Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

En rå og voldelig video til en catchy låt. Faktisk noe av det bedre jeg har hørt/sett på lenge.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman

Hadde en lenger periode med en sterk fascinasjon for tysk metalcore, blant annet nettopp Caliban. Perioden dabbet av etter å ha hørt ihjel Heaven Shall Burns Endzeit, men kom over denne litt tilfeldig for noen uker siden. Sounden har helt klart utviklet seg i retningen tatt av blant annet Asking Alexandria, men fraværet av gråtevokalmedautotune gjør at denne fremstår som et ypperlig eksempel på at bandet fortsatt skaper interessant musikk innenfor metalcorens normer, som alt for sjeldent brytes av band i sjangeren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bidrag folkens. Får gi litt liv her jeg og. Jerry Cantrell fra AIC. Rifforama!

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DeLorean skrev:

Oh yeah baby ;)

Bassinga på slutten. Fabelaktig!

 

Cool man:cool: Bassisten kunne sklidd rett inn i en topp funk-gruppe. Sånn musikk starter i ballene, og man ender opp i en eargasm. Favorittkost til mine store vintage høyttalere. Jeg har hørt Rush mange ganger uten å lytte, men det gjorde jeg nå. Bra! Det blir mer.

Svenskene står for mye bra metal og prog for tiden. Evergrey lager metal som svinger bra. Her metal der prog-elementene ikke er så veldig fremtonet. Trommene er bra, men de gjemmer bassen i lydbildet. Bare et lite stønn...har skrevet om det før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke glem denne tråden da folkens!

Legger inn en groovy låt med medlemmer fra King`s X, The Dixie Dregs og Dream Theater. Enjoy!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...