Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Årh, drittmensen!! Jeg håper i det lengste - men hvis ikke så er det i alle fall HELT klart at neste måned klaffer det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen er definitivt på vei. Nå begynner jeg å tro at dette kan ta litt tid (PP2 etter MA, på tide å bli pessimistisk allerede liksom :fnise:). Men satser på at den sitter neste mnd slik at det fortsatt blir en 3016-baby. Uansett vil jeg ikke være gravid på 30-årsdagen min, akkurat det er ganske kjipt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tenkt å være 29 til år 3016 så tror jeg kanskje du har alvorligere helsedefekter enn at du ikke er gravid i øyeblikket :P

Neste PP er gull. For oss alle!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Om du har tenkt å være 29 til år 3016 så tror jeg kanskje du har alvorligere helsedefekter enn at du ikke er gravid i øyeblikket :P

Neste PP er gull. For oss alle!! 

Haha, så lenge har jeg ikke lyst å leve :fnise: 

Da er mensen på plass, da ble denne syklusen 34 dager. Fem dager kortere enn forrige, så håper denne blir ennå litt kortere. De ro gangene jeg har sluttet på prevensjon har jeg første hatt to lange sykluser før jeg har vært nede på 28 dager. Og begge gangene har jeg blitt gravid tredje syklusen. Så da satser jeg på at det blir det samme denne gangen :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er tre! Det tok tre måneder for meg også før syklusen var nede på 28 dager etter prevensjonsslutt, forresten. Krysser fingrene masse for at det klaffer denne runden - men ikke på 3016-baby. Det blir FOR lenge å vente altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter den på neste runde :tommelopp: Du er jo definitivt fertil, men kjenner igjen følelsen av å være utålmodig og rastløst. Det skulle jo ha skjedd allerede i går, hører du DUSTEKROPPEN???!!! <-- Meg for noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, februarbaby! Laget i valentines-rus! :P Eller, litt før, men kanskje den fester seg midt i valentines. Det er jo tross alt morsdag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire års bryllupsdag, begge hadde glemt det helt til mamma sendte sms og gratulerte oss med blomsterbryllupsdagen :fnise: 

 

Jr måtte hentes fra barnehagen med 38,3 i feber. Da mannen målte hjemme var det 37,6 og han har vært i super form i hele ettermiddag. Kom litt grønn snørr i dag da (enkelte ting er bare innafor å snakke om når man er småbarnsforeldre), men Ikke noe mer enn det. Hosta fælt i går da, faktisk så mye at han kastet opp i senga. Heldigvis har mannen funnet en hostesaft han liker, og det hjalp veldig. Hadde fått det før soving i barnehagen også. Eneste er at han syns den er så god at han går og maser om mer :rolleyes: I går hadde han falt på isen og slått seg på nesa i barnehagen. Kom med med skikkelig skrubbsår på nesa og over leppa, stakkars. Er sånt som skjer, men de skulle strø litt så det ikke skjer med flere. Det er jo bra da.

 

i morgen reiser vi (forhåpentligvis) på fjellet sammen med mamma og stefaren min. Får se an formen til jr i morgen, jeg skal være hjemme med han. Mulig det blir en del barnetv for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med syke barn og nesten verre - syke barn som ikke er så syke. Da er det full propell hele dagen, men ikke friske nok til å være i bhgen. Her hadde vi en uke sammenhengende med feber og en gutt som haltet i mange dager etter. Endelig blitt frisk igjen (bank i bordet) og håper han holder seg der. Hadde på et tidspunkt over 40 i feber og spiste ingenting, bare drakk juice og lå på sofaen i armkroken og så film. Det var forsåvidt hyggelig. Verre var det når han faktisk ble frisk og kjedet seg så gruelig mye hjemme, men barnehagen mente han måtte være hjemme og slappe av noen dager etter langvarig sykdom. Da var det full fyring og mye ugang, som er K når han kjeder seg. Kjede seg = gylden mulighet til å teste alt av grenser :ler:

God bedring. Håper dere får tatt dere en tur til fjells :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen! :strix: Tenk at det er fire år siden vi satt og skravlet på bryllupsforumet 'a gitt! :ler:

Usj, god bedring til minstemann! :kose:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr er frisk, jeg er syk. Barnetv er allerede på, jr ser på og koster mens jeg sitter under et pledd. Men blir hyttetur da :) Skjønner at det sikkert er lurt å holde barn hjemme i en dag etter feber om de er syke, men det er litt irriterende å måtte være hjemme fordi de målte feber én gang. Hadde de målt en halvtime senere hadde han ikke hatt feber (er lite motivert for å være hjemme med en frisk jr når jeg ikke er i form selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt med friske barn som må være hjemme når du er syk selv! Jeg synes nesten det er litt pussig at de ikke måler to ganger med litt mellomrom mellom når feberen tross alt ikke er høyere enn det? God bedring og gratulerer så mye med bryllupsdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det bhg som sa han måtte være hjemme i dag? Hos oss bruker de heldigvis litt mer skjønn... 

 

God helg og god bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. februar 2016 at 17.49, Mazilla skrev:

Var det bhg som sa han måtte være hjemme i dag? Hos oss bruker de heldigvis litt mer skjønn... 

 

God helg og god bedring! 

Ja, det var barnehagen. De sa at sånn er de generelle retningslinjene, så de må bare følge de. Men det var greit nok altså, formen har svingt litt i helgen så helt frisk var han ikke. Og nå ser det ut til at han har fått øyekatarr. Hurra..... Så da må jeg være hjemme med han i morgen også siden mannen ikke har mulighet. I følge barnehagens retninglinjer (som jeg nå har funnet frem og lagt i stua til fremtidige sykdommer) kan han være i barnehagen fra dagen etter påbegynt behandling om det er bakterielt så da blir det tur til legen i morra. Jaja, er sånn andre har det omtrent hele første barnehageåret....

Ellers hadde vi en hyggelig tur. Skikkelig drittføre og ikke spesielt bra vær gjorde at det ikke ble noen skiturer. Jeg er ikke i form heller, så jeg har prøvd å ta det litt med ro. Var ute halvannen time i går da, men i dag var jeg dårligere så holdt meg stort sett inne. Ikke noe særlig å stå og fryse når man er forkjøla. Mamma stod opp med jr både i går og i dag, det var luksus. Litt over sju i dag spurte hun om jeg kunne ta over da, da hadde de vært oppe siden kvart over fem. Huff, fikk nesten litt dårlig samvittighet for den, men det er jo hun som spretter opp da (før hun har sett på klokka, tror hun har lært nå :fnise: ). 

Og så er mensen over, så da er det bare å være tålmodig fram til el og så smøre seg med en god dose tålmodighet frem til ikm. Pyttsann,det er så lett atte :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har da massevis av tålmodighetstuber liggende i skapet fra tidligere prøveperioder, har du ikke vel? :fnise:

Her har vi ikke hatt en hel uke hvor begge ungene har vært friske siden november tror jeg :daane: Men vi satser på at det blir unger med sterkt immunforsvar av det :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: syteinnlegg :

Øynene til jr var helt fine i dag, så etter å ha hørt med legen og barnehagen ble han levert i barnehagen klokka ni. Men da hadde bussene slutta å gå hver halvtime, så jeg måtte gå 20 minutter i sludd ned til stasjonen. Jeg som ikke er frisk fra før av var ikke fornøyd med det, nå kommer jeg hvertfall til å bli syk. Så nå er jeg våt, kald og sur (fordi jeg er våt og kald). Skulle ønske jeg bare ble hjemme under dyna. Noe som hadde vært utrolig deilig siden jr våkna klokka fire i dag, så jeg måtte legge meg på rommet hans. Våkna 4.45 igjen og klarte å snike meg inn på vårt rom, før jr våkna 6.20. Jeg som ikke hadde på vekkerklokke siden vi uansett ikke skulle rekke barnehagen i dag....

Syteinnlegg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med at da jeg skulle ta på vantene kom det et vindkast sånn at paraplyen slo meg på kinnet. Men, det kan ho bare bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...