Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bortbyting

Meeehnn....hva slags smörgåstårta er det hun har lagd da???? Er det verste jeg har sett, ever!!!! Tror jeg skal sende bilde av den til alle mine svensker venner, så de får latterkrampe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Bortbyting skrev:

Meeehnn....hva slags smörgåstårta er det hun har lagd da???? Er det verste jeg har sett, ever!!!! Tror jeg skal sende bilde av den til alle mine svensker venner, så de får latterkrampe!!!

?

husk at de fleste av oss er kastet ut, blokkert og fordømt til et liv i helvete

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene. Har hun laget selve kaken og bare kastet på ting hun har funnet i kjøleskapet?

Hadde min svärmor sett denne smörgåstårtan så tror jeg hun hadde dødd litt inni seg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortbyting

ser jo verre ut en de en får kjøpt i butikken!!! 😂😂😂😂

hun har lagd den selv, helt alene....er så dyktig...😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fiskepudding i bunnen? 

Anonymkode: 5e105...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fiskepudding i bunnen? 

Anonymkode: 5e105...569

Tror ikke det. Bunnen ser tilsynelatende normal ut. Toppingen derimot ser ut som at hun bare har pælmet på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Ei venninne av meg har lært å lage mange spennende retter etter å ha blitt medlem i den gruppen på FB. Jeg prøvde å bli medlem, men ble faktisk avvist 2 ganger. 

Anonymkode: 5c6e7...ba3

Håper jeg din vennine sjekker seg ofte hos legen. For det det er vanlige oppskrifter, omgjort til salt, fløte og sukker helvette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bortbyting skrev:

ser jo verre ut en de en får kjøpt i butikken!!! 😂😂😂😂

hun har lagd den selv, helt alene....er så dyktig...😂😂😂😂

Jeg hadde vært stolt, hvis Tanja hadde vært ei på 7 år :fnise:

Anonymkode: 9ebd4...5fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fluffe skrev:

Håper jeg din vennine sjekker seg ofte hos legen. For det det er vanlige oppskrifter, omgjort til salt, fløte og sukker helvette.

Nåja, finnes mange flinke (hobby)kokker der inne, men med en gang de får mer oppmerksomhet enn O'Store T, så forsvinner de...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bortbyting skrev:

Meeehnn....hva slags smörgåstårta er det hun har lagd da???? Er det verste jeg har sett, ever!!!! Tror jeg skal sende bilde av den til alle mine svensker venner, så de får latterkrampe!!!

Atter en gang, noe hun ikke kan

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Juliannaos skrev:

Svart = Gjester

Rødt = Jeg vet best!

20180306_013111.png

20180306_013322.png

Hjelpes. Hun burde tatt bryet med å få farve på ananasringen. Ikke dra den rett fra boksen å klaske den på. Har ikke lest oppskriften, men dette.....vet ikke hva jeg skal si. Best å la være

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bortbyting skrev:

Meeehnn....hva slags smörgåstårta er det hun har lagd da???? Er det verste jeg har sett, ever!!!! Tror jeg skal sende bilde av den til alle mine svensker venner, så de får latterkrampe!!!

Jeg har jobbet med svensker. De har lært meg dette. Du kødder ikke ned smørgåstårtan deres. Er du smart T....fjern den. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bortbyting skrev:

Her er elendet......

IMG_5593.PNG

IMG_5594.PNG

er det annanas på den? minus det i såfall, så høres det godt ut. Det ser ikke godt ut, men høres godt ut. Så om du da lukker øynene og en annen beskriver hva slags matvarer det er på toppen... så høres det godt ut. 

Karakter 1 for forsøket. 

Anonymkode: e6790...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Juliannaos skrev:

Var noen dager siden noen la ut en oppskrift på kyllingform laget med franske poteter. To stykker påpeker da at man skal støtte norsk landbruk og det beste er å anvende norske poteter.. Er helt for kortreist mat; men får veldig lyst til å legge ut en oppskrift med bare utenlandske ingredienser. 

Du tuller nå?! Franske poteter henviser da ikke til råvarenes opprinnelsesland! :fnise:

Anonymkode: 4b04c...3e2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortbyting
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det annanas på den? minus det i såfall, så høres det godt ut. Det ser ikke godt ut, men høres godt ut. Så om du da lukker øynene og en annen beskriver hva slags matvarer det er på toppen... så høres det godt ut. 

Karakter 1 for forsøket. 

Anonymkode: e6790...1df

Ikke ananas så vidt jeg husker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Bortbyting skrev:

Her er elendet......

IMG_5593.PNG

IMG_5594.PNG

Er det videreutvikling av "Kabaret uten erter"? "Kabaret uten erter uten kabaret"

Edit: Skal selvsagt hete "T's Kabaret uten erter uten kabaret"

Endret av Matmonsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå?! Franske poteter henviser da ikke til råvarenes opprinnelsesland! :fnise:

Anonymkode: 4b04c...3e2

Det er en del fra hønehjørnet der inne.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte opp bilder av "smörgåstårta" på Google.  De er av en litt annen kaliber enn o'store T sin for å si det sånn.  Om noen vil ha litt inspirasjon: https://www.google.no/search?q=smörgåstårta&client=safari&rls=en&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj5sfCW89jZAhVBOJoKHaT_AAcQ_AUICigB&biw=1440&bih=732

 

Anonymkode: 6def3...39b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortbyting

Måtte le høyt 😂😂😂 da noen spurte om hvilken ingredienser som ikke fantes på 1970-tallet til Hawaii kotelettene....da ble kommentarfeltet stengt...😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...