Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

takk :hjerte: går bedre nå, men føler meg fortsatt skikkelig .. dritt. denne uken har jeg trent en gang. en eneste. har ikke vært flink med maten, og jeg har gått opp en kg. er sikkert bare vann og diverse, men allikevel. føler meg mislykket. er også lei av å bare få kveldsvakter på jobb. denne uken jobber jeg kveld på mandag, torsdag, fredag og skal jobbe hele lørdagen. så jeg får se sønnen min 20 minutter disse dagene (utenom lørdag, da får vi to timer sammen). det sliter på meg som mamma. og jeg vet at det ikke blir bedre, for stillingen min er en ren kveld/helge-stilling. jeg søker og søker, men får ikke napp. det er utrolig frustrerende.

 

samtidig så sliter det på meg at jeg har så lite viljestyrke i forhold til mat. mat er igjen blitt trøst, og da går det kun en vei. jeg ER jo motivert, men hverdagen kjemper i mot. etter 6-7 timer på jobb der jeg må stå hele vakta, så har jeg ikke energi til å trene. er ferdig 20, så må jeg hjemom før jeg kan dra og trene. som regel. det bare frister ikke. men jeg vet jo at det kanskje er det letteste. men igjen, så går det ikke noen avganger med bussen som passer etter kl 19, (kun en gang i timen, og da klokka '47, så 45 minutter å vente i sentrum)så jeg må gjerne bli hentet, og da må jeg hjem og legge barnet først. gleder meg til litt mildere vær, da kan jeg jo gå hjem. men bah.

jeg vil så gjerne ned i vekt. det hemmer meg ikke å være feit, men jeg er jo ikke fin. og jeg blir jo selvfølgelig sliten. og jeg vil kunne gå inn på flyet og ikke være redd for at beltet skal være for kort. har fortsatt ikke opplevd det, men plutselig er det litt kortere enn vanlig og jeg kommer til å dø fordi jeg skjemmes av meg selv og det forfallet jeg har latt skje. jeg hadde en drøm om å gå ned noen kg før vi skal på storbyferie sånn at jeg kunne kjøpe meg nye fine klær som satt fint. 9 uker igjen, jeg burde jo klare å gå ned litt, har mye å ta av. men akkurat nå så bare føles alt håpløst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg har fått meg et nytt forbilde. Har dere sett Ashley Graham? Hvis jeg noen gang får kroppen hennes så sier jeg meg mer enn fornøyd!

Ashley-Graham-walks-the-runway-as-Addition-Elle-presents-FallHoliday-2015-RTW-and-Ashley-Graham-Lingerie-Collection.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i trening da og fokuser på maten. Mat er 80 % av vektnedgang og du trenger egentlig ikke trene i det hele tatt om man tenker kun på vekten. Så kan heller trening komme etter hvert. For det hjelper lite med en halvtime på møllen om du spiser helt på tryne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Silfen skrev:

Drit i trening da og fokuser på maten. Mat er 80 % av vektnedgang og du trenger egentlig ikke trene i det hele tatt om man tenker kun på vekten. Så kan heller trening komme etter hvert. For det hjelper lite med en halvtime på møllen om du spiser helt på tryne. 

jeg vil gjerne trene også, og jeg starter på ny frisk i dag. jeg tror jeg har vært flink i dag. og ja, det er jo helt sant. jeg skal fokusere på kostholdet nå. det er jo ikke vanskelig. sånn egentlig.. 

 

frokost : to speltlomper med magerost, squash, paprika og agurk 

lunsj : to grove brødskiver med magerost og paprika.  

tar med meg en brødskive og et eple på jobb. 

 

ee dette nok? før middag i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå det er for lite. Og hvor er proteinene dine henne? Liker du egg? Lage deg eggemuffins med diverse greier oppi? Jeg lager eggemuffins med egg, mager cottage cheese og krydder, som jeg heller over hva jeg nå vil ha oppi. Jeg liker aller best sprøstekt bacon med bønner eller linser. Det er snaddermat. Får også kjøpt kalkunbacon på for eksempel meny om du vil ha sunnere bacon. Og ost finnes i magrere varianter om du vil ha ost oppå. De er like gode kalde som varme.

Og hva med proteinrundstykker? Superenkelt å hive sammen, tar fem minutter. Egg, mager cottage cheese og havregryn, med litt bakepulver og evt. krydder du ønsker. Bland en passe tykk blanding og stek i ovnen i 10-ish minutter. Kjempegode. Kan ha hvitløk og soltørkede tomater og fetaost og alt mulig oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du må jo ha mat! Du ammer jo fremdeles også, går litt ekstra kcal der og! Jeg skal forsøke meg på proteinrundstykker etterpå tror jeg, litt spent. Men jeg liker jo ikke brød, så det så ut som et greit alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må spise mer! Min erfaring er at egg er veldig mettende, spiser jeg egg (eggerøre eller omelett kan du jo fylle med omtrent hva du vil av grønnsaker også) så holder jeg meg mett lenge! Så det anbefales til frokost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for alle tips! proteinrundstykke, nam assa! det var fantastisk godt! har også kjøpt masse av de grønnsaksformene fra rema 1000 som man bare smeller i ovnen i 20 min. litt salt og pepper, så er det godknall som lunsj feks :) jeg har ikke trent siden forrige mandag, for ungen min er igjen syyyk. jeg er såååååååååååååååå leeei av sykdom. tredje gangen siden barnehagestart i MIDTEN av januar. GAH! har gått ned 1,5 kg da, hjelper på å gå hjemme med en liten gutt som ikke lar meg fikse meg ei brødskive engang.

tenkte å dele bilde av meg selv med dere. med klær seff. jeg har ei fantastisk fin midje (jeg prøver å være snill med meg selv) og den kommer til å bli enda finere når jeg har gått ned 30 kg. da kommer jeg til å se DIGG ut! ikke sant? eller? jo? nei? HÆ

 

12735793_10156612304425311_1788385825_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Veldig fin midje,  men det plagget der ødelegger den jo helt og får deg til å se feit ut. 

jakken, kjolen, kombinasjonen? jeg ser jo ikke feit ut, jeg ER feit :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...