Gå til innhold
Bootybuilder

Anette Marie Antonsen - snapchat.

Anbefalte innlegg

Papirfly

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carina Maria
På 12.1.2018 den 11.06, Nuttery skrev:

Jeg likte Anette Marie meget godt tidligere, men de siste årene har hun tilsynelatende sklidd ut og mistet all bakkekontakt. Mye av tingene er jo flott (spise sunt, fronte miljøvennlighet etc), men totalt sett oppfatter jeg livet hennes som en stor flytende suppe. Det er bare selvrealisering, store tanker, lite realitetsorientering og lav gjennomføring. Jeg savner Anette Marie med litt bakkekontakt.

Jeg synes Anette Marie har god bakkekontakt med verdiene sine og hun er en av dem bloggerne som jeg synes virker ærlig mot leserne sine. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kemz
11 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg synes Anette Marie har god bakkekontakt med verdiene sine og hun er en av dem bloggerne som jeg synes virker ærlig mot leserne sine. 

Jeg er enig i at hun er blant de bloggerne som er mest åpne (ærlig?) med leserne sine. Men har du noen gode eksempler på at hun har bakkekontakt? Jeg spør ikke for å være vanskelig, men for å forstå bedre. Jeg følger henne i hovedsak på snap, men det kan være at hun fremstiller seg selv annerledes gjennom blogg eller andre sosiale medier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden