Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Nori skrev:

Så bra at bilen ble billigere enn forventet, vanligvis er det jo motsatt. Og herlig å få en uke sammen! Har dere tenkt noe hva dere vil gjøre den uka? 

Det blir nok at vi drar nedover på sørlandet. Også blir de sikkert igjen når jeg drar hjem for å jobbe etter ferien min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig fredag! Igår var systemet nede på jobb. Hele dagen! Så det var ikke mulig å gjøre så veldig mye. Håper det funker igjen idag! Jeg har et par ting som må gjøres ferdig før helga!

Og imorgen reiser vi ned på sørlandet. Navnefest til nevøen til M. Litt kjipt å dra ned for så fort tid men heldigvis ikke like langt å kjøre dit som til Trondheim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fin helg på en god og dårlig måte. E fikk feber men formen hennes var bra. Heldigvis hadde vi med paracet. På søndag vurderte vi å dra hjem men søsteren til M satte pris på at vi kom selvom E ikke var helt frisk. Hun løp rundt og lekte med bestefaren sin. Hun koste seg. Men kjøreturen hjem på søndag kveld, var tøff. Hun sov i 2t også var hun våken i 2,5t. Vi var hjemme i 22 tiden og hun sovnet ikke igjen før kl 23:30. Gjett hvem som ropte på meg kl 6? 

Igår var hun hjemme med M. De hadde kost seg men det var sliten M jeg kom hjem til etter jobb. 

Hvorfor skal det alltid være vanskelig å levere i barnehagn etter å ha vært syk? Hun var veldig lei seg og det kom noen tårer. Det gjorde vondt i mammahjerte men jeg sa at de bare måtte ringe, så kunne vi evt hente henne tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nori

Så kjedelig at E ble syk. Tror det er rutinebrudd som gjør at ting kan bli litt vanskelig etter sykdom. Det legger en demper på hele dagen når leveringen blir dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har det gått bra i barnehagen de siste dagene. Men det virker som om hele avdelingen hennes er forkjølet og hoster. Da er det ikke rart at hun har blitt forkjølet og hoster heller. Også har hun smittet moren sin. Hver morgen frister det å bare bli hjemme? Vondt i halsen, tett i nesa og hodet bare dundrer. Men nå har jeg en jobb hvor hvis jeg er borte så er det noen som må gjøre jobben min. Det er en del å gjøre på jobb så jeg prøver å bare komme meg gjennom dagen. Også har jeg med meg nesespray, paracet og halstabletter. Pluss c-vitaminer. Bare håpe det går over før 17 mai.

Også hva skjer med snø på bakken i mai? Vil ha vår, ikke vinter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle tro det var 11. mars og ikke 11. mai! :sjokkert:  Krysser fingrene for rask bedring! Jeg har hatt dårlig stemme i over en uke nå, selv om jeg ikke har vondt i halsen lenger så får jeg liksom ikke stemma tilbake. LITT lei kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er også forkjølet, snørr og hoste. Er en evigvarende syklus synes jeg. Og denne våren er jo rent deprimerende rent værmessig. Får håpe dette var den siste snøen for sesongen altså. 

God bedring, håper du føler deg bedre snart. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å bli hjemme på fredag siden jeg våknet med feber. Hele helga forsvant ved å ligge på sofaen eller i senga. Skikkelig slapp helg! Fortsatt tett i nesa og hoster som bare det men det er bare å komme seg på jobb. 

2 dager til 17 mai! Er veldig spent på været. Også når det gjelder morgendagen siden det er 17 mai feiring i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker yr flere ganger om dagen nå og har gjort det I nesten en uke. Forløp får vi regn natt til 17. og det er ikke så gæli 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at helgen forsvant i sykdom. Fint vær 17. mai har jeg gitt opp, men krysser fingrene for opphold i det minste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt forkjølet og hoster men det har gått greit å være på jobb disse to dagene. Ikke bare jeg som er forkjølet.

Imorgen er det 17 mai og når jeg ser ut av vinduet så ser det ikke lovende ut for imorgen. Selvom de sier at det skal bli oppholdsvær. Hvis det er det så går vi opp for å gå i tog sammen med barnehagen til E og en tur på skolen etterpå for å spise en pølse eller is. I år er det vår tur til å ha grilling så vi blir 11 personer fra familien hans og min. Det blir nok hyggelig!

Men før det må vi vaske ferdig huset, rydde litt og finne frem alt til grilling og jeg skal lage pavlova. Så vi har nok å gjøre etter at E har lagt seg. 

Ha en fin 17 mai alle sammen! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2017 den 16.21, SPOCA skrev:

Håper du hadde en fin 17.mai! :kose: 

Takk, vi hadde en fin 17 mai. Vi så på barnetoget her vi bor. E møtte på noen av barna fra barnehagen og de lekte litt sammen. Før vi dro hjem og grillet med familiene våre. Veldig hyggelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir bort denne forkjølelsen min! Føles liksom ikke som om den vil slippe taket. 

E har også blitt forkjølet igjen. Hostet masse igår og inatt. Etter hvert skjønte vi at det var feber på gang og. Så da ble det lite søvn på meg siden jeg sa at jeg kunne være hjemme med henne idag. Formen hennes virker grei nå men jeg lurer veldig på om hun har fått øyekatarr igjen og. Da kommer det fra fetteren hennes. Jeg blir litt sur fordi at søsteren til M ikke ga oss beskjed om at han hadde det i helga. Sånn det er riktig å gi beskjed når de små er syke og man skal på besøk. Det gjør i hvert fall vi...

Jaja, hvis hun ikke får mere feber så tar vi sikkert en trilletur etterpå. Vil gjerne ut i sola! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun fikk ikke mer feber og formen hennes var bra. Så da ble det en trilletur til butikken. Innom lekeplassen var vi og. På vei hjem sovnet hun i vogna. Så vi hadde en fin dag sammen. Men fy søren, så trøtt jeg var igår! Sovnet 21:30 og våknet 6:30. Deilig!

2 års kontroll idag! Men kun hos legen siden helsesøster var syk. Kan de ikke si fra om sånt da? Nå må vi tilbake om 2 uker! Men legen var fornøyd med alt som ble sjekket ved kroppen hennes!

Tenk at jenta vår allerede er 88 cm!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få sovet sikkelig ut. Det vet man ikke er noen selvfølge som småbarnsforelder. 

Og helt enig med deg. Har også opplevd at enten lege eller helsesøster har vært syke på kontroll og at man derfor må inn to ganger for det samme. Mye bedre hvis man bare kunne fått en ny time, er ikke alltid like enkelt å ta fri fra jobben heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snart vært ansatt i 3 mmd. Allerede? Jepp! Siden de holder på med medarbeidersamtale med de andre på jobben, skal jeg også ha det. Idag. Litt spent! Jeg synes selv at det går bra på jobb selvom jeg vet om et par ting som ikke er så bra. Jeg må bare vente å se hvordan det går.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...