Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aucaman

 

Egentlig litt tamt for min smak, men store pluss for overraskende god tekst og dertil god...eh...lyricvideo(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman

Mens vi er i gang:

Degradead spiller en form for melodisk deathmetal. De rene vokalene kan innimellom Ax7, men helhetsinntrykket er litt hardere og mørkere enn dagens Ax7.

 

 

Av alt bra Behemoth har lagd gjennom årene, er det i mine ører få som slår denne.

 

 

Mitt desiderte favorittband gjennom tidene, Anaal Nathrakh, har gradvis beveget seg i en mer melodisk retning med de siste tre albumene. Kaos møter melodi og rene vokaler av ypperste merke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Aucaman skrev:

 

Egentlig litt tamt for min smak, men store pluss for overraskende god tekst og dertil god...eh...lyricvideo(?)

Oh holy, for en brå overgang fra rolig til "Because I can't stop seeing REEED!!" :overrasket: Burde ikke skrudd opp volumet der nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere som er litt sjangernazi. Hvorfor er ikke dette Heavy Metal? I mine ører ganske likt Black Sabbath. Gruppen som gjorde Metal til et begrep. Ok, jeg hører at bassgang og trommer er mer funky. Og jeg vet disse gutta kalles stoner-rockere. Selv om de ikke røyker pot. Uansett, dette låter godt i mine ører.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SillyFlamingo skrev:

At jeg ikke har sett denne tråden før! :daane:

 

Ja, vi må holde den levende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vikarierer for TS ikveld og han ville ha lagt ut denne og sagt noe som dette: "Dritbra svensk band dette her; hardcore punk. For dere som ikke har hørt om de"

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.3.2016 at 0.34, visp skrev:

Jeg vikarierer for TS ikveld og han ville ha lagt ut denne og sagt noe som dette: "Dritbra svensk band dette her; hardcore punk. For dere som ikke har hørt om de"

 

 

Takk så mye visp! Spot on ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tysk passer godt til metal, og Rammstein får frem et smil når jeg ser de live. De har humor og selvironi.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...