Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16.11.2017 den 19.33, DeLorean skrev:

Får nesten bryte dvalen med denne. Dedikert til visp (neida, vet du ikke er død)

;)

 

Jeg har puls akkurat nå:) Tusen takk, akkurat det jeg ønsket meg. Jeg rasket med meg denne på veien:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei @Mons! Jeg er ikke så mye her inne mer, men følger med på musikk selvfølgelig. Likte låta di. Tøft! Soundet til Ty Tabor høres alltid bra ut. Veldig fin tone. Anbefaler at du skrur opp denne også, hvis du ikke allerede har gjort det?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @DeLorean Jeg vet du har postet en slidegitarist tidligere. Mulig han her, for jeg har hørt noe av han. Slidegitar godtar jeg i små porsjoner og Landreth er ikke så masende som mange andre. Liker han best i den seige bluesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så lang tid det tok å finne denne tråden! Funnet et nytt band jeg syns er litt spennende. Men er vel mest for visp regner jeg med:)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk nå hører jeg på dissa fra nord, fått de litt på hjernen. Også honningbarna og Lut

Anonymkode: c0ddd...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Ny låt fra The Sword. Lukter classic rock lang vei av det her. Lite liv her forresten. Visp, Mons?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Ikke typisk meg med instrumental men.. En låt som får meg til å ville gjemme meg under dyna OG nesten får meg til å komme de tre siste minuttene.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...