Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Rock Goddess - My Angel

Tror hele konserten ligger på Youtube.

Endret av Gruselgrafs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.10.2016 den 22.34, visp skrev:

 

Hvilket hard rock band covret denne på slutten av 60-tallet visp? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2016 den 17.55, DeLorean skrev:

Hvilket hard rock band covret denne på slutten av 60-tallet visp? ;)

Skulle vi ha prøve i dette nå?

Jada, jada: Jeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjen!

Svaret er Deep Purple men jeg har juksa for slik gikk det på sist prøve:sprettoy::

https://mozey.files.wordpress.com/2007/02/findx.gif

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, visp skrev:

Skulle vi ha prøve i dette nå?

Jada, jada: Jeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjenJeg skal aldri uttale meg om coverlåter igjen!

Svaret er Deep Purple men jeg har juksa for slik gikk det på sist prøve:sprettoy::

https://mozey.files.wordpress.com/2007/02/findx.gif

 

 

Nå skal dere begge få svaret av meg. Både Deep Purple (1968) og Kula Shaker (1997) er cover av originale "Hush" utgitt av Billy Joe Royal (1967), skrevet av Joe South.

For øvrig er vel Visp av typen som foretrekker spørsmål om likesidete trekanter.;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å kunne reise tilbake til 1972 og hørt denne konserten. Når jeg først var der hadde det jo vært greit med en uke til å sjekke ut hippielivet. Som en ferie, tenker jeg.

Heldigvis er "Made in Japan" av Deep Purple mesterlig tatt opp, og med et godt anlegg er man nesten der. Gitaronani og briljering. Helt greit for meg. De oser av overskudd og spilleglede. Purple er best live.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 20.14, Mons skrev:

Nå skal dere begge få svaret av meg. Både Deep Purple (1968) og Kula Shaker (1997) er cover av originale "Hush" utgitt av Billy Joe Royal (1967), skrevet av Joe South.

For øvrig er vel Visp av typen som foretrekker spørsmål om likesidete trekanter.;)

 

Nå var jo spørsmålet hvilket hard rock band som covret så DeLorean har sitt på det tørre (jeg derimot....).

Visp er av typen som liker spørsmål hun allerede kan svaret på:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎10‎.‎2016 den 0.41, visp skrev:

Nå var jo spørsmålet hvilket hard rock band som covret så DeLorean har sitt på det tørre (jeg derimot....).

Visp er av typen som liker spørsmål hun allerede kan svaret på:)

...det tørre! Men du er altså fuktig. Bra! Dum, deilig og våt. Av typen "ta meg hvor du vil, bare ikke på ordet" Storartet, skikkelig rock n roll.:tongue:

Når jeg først er innom tenkte jeg på et dansk band som mange spådde en internasjonal karriere på slutten av åttitallet. Rett frem hardrock som passer fint til rølpefest.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.10.2016 den 23.27, Mons skrev:

...det tørre! Men du er altså fuktig. Bra! Dum, deilig og våt. Av typen "ta meg hvor du vil, bare ikke på ordet" Storartet, skikkelig rock n roll.:tongue:

 

Atte...... HÆ:)

På 20.10.2016 den 20.26, Beeblebrox skrev:

Intro og outro :hjerte:

 

Utrolig kul låt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Denne er til visp. Kvinnen med den o` store musikksmaken ;)

Den er litt redigert, håper du tilgir meg?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...