Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her


DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ‎23‎.‎03‎.‎2019 den 17.53, DeLorean skrev:

Noe for deg dette her @Mons. Både Flying Colors og The Pineapple Thief. Kvalitetsmusikere hele veien.

 

Flott og fengende prog. Fantastisk trommeslager. Er det ikke han fra Porcupine Tree? Men hva mener du med Flying Colors i denne sammenheng? Noen av de samme medlemmene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 23.35, Mons skrev:

Flott og fengende prog. Fantastisk trommeslager. Er det ikke han fra Porcupine Tree? Men hva mener du med Flying Colors i denne sammenheng? Noen av de samme medlemmene?

Mente bare at begge bandene har førsteklasses musikere. Gavin er fra Porcupine Tree ja, fast medlem hos Pineapple Thief nå. Han er fantastisk på trommer, Portnoy fra Dream Theater er ikke dum han heller ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎26‎.‎03‎.‎2019 den 18.09, DeLorean skrev:

Mente bare at begge bandene har førsteklasses musikere. Gavin er fra Porcupine Tree ja, fast medlem hos Pineapple Thief nå. Han er fantastisk på trommer, Portnoy fra Dream Theater er ikke dum han heller ;)

 

Skjønner! Må virkelig si Gavin gir musikken til Pineapple Thief et betydelig løft på de to siste albumene. Jeg spilte meg lei på Dream Theater og har fulgt med hva Portnoy har drevet med etter han sluttet i DT. Det må jeg gjøre noe med. Han er fremdeles en av mine favoritter blant trommeslagere.

Jeg hopper tilbake til 1972 og mitt favoritt live album "Made in Japan" av Deep Purple.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vapour
As thin as it gets
I stare right through
The severe sickness in this room
Not mine
It comes from you

Soul cold
Indeed
There won't be a time when I'm at ease
Increase coldness
Increase ignorance

Please
Rewind and look at you
As on film
You will see a mask of shame
I think you will
Perceive
Your position in life
So unworthy

The severe sickness in this room
Not mine
It comes from you

Find and twist the answer
Save no one from harm
As seen in the vision
Sick sleep sick dead earth

Soul cold
Indeed
There won't be a time when I'm at ease
Increase coldness
Increase ignorance

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.4.2019 den 20.02, HalldirV2 skrev:

Elsker selvironien til Immortal og musikkvideoene deres. 

Enig! ...og den 5 juli kommer Abbath med ny plate! 😀 Håper den er bra, har bare fått hørt den låten som foreløpig har blitt sluppet som musikkvideo, den ble bedre da jeg hadde hørt den et par ganger. Først tenkte jeg « Ok, dette var jo greit nok, men ingen høydare» - men så ble den altså bedre og bedre. 🤘🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, absinthia skrev:

Enig! ...og den 5 juli kommer Abbath med ny plate! 😀 Håper den er bra, har bare fått hørt den låten som foreløpig har blitt sluppet som musikkvideo, den ble bedre da jeg hadde hørt den et par ganger. Først tenkte jeg « Ok, dette var jo greit nok, men ingen høydare» - men så ble den altså bedre og bedre. 🤘🏻

 

Sayy whaat?! Tror ikke jeg har møtt en som setter pris på immortal på mange år 😁 Ikke at jeg er en stor fan, men liker mye og særlig konseptet. Elsker humoren! Skal sjekke det ut assap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Sayy whaat?! Tror ikke jeg har møtt en som setter pris på immortal på mange år 😁 Ikke at jeg er en stor fan, men liker mye og særlig konseptet. Elsker humoren! Skal sjekke det ut assap! 

Da bør du også sjekke ut forrige plate, dersom du ikke har fått den med deg. Nå har jeg ikke dykket så dypt i materien enda, men både Winterbane og War er på spotifylista mi, for tiden og mye spilt. ( Ble plutselig sykemeldt for en stund siden og fikk plutselig tid til å høre mye av den musikken jeg har gått glipp av, på en anstendig måte, uten forstyrrelser fra familiemedlemmer 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 19.19, absinthia skrev:

Enig! ...og den 5 juli kommer Abbath med ny plate! 😀 Håper den er bra, har bare fått hørt den låten som foreløpig har blitt sluppet som musikkvideo, den ble bedre da jeg hadde hørt den et par ganger. Først tenkte jeg « Ok, dette var jo greit nok, men ingen høydare» - men så ble den altså bedre og bedre. 🤘🏻

 

Takk for fet sang! Elsker Immortal, og denne var jo skikkelig behagelig. Tar det du mener om at man må spille den noen ganger, men behagelig påske-musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...