Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En personlig favoritt av meg. Denne har en rimelig heavy bass og dundrer som et helvete på anlegget!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med "fem om dagen" @DeLorean ? He he alt var knallsterkt i dag, så du fikk full pott på poeng. Har du forresten fått med deg at Steven Wilson kommer til Norge i februar. Oslo, Bergen og Stavanger?

Mitt bidrag er The Vines. Her en rockete sak, men de har ellers mye variert som passer inn i forskjellige spillelister hos meg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps Mons. Nå har det vært tørke fra min side lenge. Bedre med fem videoer om dagen enn fem sjokkiser eller hva? ;)

Vet om Wilson. Fikk mail igår. Gjett om jeg skal. Han skuffer aldri! En opplevelse. The Vines har jeg ikke hørt så mye på, will do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos Sasquatch, har du hørt Red Fang? Det er noe i samme gate. Tips fra meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, DeLorean skrev:

Apropos Sasquatch, har du hørt Red Fang? Det er noe i samme gate. Tips fra meg :)

 

Jeg hører alltid på tips fra deg. Takker:biggrin:

Når det gjelder Wilson teller jeg på knappene. Har litt problemer med å binde meg så langt inn i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens nye bekjentskap. Rimelig heftig dame hun der.

Kobra And The Lotus-Soldier

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke metall, men bandet tror jeg er like godt likt i metall- miljøet som i goth- miljøet. Temple of love- Sisters of mercy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...