakt. De bare møttes helt tilfeldig og kom i prat, og da var det gjort. Anonymous poster hash: bd537...e5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå