Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ungen min, som ikke greier å la være å prate! :trist:

Jeg vil ha ro og fred!



Anonymous poster hash: b09c6...437
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ungen min, som ikke greier å la være å prate! :trist:

Jeg vil ha ro og fred!

Anonymous poster hash: b09c6...437

Gi han litt godteri og sett på noe som han liker og du får nok en rolig stund ;)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

De som i svømmehallen går fra dusjen til garderoben uten å tørke seg på beina. Heldigvis gjør ikke så mange det - ellers hadde det jo vært svæmmebasseng i garderoben også.

Fremdeles i svømmehallen - de som tar opp hele siden/banen for å stå der og skravle. Man kan godt vente/hvile men holde seg på den ene siden - og da helst ikke der man skal vende.

Synes det er hele tiden noen ungdommer som sitter med beina i setet på tbanen. Det hender jeg sier evnt. spør om de gjør dette hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snakker lavt, og bare fortsetter med det selv om man sier hæ og må be dem gjenta etter hver bidige ting de sier. Snakk nå bare litt høyere da for svarte!

Smatting

Folk som står dønn i ro på rullebånd. Gjerne midt på, eller på venstre side. Hvor vanskelig er det å skjønne stå til høyre, gå til venstre? Det står til og med tegning av det på båndene!

Folk som sperrer hele midtgangen og døren på bussen

Folk som brøyter seg inn i bussen før andre får gått av

Tung pusting. Det er kun akseptabelt ved trening eller soving. Sitter du i ro på en stol er det ingen grunn til at andre skal måtte høre på pusten din.

Folk som ikke kan gjøre annet enn halvveis avtaler, så man ikke vet om man er opptatt eller ikke den dagen.



Anonymous poster hash: 88084...447
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwis måte å pakke biffstykker på! De vakuumpakker dem så jævlig at det er nesten håpløst å få åpnet dem på fornuftig vis! :rasende:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Når katten, som pleier å sove ved siden av mitt hode, må spy, men hopper ikke ned. Nei, hun har tenkt å spy akkurat der.

At nå er det sol, men ikke tidligere i dag. Ville se solformørkelsen. Dumme vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det sommer og skjærgården blir full av gale turister som ikke kan føre båt!

Villmannskjøring i smale sund og forbi brygger er ikke noe båtvandte holder på med.

Så kjære rogalendinger og østlendinger, ikke dra ut på sjøen om du ikke har noe erfaring med båtliv! Dere gjør sjølivet til et helvete for oss som bor her!



Anonymous poster hash: b509d...7bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare skal kvinner nekte menn å tisse i opprett stilling.

Nå skal de bestemme at menn skal sitte feminint, også.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1527704.ece

Ja, disse kravene om femininisering av menn irriterer meg.

Det er vel ikke poenget. Er vel heller det at noen overdriver og tar opp altfor mye plass ved å breie seg utover.

Ikke det at jeg har opplevd det ofte. Er bare en gang jeg har opplevd at skrevingen til en mann ble irriterende, og det var på bussen. Var slik at jeg nesten ikke fikk plass på setet ved siden av.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er oppvaskmaskiner innredet som de er? Jeg må rett som det er enten kjøre den uten at den er helt fylt opp, eller samle opp mer enn det som burde ha fått plass om det ikke hadde vært så utrolig "det er jo plass på begge sider!"-møkkairriterende :bond:

Evt hvordan fikser dere det? Praktisk, ved å faktisk løse problemet, og emosjonelt, når det ikke går??

Ja, også snur plastsaker seg alltid og fyller seg med vann (og da er de jo stabile så de snur seg ikke tilbake), og veldig mye er laget med hulrom i bånn som samler vann når de står oppned, så det blir å snu dem etter at oppvasken er ferdig. Eller noe forskyver seg og spyleamen dunker borti det en gang i sekundet i halvannen time, og å slå av etter at den er kommet i gang, har jeg ikke noe lyst til.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er oppvaskmaskiner innredet som de er? Jeg må rett som det er enten kjøre den uten at den er helt fylt opp, eller samle opp mer enn det som burde ha fått plass om det ikke hadde vært så utrolig "det er jo plass på begge sider!"-møkkairriterende :bond:

Evt hvordan fikser dere det? Praktisk, ved å faktisk løse problemet, og emosjonelt, når det ikke går??

Ja, også snur plastsaker seg alltid og fyller seg med vann (og da er de jo stabile så de snur seg ikke tilbake), og veldig mye er laget med hulrom i bånn som samler vann når de står oppned, så det blir å snu dem etter at oppvasken er ferdig. Eller noe forskyver seg og spyleamen dunker borti det en gang i sekundet i halvannen time, og å slå av etter at den er kommet i gang, har jeg ikke noe lyst til.

Du får gjøre som Atle Antonsen, vise tingene hva som skjer når de oppfører seg sånn :ler:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Når jeg skriver på telefonen, og merker det spesielt godt når jeg skriver her.

Da kan telefonen plutselig bestemme seg for å slå sammen to ord, legge til dobbelt bokstav i et ord og nekte meg å lage mellomrom.

Jeg gjør ingenting spesielt, og taster bare helt vanlig :P Forferdelig irriterende, for må ofte inn å redigere teksten hvis jeg ikke har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille sekundet det tar før en nettsiden (som denne f.eks.) er skikkelig lastet inn sånn at jeg kan trykke på linker osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som i svømmehallen går fra dusjen til garderoben uten å tørke seg på beina. Heldigvis gjør ikke så mange det - ellers hadde det jo vært svæmmebasseng i garderoben også.

Jeg tørker aldri bena i dusjen. Jeg vil jo ikke skitne til håndkledet mitt før jeg er ferdig... Bena tar jeg helt til slutt, og håndkledet vil jeg gjerne ha rundt meg en liten stund til...

Og i mitt badeland er det såpass varmt i gulvet at det tørker med en gang ;)

Anonymous poster hash: 87b16...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...